PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: PSV

Bericht door Yopi » do jul 31, 2014 1:08 pm

Prima club voor hem. Of denk jij daar anders over?

Je kunt het ook positief bekijken: die jongen maakt zelf uit waar hij speelt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2014 1:16 pm

Ik zie dat zeker als iets positiefs.

Standard is inderdaad een prima club voor hem. Een stuk beter dan Atletico of Frankfurt. Ze zien het onderdeurtje aankomen, in de bundesliga. Standard is trouwens ook beter voor hem dan PSV, waar hij op links Depay voor zich heeft en op rechts een random aankoop of huurling.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 31, 2014 1:21 pm

Daarom. Bij PSV zetten ze hem weg als een debiel en een querulant, alleen omdat hij niet wil wat Brands wil. Maar Brands (daar heeft het tenminste alle schijn van) probeert alleen zoveel mogelijk aan die jongen te verdienen of hem desnoods in te zetten voor een deal met Doyen (Defour).

Heeft Standard geld, of mag hij niets kosten?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2014 1:39 pm

Volgens mij is er daar best geld (hebben bijvoorbeeld Batshuayi verkocht), maar Standard gaat gewoon gebruikmaken van de situatie. PSV MOET Bakkali deze zomer verkopen, willen ze ooit nog iets voor hem vangen. Dat weet de koper.

Tenminste, dat verwacht ik. Ik speculeer er even lekker op los.

Voor Standard kun je ook een willekeurige andere club invullen. Het lijkt me in ieder geval voor de hand liggen dat Bakkali al een club heeft gevonden. De persvrindjes van Brands hebben alleen nog niet weten te achterhalen welke club dat is.

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 31, 2014 7:21 pm

PSV 1-0 voor dankzij de Jong.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 31, 2014 7:28 pm

Ik neem ook aan dat ze hier probleemloos doorheen komen. Is ook wel goed. Zowel voor het Nederlandse voetbal als voor de agenda van PSV. In Europa hebben we Feyenoord om te lachen, de rest moet hier en daar wel punten bij elkaar blijven sprokkelen.
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » do jul 31, 2014 7:37 pm

Mwah, ik hoop voor ze dat ze d'r toch nog eentje bijleggen. Die Oostenrijkers krijgen nog iets te veel kansen en psv in uitwedstrijden is nou ook geen zekerheidje.

De Jong nu al met een smerige overtreding uit frustratie.

Nog 2 verdomd grote kansen voor die Oostenrijkers in de blessuretijd...

En Josefzoon eraf met 2x geel, 2 schwalbes in 5 minuten tijd :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Rooie op do jul 31, 2014 7:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexander

Bericht door Alexander » do jul 31, 2014 7:48 pm

Haha Jozefzoon 2x met een schwalbe en met rood eraf.

Rooie

Bericht door Rooie » do jul 31, 2014 7:53 pm

Absoluut nog geen zekerheidje dat PSV de volgende ronde haalt, ging wel erg moeizaam. Een Oostenrijkse heksenketel en je hebt de poppen aan het dansen... :smallgrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 31, 2014 9:47 pm

Dit was toch een Tweede klasser? Vind de eredivisie toch wel schrikbarend hard achteruitgaan de laatste paar seizoenen. We hebben toch echt wel de grootst mogelijke moeite met allerlei clubjes uit landen waarvan je denk daar moet je toch vrij makkelijk van kunnen winnen.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 31, 2014 10:18 pm

Volgens Brands komen Defour en Rekik na het weekend.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 31, 2014 11:39 pm

brigade zuid schreef:Dit was toch een Tweede klasser? Vind de eredivisie toch wel schrikbarend hard achteruitgaan de laatste paar seizoenen. We hebben toch echt wel de grootst mogelijke moeite met allerlei clubjes uit landen waarvan je denk daar moet je toch vrij makkelijk van kunnen winnen.
Klopt was een Tweede Klasser die via de beker Europees heeft gehaald.

Ach, al die potjes staan opzich. In Europees verband gelden andere wetten en op een paar flinke uithalen die je soms voorbij ziet komen na zijn veel potjes een dubbeltje op zijn kant. FC Utrecht stond vorig jaar voor schut in Luxemburg, maar wanneer die gasten hun selectie een beetje op peil houden en wel de poulefase halen dan hebben ze zomaar een aardige kans om te overwinteren.

Ajax heeft de afgelopen 4 jaar tot vier keer toe een wedstrijd een 'gigant' verslagen terwijl dat budgettechnisch helemaal niet mogelijk was. In december 2010 0-2 tegen AC Milan. In februari 2012 de uitzege tegen Man United. Werd 1-2, de 1-3 had ook makkelijk kunnen vallen. Oktober 2012 3-1 thuis tegen City, uit tegen City binnen een mum van tijd 0-2 voor en uiteindelijk 2-2 en City geëlimineerd. Vorig jaar die overwinning tegen Barcelona dat toch wel een huzarenstukje was.

