Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo okt 06, 2019 3:12 pm

Yopii schreef:Dat ben je inderdaad niet voor de lol. :smallgrin.gif:

Wat is er met FC Porto aan de hand dat het van dit zooitje verliest?
Fnoord kan zich soms heel erg opladen, wij kunnen het over een paar weken ook zomaar weer heel moeilijk hebben daar.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » zo okt 06, 2019 3:15 pm

We spelen thuis, Bz.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo okt 06, 2019 3:24 pm

Wat is het stadion slecht gevuld daar zeg.

Prima uitslag dit in ieder geval. Gelijk enige vorm van positivisme na afgelopen donderdag de kop indrukken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Toppie » zo okt 06, 2019 3:25 pm

Hand in hand Haps en Japie aan de kant :smallgrin.gif: :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Feyenoord

Bericht door Monkey Tonk » zo okt 06, 2019 3:37 pm

Het is goed dat psv momenteel sterk is, en Ajax sterker, maar het zou nog beter zijn als F'noord ook goed was.

Het idee moet zijn om van NL weer een topcompetitie te maken, die mee kan doen met de andere topcompetities. Dan gaan de salarissen omhoog en blijven spelers ook langer. Ajax neemt, zoals altijd, het voortouw, maar F'noord moet eens wakker worden. Die club wordt waardeloos geleid.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo okt 06, 2019 4:31 pm

Boabdil schreef:We spelen thuis, Bz.
Ah oké, dan wordt het 5-0. :ajaxsmiley.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo okt 06, 2019 6:45 pm

Monkey Tonk schreef:Het is goed dat psv momenteel sterk is, en Ajax sterker, maar het zou nog beter zijn als F'noord ook goed was.

Het idee moet zijn om van NL weer een topcompetitie te maken, die mee kan doen met de andere topcompetities. Dan gaan de salarissen omhoog en blijven spelers ook langer. Ajax neemt, zoals altijd, het voortouw, maar F'noord moet eens wakker worden. Die club wordt waardeloos geleid.
Feyenoord staat niet alleen negende, maar heeft ook een makkelijk programma gehad.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Toppie » zo okt 06, 2019 6:46 pm

Het is toch in je jeugd jaren een keuze te maken welke club je gaat kiezen ,dan ben ik toch blij dat ik voor de mooiste club van de wereld heb gekozen :ajaxscarf.gif: :smile-ajax.gif:

Deze club uit rotje knor straalt niks uit behalve dat oude gare stadion :smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » di okt 15, 2019 9:49 am

Willem van Hanegem heeft zondag hard uitgehaald naar het bestuur van Feyenoord
Het clubicoon vindt dat er al jaren niets klopt van het beleid bij de club.

"Toen Jan de Jong in 2017 kwam (de algemeen directeur die deze zomer vertrok, red.), hadden ze schoon schip moeten maken door een heleboel van die koekenbakkers uit het bestuur te gooien", zei Van Hanegem bij het FOX Sports-programma Goedemorgen Eredivisie.

"De mensen die er nu zitten, willen allemaal graag blijven zitten. Ik was bij de reünie, waar ik door Sjaak Troost (de interim-technisch directeur, die al lid van de raad van commissarissen was, red.) op mijn schouder werd getikt."

"Hij zei: 'Ik ga je bellen.' Maar hij moet nu nóg bellen. Als je dat toch niet doet, ga dan niet zo spastisch zitten doen. Hij hoeft mij helemaal niet te bellen. Ik weet zelf wel of het goed of slecht is."

Eind september werd commercieel directeur Mark Koevermans op interim-basis aangesteld als opvolger van de vertrokken De Jong. Feyenoord blijft zoeken naar een permanente algemeen én technisch directeur.

Van Hanegem snapt er verder niets van dat verdediger Marcos Senesi, de enige grote zomeraankoop van Feyenoord, nog niet speelt. Er werd ruim 7 miljoen euro voor de Argentijn betaald.

