Luuk de Jong overlaadde Narsingh met complimenten.Rishi schreef:Ik vind de aanval ook om te huilen. Zo een Narsingh kan gewoon niet voetballen.
Naast een fantastische voorzet kan hij volgens hem ook zo ontzettend makkelijk een mannetje passeren.

Moderator: mods
Luuk de Jong overlaadde Narsingh met complimenten.Rishi schreef:Ik vind de aanval ook om te huilen. Zo een Narsingh kan gewoon niet voetballen.
Blijkbaar lastig afkicken van de koopverslaving.Jöhnk schreef:Zou er nog iets gebeuren vandaag? Volgens sommige mensen op PN is vrijdag gewoonlijk transferdag bij PSV.
PSV strikt Servisch toptalent
PSV heeft zich naar verluidt versterkt met de 19-jarige Andrija Lukovic. De aanvallende middenvelder maakte vorig jaar de winnende goal voor Servië onder 19 in de EK-finale tegen Frankrijk. Lukovic zegt in Servische media: 'Ja, ik maakte een deal met PSV Eindhoven. Met grote dank aan Marko Pantelic, wiens rol in de transfer cruciaal was. Alle medische onderzoeken zijn goed gegaan, waarna ik een meerjarig contract tekende. PSV staat bekend als een club die goed is voor jonge spelers. Deze transfer is voor mij een schot in de roos.' Lukovic komt over van FK Rad uit Belgrado.
Die ziekte was gelukkig niet zo erg dat ie waarschijnlijk de kerst niet haalt.Yopi schreef: Een vraag aan jullie: haalt Cocu de Kerst?
(Ik denk van niet.)
Dat hadden ze bij psv van te voren kunnen weten. Die lui willen rendement op hun investering zien. Het is geen charitatieve instelling.Baseman schreef: Dat Doyen een belangrijk obstakel is bij de transfer van Defour zal wel bij het grote complot horen...
VIBrands ziet beweging rond Defour, Rekik en Bakkali
PSV moet de strijd om de handtekening van Belgisch international Steven Defour waarschijnlijk staken. Maar er zijn meer ontwikkelingen voor de Eindhovense club op transfergebied.
'Defour is te duur voor ons', zegt technisch manager Marcel Brands tegen Voetbal International. De middenvelder van FC Porto moet circa acht miljoen euro opleveren. PSV wil niet meer dan vijf miljoen betalen. Beide partijen zijn afgelopen week niet dichter bij elkaar gekomen. Om die reden gaat Brands nu op zoek naar een alternatief.
De manager van PSV hoopt deze week wél groen licht te krijgen over een nieuwe huurperiode van Karim Rekik. De verdediger van Manchester City wil graag nog een jaar worden gestald in Eindhoven.
Verder is Brands met Atlético Madrid rond over de verkoop van Zakaria Bakkali. De Spaanse landskampioen, die de aanvaller direct wil uitlenen aan Elche, is bereid 2,6 miljoen euro te betalen. Bakkali zelf, die bij PSV is teruggezet naar de beloften, wil echter liever naar een andere club.
Bovendien is een vertrek van Memphis Depay nog niet uit te sluiten. Tottenham Hotspur is gecharmeerd van de de Oranje-international.
Zou een enorme aderlating voor de Eredivisie zijn. Er blijft steeds minder over. Is ook een slechte ontwikkeling voor Ajax.gaizka schreef:Volgens de geruchten gaat Tottenham een bod van € 19 miljoen uitbrengen op Depay.
Van Oostenrijkers winnen is toch niet zo moeilijkYopi schreef:Toch maar mooi gewonnen van het altijd gevaarlijke FC Pölten.