Bij PSV loopt het gewoon ongelooflijk stroef. Ook zij halen heel af en toe met 4-0 uit, maar de gebreken van PSV zie je vrijwel wekelijks. Of ze nu Europees spelen tegen Oostenrijkers, een eeuwfeest vieren met Cambuur op bezoek, een potje tegen RKC in Waalwijk... die gasten kunnen bij de minste of geringste tegenslag hard op hun plaat gaan.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 01, 2014 12:37 am

Ze hebben wel echt een paar matige spelers. Ik zie echt niet in hoe we geen kampioen worden.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr aug 01, 2014 4:24 am

Onze selectie wordt ook nog wel uitgedunt hoor...

gaizka

Bericht door gaizka » vr aug 01, 2014 8:22 am

brigade zuid schreef:Dit was toch een Tweede klasser? Vind de eredivisie toch wel schrikbarend hard achteruitgaan de laatste paar seizoenen. We hebben toch echt wel de grootst mogelijke moeite met allerlei clubjes uit landen waarvan je denk daar moet je toch vrij makkelijk van kunnen winnen.
Toch denk ik dat een toptrainer meer uit zowel Feyenoord als PSV zou kunnen halen dan de huidige trainers, van Gaal heeft bewezen dat je met een beperkte selectie (voor WK begrippen) prima mee kunt tegen op papier betere tegenstanders. Organisatie en een tactiek kiezen die bij de selectie past zijn hierbij wel van groot belang.

Ik denk dat Feyenoord met van Gaal als trainer, ook met deze selectie, een beter resultaat gehaald zou hebben afgelopen woensdag.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 01, 2014 9:31 am

Van Gaal had Robben.
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » vr aug 01, 2014 9:55 am

Bij AZ was El Hamdaoui 'zijn Robben', ook toen hadden o.a. Ajax & PSV betere selecties. Dankzij een goede organisatie en een goed collectief wist hij toch kampioen te worden. Met dit Feyenoord zou je ook voor meer defensieve zekerheid kunnen kiezen, je hebt dan met Boetius en eventueel Schaken wapens in de omschakeling. Natuurlijk zijn die spelers van een ander niveau dan Robben, de tegenstanders zijn echter ook van een ander niveau.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr aug 01, 2014 10:24 am

WP_LeGeNd schreef:Onze selectie wordt ook nog wel uitgedunt hoor...
Als we tot 1 september precies aan boord houden wat er nu rondloopt vind ik de Ajax selectie zéér veelbelovend, wanneer ze alsnog Moisander / Schöne / Blind gaan verkopen zijn we inderdaad fucked.
Rishi schreef:Ze hebben wel echt een paar matige spelers. Ik zie echt niet in hoe we geen kampioen worden.
Héél erg matige spelers, ja. Jozefzoon staat bij PSV behoorlijk hoog in de hierarchie, hoewel geen top buitenspeler vind ik dat toch nog best een geinig voetballertje, heeft uiteindelijk toch een paar dingetjes die De Sa en Lukoki totaal niet kunnen. Voor in de breedte is hij aardig, hij maakt je niet kampioen.

Maar gisteravond kreeg hij dus rood na 2 x geel voor 2 Schwalbes. :smallgrin.gif: 1 van de 2 was niet terecht maar dat doet er verder niet toe, reken maar dat hij nu een enorm kut gevoel heeft. Dat gaat nog wel een tijdje doorwerken. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 01, 2014 11:18 am

Wedstrijd niet gezien. Wel de opstelling gelezen. Die achterhoede was weer cult! :headbang.gif:

Toon Gerbrands heeft het naar eigen zeggen trouwens zeer goed naar z'n zin bij psv. Seizoen is immers nog niet begonnen. :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr aug 01, 2014 11:52 am

Wat moet hij dan zeggen?

Het is nog de voorbereiding, inderdaad. Bij PSV vooral veel vraagtekens.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 01, 2014 12:18 pm

Yopi schreef: Bij PSV vooral veel vraagtekens.
Ik vind die defensie wel een uitroepteken. Niets aan doen! :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 01, 2014 12:26 pm

Ik vind de aanval ook om te huilen. Zo een Narsingh kan gewoon niet voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr aug 01, 2014 12:35 pm

PSV heeft een jonge Servische aanvaller gekocht: Andrija Lukovic (19) Een paar reacties:

http://www.xtratime.org/forum/showthrea ... 0&page=985

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 01, 2014 12:45 pm

Zou er nog iets gebeuren vandaag? Volgens sommige mensen op PN is vrijdag gewoonlijk transferdag bij PSV.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 01, 2014 12:55 pm

Jöhnk schreef:Zou er nog iets gebeuren vandaag? Volgens sommige mensen op PN is vrijdag gewoonlijk transferdag bij PSV.
Spannnuunnddd! Wordt het de nieuwe Maza, de nieuwe Bruma, de nieuwe Marcelo of de nieuwe Derijck?!

Ik las trouwens dat Porto-middenvelder Quintero naar Arsenal gaat. Wat dat voor de komst van de Messias betekent? :hypocrite.gif:

Plaats reactie