PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: PSV

Bericht door Yopi » di apr 22, 2014 12:47 pm

30 minuten? :excited.gif:

Waarom speelde hij niet in de A1?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 22, 2014 1:19 pm

Dat schiet toch ook niet op? Daar zal hij niets leren en loopt hij bovendien weer een talent voor de voeten.

Ik blijf erbij. Ze hadden gewoon nooit Ruiz moeten huren. Lekker Narsingh en Bakkali het laten uitvechten op die vleugel. Dan had hij voldoende perspectief op speeltijd gehad en dan weet je als club ook waar je aan toe bent aan het einde van het seizoen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 22, 2014 1:32 pm

Yopi schreef:30 minuten? :excited.gif:

Waarom speelde hij niet in de A1?
Had hij kunnen worden uitgeleend? Ik denk het wel.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr apr 25, 2014 10:13 am

PSV twijfelt over Ruiz

EINDHOVEN - PSV heeft nog geen beslissing genomen over het behoud van Bryan Ruiz (28) na afloop van dit seizoen. De aanvaller kon de afgelopen duels ondanks een aantal belangrijke goals niet overtuigen. Ruiz is door PSV voor een half jaar gehuurd en staat nog een jaar onder contract bij Fulham.
ED

Wat adviseren we Brands? :666.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 28, 2014 10:35 am

Gisteren was hij weer de slechtste man op het veld, maar scoort hij wel de winnende...hij heeft in 3 wedstrijden de winnende gemaakt en in 1 wedstrijd de openingsgoal, wat dat betreft is hij erg belangrijk geweest.
Maar zijn verdere spel is dermate matig en afwezig dat hij geen meerwaarde heeft en dat zal hij moeten zijn, dus ik hoop dat PSV niet met hem verder gaat.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 28, 2014 10:39 am

Zo ging het ook bij Twente. Hij maakte steeds de winnende.

Die man is tegen de dertig. Wil hij in Nederland spelen of is het een noodsprong?

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 28, 2014 10:47 am

Noodsprong, hij wil natuurlijk hogerop.

PS: Bij Twente was Ruiz bij vlagen ook onzichtbaar, maar had hij nog zijn waarde in het meevoetballen en het omschakelen.
Zo begon hij bij PSV ook, maar de laatste wedstrijden is hij grotendeels onzichtbaar en valt hij vooral op door zijn balverlies. De lijn in zijn spel is eerder neergaand en dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 28, 2014 12:00 pm

Yopi schreef:Zo ging het ook bij Twente. Hij maakte steeds de winnende.

Die man is tegen de dertig. Wil hij in Nederland spelen of is het een noodsprong?
Hij gaat natuurlijk gewoon voor de hoogste bieder. Na zijn mislukking bij Fulham is wel duidelijk dat een stap hogerop er niet in zit. Nu zal het zaak zijn om een contract te vinden dat zo dicht mogelijk bij het huidige in de buurt komt. Loopt zijn contract overigens af? Als dat niet zo is heb je goed kans dat het weer een jaar verhuren zal worden. Zo haalt hij er financieel het maximale uit.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 29, 2014 7:56 am

GerBrands dus herenigd bij psv. Goede zet van psv. Toon legt de lat hoog en is een man van de sport. Sanders een Calimero, die steeds de verkeerde dingen op een slecht moment zei. Gerbrands zal van psv een meer stabiele organisatie maken. Z'n komst wordt breed gedragen. Hiddink en Pieter Hoogenband bijv. psv betaalt trouwens uitstekend. Gerbrands gaat zo'n 2,5 * meer verdienen dan ie in Alkmaar deed!!!

Naar goed Eindhovens gebruik zal er ongetwijfeld verder worden geshopt in Alkmaar. :smallgrin.gif: Laat ik nou toevallig weten dat Toon een groot fan is van Jeffrey Gouweleeuw!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2014 8:09 am

Daar gaat Brands toch gewoon over?

