Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2012-2013
Wat een pauper...
Ook in Eindhoven hebben ze hun lesje nog niet geleerd: http://www.omroepbrabant.nl/?news/19043 ... ebook.aspx
Ook in Eindhoven hebben ze hun lesje nog niet geleerd: http://www.omroepbrabant.nl/?news/19043 ... ebook.aspx
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat zegt niks, je hebt ook huldigingen voor de gewonnen WK-finale op facebook staan. Ik zag twee maanden geleden zelfs nog een facebook-event 'kampioensfeest FC Utreg 2013' voorbij komen.
Elke sukkel kan zoiets aanmaken.
Elke sukkel kan zoiets aanmaken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ach, van 2013 kan je ook 2018 maken of 2078.
En die F is om te turnen tot een J, die R tot een X en dan nog twee A's ertussen plakken.
En die F is om te turnen tot een J, die R tot een X en dan nog twee A's ertussen plakken.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ajeyenooxad???beelzebub schreef:Ach, van 2013 kan je ook 2018 maken of 2078.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-

...'k heb een nieuwe dvd, en ik spoel 'm door de plee....
Dit is echt de Goden verzoeken wat ze doen.
-
Nee stond serieus in de krant vanmorgen, m'n maatje stuurde de foto door via whatsapp.
-
Ronald gefeliciteerd met je 50e verjaardag , je bent nog steeds de laatste trainer, die Ajax op CL nivo in 2004 hebt laten voetballen 

Ja Toppie, van wedstrijd naar wedstrijd.
Hij was ook degene die ons lange tijd het laatst kampioen maakte (voor de glorieperiode van nu
), maar het spel was niet om aan te gluren soms. Er zat geen groei in gedurende het seizoen. Toen ik in 2004 op het Leidseplein "Koeman rot op" riep was ik een roepende in een oase van bier.
Hij was ook degene die ons lange tijd het laatst kampioen maakte (voor de glorieperiode van nu

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Briljant stukje marketing, dit. Al die dazen die met hun naam achterin willen kopen dat boek ruimschoots voor de competitie beslist is (de deadline is zo te zien immers 20 april as.). Dit gaat een kort maar krachtig melkkoetje worden voor die uitgever!Thijs schreef:
...'k heb een nieuwe dvd, en ik spoel 'm door de plee....
Dit is echt de Goden verzoeken wat ze doen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Fiorentina heeft geboden op Clasie, aldus de NOS.
Ik vond het seizoen 2003-2004 op een paar wedstrijden na ook niet om aan te gluren. En op Europees niveau ging Ajax roemloos ten onder, tegen Brugge notabenebeelzebub schreef:Ja Toppie, van wedstrijd naar wedstrijd.
Hij was ook degene die ons lange tijd het laatst kampioen maakte (voor de glorieperiode van nu), maar het spel was niet om aan te gluren soms. Er zat geen groei in gedurende het seizoen. Toen ik in 2004 op het Leidseplein "Koeman rot op" riep was ik een roepende in een oase van bier.

Maar van het Ajax van 2002-2003 heb ik wel genoten. Die titel van 2004 was voor mij dan ook meer een genoegdoening voor het mislopen van de titel van 2003 op een puntje. De titel van 2002 maakte voor mij wel heel veel los, omdat het een kampioenschap was na een aantal zeer donkere jaren. Dus ik ben Koeman wel dankbaar wat dat betreft.
15 mei 2011.
En dan gaat Clasie Pizarro uit de basis spelen? Pizarro heeft nog een contract tot en met medio 2014. Als Clasie het WK wil spelen, kan hij beter niet het risico lopen dat hij volgend jaar voornamelijk back-up is.Jöhnk schreef:Fiorentina heeft geboden op Clasie, aldus de NOS.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Fiorentina means everyting to Clasie.Jöhnk schreef:Fiorentina heeft geboden op Clasie, aldus de NOS.

