PSV
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: PSV
Vooraf basisplaats opeisen, juist ja dat is de manier, zou die sukkel nog niet doorhebben dat een speler zichzelf opstelt?
YNWA
www.ed.nlRemko Pasveer op drempel overgang naar PSV
EINDHOVEN - Een klap op de onderhandelingen is nog niet gegeven, Remko Pasveer is niet ver van een overgang naar PSV. De zoon van voormalig FC Twente-sluitpost Eddie Pasveer moet in Eindhoven Przemyslaw Tyton opvolgen
„We zijn al een tijdje heel serieus in gesprek. Dat verloopt positief”, laat zaakwaarnemer Karel Jansen namens Pasveer weten. „PSV heeft hem een aanbieding gedaan en daar kijken we momenteel naar. Het ziet er zeker goed uit, maar hij heeft daar nog geen ja op gezegd. We zijn aan de onderhandelingen begonnen omdat dit de goede stap in zijn carrière kan zijn.”
Pasveer (30) moest lang wachten voor hij in het betaald voetbal de kans kreeg als keeper. Bij FC Twente speelde hij tien seizoen geleden al vier duels, een basisplek dwong Pasveer in Enschede nooit af. Na zijn overgang naar Heracles (in 2006) belandde hij opnieuw op de bank. In Deventer kwam hij twee jaar geleden tot wasdom. Inmiddels keepte de Tukker zes seizoenen achtereen, waarvan de laatste vier in de eredivisie bij Heracles.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als basisspeler komt Viergever tekort, als backup is hij echter een uitstekende aankoop.
Hij kan als LCV, LB en VCM spelen, hierdoor heeft Willems ook eindelijk fatsoenlijke concurrentie.
Mocht Rekik vertrekken, dan hoop ik wel dat PSV een betere speler dan Viergever aantrekt als vervanger.
Hij kan als LCV, LB en VCM spelen, hierdoor heeft Willems ook eindelijk fatsoenlijke concurrentie.
Mocht Rekik vertrekken, dan hoop ik wel dat PSV een betere speler dan Viergever aantrekt als vervanger.
Ajax bewijst al een paar seizoenen dat je niet hoeft over te lopen van kwaliteit om kampioen te worden. Zaak is dan wel dat je een hecht kollektief met teamplayers hebt dat met een (naar mijn mening te) voorzichtige strategie de benodigde punten binnenhaalt. En daar schort het blijkbaar nogal aan bij Psv. Ik meen daar in ieder geval nogal wat dikke nekken, pseudo-vedettes en patsers te zien, waardoor de ploeg geregeld door de ondergrens zakt door (ondermeer) teveel grillen en nukken bij de spelers. Ik ken Viergever niet goed genoeg of dat een teamplayer is, maar als Psv die kollektieve discipline en organisatie op orde weet te krijgen, kan het zomaar weer een geduchte concurrent voor Ajax worden. Ook met spelers van de derde of vierde garnituur. Zoveel ontlopen we mekaar volgens mij verder niet op puur individuele kwaliteiten.wimpey schreef:Volgens Thijs de Twitteraar komt behalve Pasveer ook Viergever naar psv.
Hoedje af, met dergelijke toppers wordt psv weer een serieuze concurrent voor de titel!!
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het contract van Hendrix is dus zonder reden verlengd. Of moet Hendrix dan de back-up van de uitstekende back-up Viergever worden?Baseman schreef:Als basisspeler komt Viergever tekort, als backup is hij echter een uitstekende aankoop.

PSV is geen Chelsea of City, die voor iedere positie 3 basisspelers hebben...Yopi schreef:Snap het niet. Wat heb je aan een speler die tekort komt voor de basis?
Hendrix zijn beste positie is die van VCM, waarbij hij ook aardig uit de voeten kan als LCV.peter schreef:Het contract van Hendrix is dus zonder reden verlengd.
Daarbij komt dan nog dat PSV een half jaar geen beroep kan doen op Schaars.
Hendrix zijn toekomst ligt op het middenveld, die van Viergever niet.
-
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat Viergever naar PSV toegaat..... misschien wil een andere Nederlandse topclub em wel hebben....wimpey schreef:Volgens Thijs de Twitteraar komt behalve Pasveer ook Viergever naar psv.
Hoedje af, met dergelijke toppers wordt psv weer een serieuze concurrent voor de titel!!

Whitey on the moon.
2% is niet veel, maar het is meer dan niets.
Andere topclub, Gangsta? Dat kan er maar één zijn, en dat kan natuurlijk nooit waar zijn.
Andere topclub, Gangsta? Dat kan er maar één zijn, en dat kan natuurlijk nooit waar zijn.

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik ruik inside info hier...GangstaRiB schreef:Ik zou er niet zo zeker van zijn dat Viergever naar PSV toegaat..... misschien wil een andere Nederlandse topclub em wel hebben....wimpey schreef:Volgens Thijs de Twitteraar komt behalve Pasveer ook Viergever naar psv.

FdB houdt rekening met vertrek Moisander. Dan heb je Denswil, Boilesen en Viergever voor 2 plekken. Niet ideaal.
Moisander is top 5 in NL. Viergever duidelijk niet.
-
Yep hij is gekeurd. Meestal is dat het laatste voordat het bekend gemaakt wordt.Jöhnk schreef:Viergever is dus al gekeurd? Meen me te herinneren dat GanstaRIB weleens iets hoorde uit die hoek.
Whitey on the moon.
wimpey schreef:Volgens Thijs de Twitteraar komt behalve Pasveer ook Viergever naar psv.

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik ben niet echt blij met Viergever, nee. Heeft zich m.i. niet echt ontwikkeld de voorbije jaren.
Nu heb je Denswil en Viergever die het mogen gaan uitvechten. Da's duidelijk minder dan Moisander, die op zijn plek zonder enige concurrentie de beste was in NL. En die m.i. niet minder is dan Vertonghen.
Stam en FdB kunnen aan de slag. Veltman, vd Hoorn, Denswil, Viergever. Of je daarmee kampioen wordt?!
Nu heb je Denswil en Viergever die het mogen gaan uitvechten. Da's duidelijk minder dan Moisander, die op zijn plek zonder enige concurrentie de beste was in NL. En die m.i. niet minder is dan Vertonghen.
Stam en FdB kunnen aan de slag. Veltman, vd Hoorn, Denswil, Viergever. Of je daarmee kampioen wordt?!

Een nieuw seizoen, een nieuw toverwoord. PSV in gesprek met ervaren spits en middenvelder: http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/psv- ... -1.4391055