Hoewel ik regelmatig smakelijk heb gelachen om Sanders is het functioneren van Brands in mijn ogen een groter probleem voor PSV. Dat is de man die al een paar jaar tevergeefs een goede uitgebalanceerde selectie neer probeert te zetten. Waarbij hij niet schroomt om het ene jaar vol op ervaring te gokken om een jaar later alles op de jeugd te zetten.

Sanders heeft op zijn eigen vakgebied denk ik behoorlijk zijn werk gedaan. Hij wilde zich alleen te graag bemoeien met zaken waar hij niet voor was ingehuurd. Dan werd het meestal lachen. Zo van buitenaf gezien schat ik Gerbrands daarmee wat handiger in. Ik denk dan ook dat ze er wel wat op vooruit gaan. Maar het echte probleem blijft lekker zitten.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 29, 2014 8:22 am

Gouweleeuw? :smallgrin.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » di apr 29, 2014 8:27 am

Marillion schreef:Daar gaat Brands toch gewoon over?

Hoewel ik regelmatig smakelijk heb gelachen om Sanders is het functioneren van Brands in mijn ogen een groter probleem voor PSV. Dat is de man die al een paar jaar tevergeefs een goede uitgebalanceerde selectie neer probeert te zetten. Waarbij hij niet schroomt om het ene jaar vol op ervaring te gokken om een jaar later alles op de jeugd te zetten.

Sanders heeft op zijn eigen vakgebied denk ik behoorlijk zijn werk gedaan. Hij wilde zich alleen te graag bemoeien met zaken waar hij niet voor was ingehuurd. Dan werd het meestal lachen. Zo van buitenaf gezien schat ik Gerbrands daarmee wat handiger in. Ik denk dan ook dat ze er wel wat op vooruit gaan. Maar het echte probleem blijft lekker zitten.
Als Brands inderdaad het probleem is, verwacht ik dat Gerbrands daar resoluter mee omgaat dan dd huidige leiding.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 29, 2014 8:46 am

Gerbrands was destijds lovend over Brands. Voor de beleefdheid? :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2014 9:16 am

Wie zal het zeggen. Het ligt niet echt in de lijn der verwachting dat ze elkaar niet liggen. Eerst samenwerken bij AZ en nu komen ze bij PSV weer bij elkaar. Hoewel Brands er officieel niets over te vertellen heeft neem ik aan dat wel is afgestemd of die twee goed met elkaar overweg kunnen.

Ondertussen gaat het met Bakkali nog altijd erg moeilijk:
Onduidelijkheid rond Bakkali blijft aanhouden, geduld Brands raakt op

De onduidelijkheid rond de toekomst van Zakaria Bakkali blijft maar voortduren. Marcel Brands lijkt zijn geduld te verliezen, getuige zijn reactie tegenover Voetbal International. 'We hebben ons best gedaan, we blijven niet achter hem aan lopen. Het is graag of niet.'

Ondertussen meldt het Eindhovens Dagblad dat Bakkali een professionele zaakwaarnemer in de hand heeft genomen, de Waalse Didier Frenay."Ik ga komende week met PSV aan tafel. Met een positief gevoel. Met Zakaria heb ik inmiddels gesproken, we zullen de juiste stappen voor zijn carrière moeten zetten."

Bron: PN
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 29, 2014 9:25 am

Graag of niet? :confused.gif:

Bij PSV hebben ze geblunderd, daardoor heeft die jongen een half jaar amper gespeeld. Natuurlijk twijfelt hij nu.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2014 9:49 am

Ik weet niet hoe ik het moet inschatten. PSV is in mijn ogen slecht met hem omgegaan. In het begin van het seizoen één van de exponenten van het nieuwe PSV om vervolgens een paar maanden later weg te kwijnen op de tribune waar hij mag toekijken hoe een dikbetaalde huurspeler op zijn plek staat. Geen invalbeurten en ook geen Jong PSV. Helemaal niets meer. Dat is niet goed voor de motivatie.