Ze zullen het nooit leren, vrees ik. Al die voorbeelden, maar ze blijven maar gaan.Bert schreef:En dan gaat Clasie Pizarro uit de basis spelen? Pizarro heeft nog een contract tot en met medio 2014. Als Clasie het WK wil spelen, kan hij beter niet het risico lopen dat hij volgend jaar voornamelijk back-up is.Jöhnk schreef:Fiorentina heeft geboden op Clasie, aldus de NOS.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. Het is sowieso vrij druk daar met aardige middenvelders. Borja, Aquilani, Pizzaro. Aan de andere kant, Pizarro wordt 34 en in dat opzicht kun je je eerste jaar 'aanpassen'. Verder draait Viola als een tierelier en zal hij volgend jaar, met dat drukke schema, wel zijn kansjes krijgen. Verder is Clasie bijna 22. Jong, maar ook weer niet 'te' jong. Ik snap wel dat zo'n jongen denkt dat hij daar een kansje maakt.Bert schreef:En dan gaat Clasie Pizarro uit de basis spelen? Pizarro heeft nog een contract tot en met medio 2014. Als Clasie het WK wil spelen, kan hij beter niet het risico lopen dat hij volgend jaar voornamelijk back-up is.Jöhnk schreef:Fiorentina heeft geboden op Clasie, aldus de NOS.
Overigens wel een droomclub voor de voetballiefhebber, zeg. Wie wil er nu niet voetballen in Firenze? Al denk ik niet dat Clasie nu naar de boekhandel loopt om een Capitool gids te halen van Florence. Nee, die jongen loopt gewoon naar de Plato en koopt daar het album Lungs.
Clasie komt natuurlijk niet in aanmerking voor de posities van Valero en Aquilani. Alleen op de plaats van Pizarro, voor de verdediging, kan hij renderen. Clasie is wel een enigszins vergelijkbare speler als Pizzaro, maar nog niet van dat niveau. Nogmaals: als hij op het WK wil spelen, moet hij niet naar Fiorentina gaan.
Inderdaad een prachtige club, met een prachtig team, in een prachtige stad.
Inderdaad een prachtige club, met een prachtig team, in een prachtige stad.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien wilt Fiorentina Pizarro verkopen omdat zijn contract afloopt en hij misschien duur is?
Florence is genieten!
Florence is genieten!
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pizarro hebben ze deze zomer gehaald, dus dat lijkt me niet.Rishi schreef:Misschien wilt Fiorentina Pizarro verkopen omdat zijn contract afloopt en hij misschien duur is?
Uiteraard komt Clasie niet in aanmerking voor die plekken, maar Pizarro zou er met wat kunst en vliegwerk wel kunnen spelen. Aquilani is nu een keer fit, maar hoe lang gaat dat bijvoorbeeld duren?
Eigenlijk komt deze club net een jaartje te vroeg voor Clasie.
Pizarro is de grote vormgever van Fiorentina, Peter. Die gaan ze natuurlijk niet wegstoppen als rechtshalf. Vanuit Fiorentina snap ik de interesse in Clasie wel. Het is een goede speler, die past in het voetbal van Montella. En als Clasie volgend seizoen een goed WK speelt, wordt-ie voor Fiorentina wellicht te duur. Maar zolang Pizarro speelt, hoeft Clasie bij Fiorentina niet op een vaste plek te rekenen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Clasie gaat naar brazilie ?Bert schreef:Pizarro is de grote vormgever van Fiorentina, Peter. Die gaan ze natuurlijk niet wegstoppen als rechtshalf. Vanuit Fiorentina snap ik de interesse in Clasie wel. Het is een goede speler, die past in het voetbal van Montella. En als Clasie volgend seizoen een goed WK speelt, wordt-ie voor Fiorentina wellicht te duur. Maar zolang Pizarro speelt, hoeft Clasie bij Fiorentina niet op een vaste plek te rekenen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.