Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Karsdorp die hadden ze voor 16mio verkocht. Wat een goeie deal was dat.
Nu loopt ie als Routinier bij Feyenoord maar zakt door het ijs als een rookie.
Die gast is echt slecht!
Nu loopt ie als Routinier bij Feyenoord maar zakt door het ijs als een rookie.
Die gast is echt slecht!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die gasten kunnen er dus he-le-maal niks van hé?
Ik kijk al erg uit naar Ajax-Feyenoord

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik vind het de laatste jaren altijd teleurstellend hoor, Ajax is beter maar geslacht worden de Rotterdammers nooit.Boabdil schreef:Die gasten kunnen er dus he-le-maal niks van hé?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Sterker nog, wij werden geslacht.
Ja laten we die wedstrijd maar even vergeten...
Ja, ik snap wel wat jullie bedoelen. Het zijn vaak reguliere overwinningen geworden.
Ja, ik snap wel wat jullie bedoelen. Het zijn vaak reguliere overwinningen geworden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Exact.
Ik heb geen idee wat de laatste pot thuis tegen Feyenoord is geworden. Wel dat we daar met 6-2 zijn geslacht.
Ajax moet gewoon een keer, zeker gezien het krachtsverschil of een tegenstander die al vrij vroeg met 10 man speelt, met 8-0 winnen.
Ik heb geen idee wat de laatste pot thuis tegen Feyenoord is geworden. Wel dat we daar met 6-2 zijn geslacht.
Ajax moet gewoon een keer, zeker gezien het krachtsverschil of een tegenstander die al vrij vroeg met 10 man speelt, met 8-0 winnen.
IK GELOOF!!!!!!
3-0. Toen kreeg st Juste na 8 minuten al rood ofzo.
Het is ook wel jammer dat er geen uitsupporters meer zijn. Dat maakt die hele klassieker toch een beetje een saaie bedoeling.
Het is ook wel jammer dat er geen uitsupporters meer zijn. Dat maakt die hele klassieker toch een beetje een saaie bedoeling.
Ja, dan valt 3-0 toch wel echt tegen.Boabdil schreef:3-0. Toen kreeg st Juste na 8 minuten al rood ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk dat Stam de winterstop niet zal halen!
Ik begreep sowieso niets van die aanstelling. Waarom een volkomen onervaren trainer aanstellen?
96e minuut toch nog 3-3...
vraag niet hoe!
maar goed, maar 1 puntje tegen emmen die met 10 spelen... pfoe!
vraag niet hoe!
maar goed, maar 1 puntje tegen emmen die met 10 spelen... pfoe!
Ze zijn nog wel ongeslagen.
Zagen jullie ook die geweldige nieuwe aankoop van Feyenoord... Man man man, wat zat hij er gruwelijk naast bij die goal!
Stuff of Legends, WP!WP_Legend schreef:Zagen jullie ook die geweldige nieuwe aankoop van Feyenoord... Man man man, wat zat hij er gruwelijk naast bij die goal!

Daar betalen ze dus een recordbedrag voor hè. Die tackel bij de 3-2, ongekend slecht.
Maar beter dan Martinez.Alexander schreef:Daar betalen ze dus een recordbedrag voor hè. Die tackel bij de 3-2, ongekend slecht.
Ik zie 'm net door het beeld glijden.
Hij zet die tackle in met z'n verkeerde been. Dat komt wel heel knullig over ja. Meer van dat!

Hij zet die tackle in met z'n verkeerde been. Dat komt wel heel knullig over ja. Meer van dat!
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Tweede keer al dat ze in de allerlaatste seconde nog gelijkspelen.
Ja, bloed irritant. Ik hoorde het op de radio. Ergens weet je al dat het gaat gebeuren als er zoveel extra tijd is. Maar ik neem aan dat ze daar toch niet blij zijn dat ze nog een puntje redden bij Emmen.brigade zuid schreef:Tweede keer al dat ze in de allerlaatste seconde nog gelijkspelen.
Nil volentibus arduum
Kostte me 1000 euro dat grapje van de scheids die niet op tijd affloot.
IK GELOOF!!!!!!
Nog wel.Wouter schreef:Ze zijn nog wel ongeslagen.
Yep. Ze hebben eigenlijk een heel makkelijk programma gehad.
Ze krijgen nu AZ en FC Twente. AZ speelt 010 aan gort.
Het zou echt typisch AZ zijn om daar donderdag gewoon te verliezen.
Maar ik hoop dat Stengs en Boadu er een mooie avond van maken.
Maar ik hoop dat Stengs en Boadu er een mooie avond van maken.

Nil volentibus arduum