Aan de andere kant moet zo'n jongen ook kritisch op zichzelf zijn. Zou Cocu hem niet gewoon opstellen als hij goed zou presteren? Een trainer wil uiteindelijk ook gewoon winnen. Je zou ook de uitdaging kunnen oppakken en jezelf terugvechten.

Zoals het nu loopt zal hij wel vertrekken. Dan is de vraag waarheen. Als hij zich wil ontwikkelen moet hij nu echt gaan spelen. Het is interessant om te zien wat zijn keuze zal worden. Dat zegt denk ik ook wel iets over het afgelopen seizoen.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 29, 2014 10:13 am

Marillion schreef:Ik weet niet hoe ik het moet inschatten. PSV is in mijn ogen slecht met hem omgegaan. In het begin van het seizoen één van de exponenten van het nieuwe PSV om vervolgens een paar maanden later weg te kwijnen op de tribune waar hij mag toekijken hoe een dikbetaalde huurspeler op zijn plek staat. Geen invalbeurten en ook geen Jong PSV. Helemaal niets meer. Dat is niet goed voor de motivatie.

Aan de andere kant moet zo'n jongen ook kritisch op zichzelf zijn. Zou Cocu hem niet gewoon opstellen als hij goed zou presteren? Een trainer wil uiteindelijk ook gewoon winnen. Je zou ook de uitdaging kunnen oppakken en jezelf terugvechten.

Zoals het nu loopt zal hij wel vertrekken. Dan is de vraag waarheen. Als hij zich wil ontwikkelen moet hij nu echt gaan spelen. Het is interessant om te zien wat zijn keuze zal worden. Dat zegt denk ik ook wel iets over het afgelopen seizoen.
Klinkt als het zoveelste talent dat na een debuut naast z'n schoenen is gaan lopen. Kan misschien ook aan de begeleiding liggen, maar soms is zo'n speler het helemaal kwijt. Beetje de Brutil Hosé of Quincy Owusu van deze wereld.
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 29, 2014 10:23 am

Bakkali heeft meer talent dan Quincy of Hosé.

Ruiz moet spelen, die kost een vermogen per wedstrijd. Geen sprake van eerlijke concurrentie.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2014 10:38 am

Ik had die keuze inderdaad nooit gemaakt. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk wel dat PSV Ruiz niet heeft gehaald omdat Bakkali zo geweldig aan het presteren was. Ik wil er maar mee zeggen, het ligt denk ik niet allemaal alleen maar aan de club.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2014 1:35 pm

Yopi schreef:Gerbrands was destijds lovend over Brands. Voor de beleefdheid? :confused.gif:
Dit gaat wel erg ver voor alleen beleefdheid.

http://www.youtube.com/watch?v=O_gSU6fX5OA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 29, 2014 1:37 pm

Ze hebben veel meegemaakt. :smallgrin.gif:

Nee, die zal hij er niet uitgooien. Brands zit geramd.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2014 2:17 pm

Leuk filmpje wel, vooral het laatste stukje.

psst Toon Gerbrands

Toon Gerbrands

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 01, 2014 10:26 pm

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 01, 2014 10:37 pm

Ach, deze mensen staan straks weer te hossen als PSV de transferperiode wint.

Laudrup

Bericht door Laudrup » vr mei 02, 2014 7:23 am

Hahaha, hou op, ik ga helemaal stuk. Wat een clowns!!! :drecul.gif:

Ze willen dat Toontje weer een aantal dure aankopen uit z'n hoge hoed tovert?

Gaan ze dan zingen "singing Toontje Gerbrands, we worden kampioen" ?

Omdat de ingezette koers niet meteen het gehoopte resultaat heeft opgeleverd moet er meteen weer een nieuwe revolutie plaatsvinden. Hilarisch.
15 mei 2011.

Plaats reactie