En ze willen een centrale verdediger die het Rekik en Bruma 'moeilijk maakt'.
Ik denk eigenlijk Jozy Altidore.
Moderator: mods
Zit naar verluidt op 4 M bij BMG. Maar psv vindt altijd wel weer een 'potje'...Yopi schreef: Zou die jongen zin hebben om bij PSV te gaan voetballen voor de helft van zijn salaris?
Ik heb geen idee hoe goed hij is, maar een fatsoenlijke concurrent voor Willems kan PSV wel gebruiken.VI: Linksback Knudsen in belangstelling van PSV
Voetbal International meldt vrijdagochtend dat PSV de Deense linksback Jonas Kundsen in het vizier heeft. De 21-jarige linksback van Esbjerg fB werd na uitgebreide scouting vorige week ook door Marcel Brands bekeken in de oefeninterland van Denemarken tegen Zweden.
Yopi schreef: Knudsen, die naam roept bij mij associaties op met Asterix en de Noormannen.
4 miljoen?? En dan te bedenken dat zijn contract nog tot 2017 doorloopt. Dat moet dan wel een serieus potje zijn.wimpey schreef:Zit naar verluidt op 4 M bij BMG. Maar psv vindt altijd wel weer een 'potje'...Yopi schreef: Zou die jongen zin hebben om bij PSV te gaan voetballen voor de helft van zijn salaris?![]()
Men verwacht dat het deze week rond komt, PSV heeft 4,5 geboden, De Jong wil salaris inleveren.peter schreef:Las vandaag dat Luuk de Jong 6.5 miljoen moet kosten. Eens zien hoe graag PSV die jongen nu echt wil...
Dat was 2012 (Wikipedia), hij heeft twee jaar min of meer stilgestaan, is niet goed voor een speler. Aan de andere kant: in Nederland kunnen spitsen vaak vrij hun gang gaan.Uiteindelijk kwam FC Twente halverwege juli met Borussia Mönchengladbach een transfer overeen voor een som van ongeveer vijftien miljoen euro, waarop de Jong een vijfjarig contract ondertekende bij de Duitsers