"De mensen die Jaap Stam begeleiden, hebben Senesi gehaald. Ze zullen hem niet een koekenbakker in zijn maag hebben gesplitst. Argentijnen zijn doorgaans goede verdedigers", aldus 'De Kromme'.

"Eric Botteghin is een heel aardige jongen, maar hij is de enige Braziliaan in de wereld die niet kan voetballen."

Feyenoord heeft het financieel al jaren niet breed en zit ook sportief in een moeilijke fase. De ploeg van trainer Stam, die deze zomer Giovanni van Bronckhorst opvolgde, staat na negen speelrondes slechts negende in de Eredivisie.
dus een Argentijn is doorgaans een goede verdediger en een speler van 7 miljoen zal vast geen koekenbakker zijn maar Botteghin is de enige Braziliaan die niet kan voetballen :biggrin.gif:
Dan is er toch best een goeie kans dat Senesi ook een koekenbakker is die niet kan voetballen en 7 miljoen is een fooitje.

Die van Hanegem lult ook altijd maar wat. Dat het bestuur niet klopt, daar heeft hij een punt.
Misschien moet er een Kromme revolutie komen :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo okt 20, 2019 5:39 pm

Stam begint het aan de praat te krijgen in Rotterdam. Vandaag pakken ze weer mooi een punt thuis tegen Heracles. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo okt 20, 2019 5:47 pm

O jee dat beloofd nog wat voor volgende week.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo okt 20, 2019 5:51 pm

Senesi speelde de hele wedstrijd (en kreeg geel). Geen idee hoe hij het heeft gedaan maar zijn ze er dan inmiddels achter dat Botteghin z'n beste tijd wel gehad heeft? Dat is ook snel, die jongen heeft geen krediet.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo okt 20, 2019 6:04 pm

Blijkbaar heerst er een virus in Rotterdam. De helft van het hondstrouwe Legioen bleef thuis...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo okt 20, 2019 6:21 pm

Dat zal beeldmanipulatie zijn.

Net die Senesi eens bekeken. Laat ik het zo zeggen, er is nog ruimte voor verbetering. Hij doet me bij vlagen wat aan Magallan denken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » zo okt 20, 2019 6:26 pm

Die gasten kunnen er echt helemaal niks van :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » zo okt 20, 2019 7:09 pm

De Rotterdamse defensie heeft nu al negen thuiswedstrijden op rij minstens één treffer geïncasseerd. Dat is de slechtste reeks voor Feyenoord in de Eredivisie sinds september 2008-januari 2009

De laatste keer dat Feyenoord na minimaal tien speeldagen niet in het 'linkerrijtje' stond, was aan het eind van het seizoen 2010/2011. Toen eindigden de Rotterdammers ook in het rechterrijtje, namelijks als tiende.
Hopelijk zetten ze komend weekend de ingezette lijn door.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo okt 20, 2019 7:48 pm

Volgens mij durft de VAR niet in te grijpen daar.. FER had minimaal zijn tweede gele kaart moeten krijgen en Jorgensen direct Rood...

Maar goed eerst Donderdag een pak slaag en vervolgens kansloos met minimaal 3-0 eraf bij Ajax
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » ma okt 21, 2019 6:25 am

Arnesen de nieuwe TD. Net ontslagen bij de ene club in nood gelijk weer door bij de volgende.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » ma okt 21, 2019 8:55 am

Programma tot de winterstop:

Young Boys - Feyenoord
Ajax - Feyenoord
VVV - Feyenoord
Feyenoord - Young Boys
Feyenoord - RKC
FC Groningen - Feyenoord
Feyenoord - Rangers
Feyenoord - PEC Zwolle
Vitesse - Feyenoord
FC Porto - Feyenoord
Feyenoord - PSV
FC Utrecht - Feyenoord

Eigenlijk maar 2 wedstrijden die ze makkelijk moeten winnen, de rest wordt echt nog een hele kluif.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » ma okt 21, 2019 9:01 am

