Waarom speelde hij niet in de A1?
Moderator: mods
Had hij kunnen worden uitgeleend? Ik denk het wel.Yopi schreef:30 minuten?![]()
Waarom speelde hij niet in de A1?
EDPSV twijfelt over Ruiz
EINDHOVEN - PSV heeft nog geen beslissing genomen over het behoud van Bryan Ruiz (28) na afloop van dit seizoen. De aanvaller kon de afgelopen duels ondanks een aantal belangrijke goals niet overtuigen. Ruiz is door PSV voor een half jaar gehuurd en staat nog een jaar onder contract bij Fulham.
Hij gaat natuurlijk gewoon voor de hoogste bieder. Na zijn mislukking bij Fulham is wel duidelijk dat een stap hogerop er niet in zit. Nu zal het zaak zijn om een contract te vinden dat zo dicht mogelijk bij het huidige in de buurt komt. Loopt zijn contract overigens af? Als dat niet zo is heb je goed kans dat het weer een jaar verhuren zal worden. Zo haalt hij er financieel het maximale uit.Yopi schreef:Zo ging het ook bij Twente. Hij maakte steeds de winnende.
Die man is tegen de dertig. Wil hij in Nederland spelen of is het een noodsprong?
Als Brands inderdaad het probleem is, verwacht ik dat Gerbrands daar resoluter mee omgaat dan dd huidige leiding.Marillion schreef:Daar gaat Brands toch gewoon over?
Hoewel ik regelmatig smakelijk heb gelachen om Sanders is het functioneren van Brands in mijn ogen een groter probleem voor PSV. Dat is de man die al een paar jaar tevergeefs een goede uitgebalanceerde selectie neer probeert te zetten. Waarbij hij niet schroomt om het ene jaar vol op ervaring te gokken om een jaar later alles op de jeugd te zetten.
Sanders heeft op zijn eigen vakgebied denk ik behoorlijk zijn werk gedaan. Hij wilde zich alleen te graag bemoeien met zaken waar hij niet voor was ingehuurd. Dan werd het meestal lachen. Zo van buitenaf gezien schat ik Gerbrands daarmee wat handiger in. Ik denk dan ook dat ze er wel wat op vooruit gaan. Maar het echte probleem blijft lekker zitten.
Onduidelijkheid rond Bakkali blijft aanhouden, geduld Brands raakt op
De onduidelijkheid rond de toekomst van Zakaria Bakkali blijft maar voortduren. Marcel Brands lijkt zijn geduld te verliezen, getuige zijn reactie tegenover Voetbal International. 'We hebben ons best gedaan, we blijven niet achter hem aan lopen. Het is graag of niet.'
Ondertussen meldt het Eindhovens Dagblad dat Bakkali een professionele zaakwaarnemer in de hand heeft genomen, de Waalse Didier Frenay."Ik ga komende week met PSV aan tafel. Met een positief gevoel. Met Zakaria heb ik inmiddels gesproken, we zullen de juiste stappen voor zijn carrière moeten zetten."
Bron: PN
Klinkt als het zoveelste talent dat na een debuut naast z'n schoenen is gaan lopen. Kan misschien ook aan de begeleiding liggen, maar soms is zo'n speler het helemaal kwijt. Beetje de Brutil Hosé of Quincy Owusu van deze wereld.Marillion schreef:Ik weet niet hoe ik het moet inschatten. PSV is in mijn ogen slecht met hem omgegaan. In het begin van het seizoen één van de exponenten van het nieuwe PSV om vervolgens een paar maanden later weg te kwijnen op de tribune waar hij mag toekijken hoe een dikbetaalde huurspeler op zijn plek staat. Geen invalbeurten en ook geen Jong PSV. Helemaal niets meer. Dat is niet goed voor de motivatie.
Aan de andere kant moet zo'n jongen ook kritisch op zichzelf zijn. Zou Cocu hem niet gewoon opstellen als hij goed zou presteren? Een trainer wil uiteindelijk ook gewoon winnen. Je zou ook de uitdaging kunnen oppakken en jezelf terugvechten.
Zoals het nu loopt zal hij wel vertrekken. Dan is de vraag waarheen. Als hij zich wil ontwikkelen moet hij nu echt gaan spelen. Het is interessant om te zien wat zijn keuze zal worden. Dat zegt denk ik ook wel iets over het afgelopen seizoen.