Moderator: mods
Beetje als de trainer van jouw club?D_skilled schreef:Vinden jullie ook niet dat Schaken een treurige gezichtsuitdrukking heeft?
Verschil is evident. CVs spelen in de opbouw op afstand van elkaar en duwen de backs naar voren. Afstanden groot, kakkies kunnen het niet belopen.Giacomo Puccini schreef:Heerlijke wedstrijd. Een schande dat we hier thuis tegen hebben gelijkgesteld. Groningen een klasse beter.
Ieder jaar een beetje vroeger. Wat niet zo gek is met deze Excelsior voorhoede.Demosthenes schreef:Is de vrije val na Go Ahead al ingezet? Dat gebeurt toch pas na de winterstop!
Soms zit het mee, soms zit het tegen.......Frank schreef:Ik heb in deze wedstrijd nu al twee situaties gezien waarin meer sprake was van een gestrekt been dan bij die van Strootman (gele kaart Bakkal en actie van El Ahmadi tegen Burnet van een paar minuten geleden).
Beide staan nog op het veld....
Wel toevallig dat je het nu neerzet.Frank schreef:Ik heb in deze wedstrijd nu al twee situaties gezien waarin meer sprake was van een gestrekt been dan bij die van Strootman (gele kaart Bakkal en actie van El Ahmadi tegen Burnet van een paar minuten geleden).
Overigens is dit niet om de rode kaart voor Strootman te betwijfelen, maar meer om de willekeur weer eens aan te tonen.
Past wel bij de SubsidieVerein. Toivonen weigerde recentelijk om Vertonghen een hand te geven voor aanvang van de wedstrijd.GangstaRiB schreef:Wel toevallig dat je het nu neerzet.Frank schreef:Ik heb in deze wedstrijd nu al twee situaties gezien waarin meer sprake was van een gestrekt been dan bij die van Strootman (gele kaart Bakkal en actie van El Ahmadi tegen Burnet van een paar minuten geleden).
Overigens is dit niet om de rode kaart voor Strootman te betwijfelen, maar meer om de willekeur weer eens aan te tonen.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Rutten... die maakte zich pas volslagen belachelijk.