Bizar joh. Ik heb gisteren een helftje gekeken en een aantal dingen vielen me op:
- Senesi kan er vrij weinig van. Heel onrustig en aan de bal echt een verschrikking. Vind hem ook niet super wendbaar.
- Fer mocht van geluk spreken dat hij geen tweede kaart kreeg. Onbegrijpelijk dat de scheids die op zak hield.
- Op de vraag of Berghuis alsjeblieft niet als opvolger van Ziyech gehaald kan worden is het antwoord 'zeker niet'. Kwam wederom geen lantaarnpaal voorbij.
- Die backs van hun kunnen alleen maar naar voren rennen he. Totaal uit positie en maar blijven lopen. Druistig tot en met.
- Hun toptalent Kokcu was echt bizar slecht. Pupillenniveau. Burger kwam er in, maar die kan er echt helemaal niks van. Wat een jeugdopleiding is het toch he.
- En de Kuip zat weer halfvol. Sowieso een sfeerloze bedoeling. Meelijwekkend. Echt waar.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » ma okt 21, 2019 9:33 am

M.a.w. genieten! :headbang.gif:

Hun grote mond van 2017 is totaal verdwenen haha.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » ma okt 21, 2019 9:55 am

Thijs schreef:Programma tot de winterstop:

Young Boys - Feyenoord
Ajax - Feyenoord
VVV - Feyenoord
Feyenoord - Young Boys
Feyenoord - RKC
FC Groningen - Feyenoord
Feyenoord - Rangers
Feyenoord - PEC Zwolle
Vitesse - Feyenoord
FC Porto - Feyenoord
Feyenoord - PSV
FC Utrecht - Feyenoord

Eigenlijk maar 2 wedstrijden die ze makkelijk moeten winnen, de rest wordt echt nog een hele kluif.
Ajax moet echt een keer met 5-0 winnen van Feyenoord hoor. Ben de halve overwinningen wel zat.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » ma okt 21, 2019 10:08 am

Ga er maar vanuit dat Ajax er zondag weer makkelijk over denkt, dus 5-0 wordt het zeker niet.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Feyenoord

Bericht door El Clavo » ma okt 21, 2019 10:33 am

Dit is al tijden mijn favoriete topic op de maandagmorgen :biggthumpup.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » ma okt 21, 2019 11:12 am

El Clavo schreef:Dit is al tijden mijn favoriete topic op de maandagmorgen :biggthumpup.gif:
Haha, bij mij staat fr12.nl al maandenlang in mn telefoon als 'vaak bezochte website'.

Het is dus vooral direct na de wedstrijd lachen, dan zijn ze helemaal over de flos. Het favoriete item van vandaag is natuurlijk dat ze erachter komen dat Senesi (waar ze al 2 maanden om roepen, 7 MILJOEN OP DE BANK LATEN ZITTEN HOEZO JAAP OPSTELLEN!!!) helemaal niet zo goed is.

Zeker direct na een tegengoal ofzo is het genieten.
Mellevloed 18:39 zo. 20 oktoberKameraden, wat hebben wij toch een enorm kutleven
lol
Rowan_ 18:32 zo. 20 oktoberHOE DAN. EN DE GOALTUNE GAAT YAHAGAGAGAGA sh-fr 18:32 zo. 20 oktoberIk zei het Wet van Murphy .. Floris1908 18:32 zo. 20 oktoberDE GOALTUNE GAAT AF LOL
Haha bij die gigantische kans zette de speaker vast I will survive aan...oeps
Orangina 18:29 zo. 20 oktoberHet is echt een stel kneuzen bij elkaar. Er is werkelijk waar geen 1 speler met wie ik me kan identificeren. Dat heb ik nog nooit gehad.
nickkkc 18:26 zo. 20 oktoberVriend van de *****, wat een niveau, we staan linkerrijtje. Hou je domme teksten voor je.
Haha dit spreekkoor viel me ook al op, je staat 12 punten achter na 2 maanden en gaat 'vriend van de joden' tegen een scheidsrechter zingen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie