Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Kut karakter en klote mentaliteit. Vandaar dat Watford zijn hoogtepunt was.Lionel schreef:Eens. Prima speler hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Klopt. Maar voor Feyenoord daarom een prima speler.
Al denk ik dat hij in een beter draaiend elftal mee zou kunnen op een hoger niveau dan Feyenoord. Bij PSV zou hij het goed doen. Ook bij Ajax zou hij geen modderfiguur slaan hoor in een draaiend elftal.
Al denk ik dat hij in een beter draaiend elftal mee zou kunnen op een hoger niveau dan Feyenoord. Bij PSV zou hij het goed doen. Ook bij Ajax zou hij geen modderfiguur slaan hoor in een draaiend elftal.
IK GELOOF!!!!!!
Tiblisi - Feyenoord is hopeloos. WK vrouwen was nog leuker.
Feyenoord is echt heel slecht.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Berghuis die dan aan geeft dat ‘ie zich verveelde en daarom geel pakt in de eerste helft. Die jongen heeft het buskruit ook niet uitgevonden hè.
- Gezond verstand
Wat Mr. Ajax al zei, kut karakter.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
- AT Toto winner 15/16
Fnoord lekker achter tegen Utreg.
Keek trouwens donderdag naar ze, vind Stam een hele onsympathieke manier van coachen hebben, staat 90 minuten lang langs de zijlijn zich overal tegenaan te bemoeien, bij de kleinste overtreding gelijk met armgebaren zijn ongenoegen uiten, bij een simpele bal over de zijlijn gelijk de kant van Fnoord opwijzen, dat hun de ingooi hebben.. nee die man staat zwaar onder de stress en komt daardoor zeer onsympathiek over maar dat past wel bij deze club.

Keek trouwens donderdag naar ze, vind Stam een hele onsympathieke manier van coachen hebben, staat 90 minuten lang langs de zijlijn zich overal tegenaan te bemoeien, bij de kleinste overtreding gelijk met armgebaren zijn ongenoegen uiten, bij een simpele bal over de zijlijn gelijk de kant van Fnoord opwijzen, dat hun de ingooi hebben.. nee die man staat zwaar onder de stress en komt daardoor zeer onsympathiek over maar dat past wel bij deze club.
Ze blijven wel ongeslagen. 

Het lijkt me als speler eerlijk gezegd ook heel vermoeiend. Wat is het effect nog als je iedere keer zo druk doet? Het is hetzelfde verhaal als met Van Bommel. Altijd maar druk doen en protesteren. Dat hebben mensen vrij snel wel gezien.brigade zuid schreef:Fnoord lekker achter tegen Utreg.![]()
Nil volentibus arduum
De bullebak-coach waar je bang voor moet zijn...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, dat idee. Dat werkt één keer, twee keer misschien ook nog wel. Maar al snel kijk je er niet meer van op. Nu snap ik best dat er waarschijnlijk genoeg is om je druk over te maken als je coach van dit Feyenoord bent. De vraag is alleen of het ook helpt. Het werk moet in principe tijdens de trainingen en voor- en nabesprekingen gebeuren. In de hectiek van een wedstrijd ga ja vanaf de zijlijn niet zo veel invloed meer hebben.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Haalt Stam de Kerst? Ik zie hem zo zelf al eerder stoppen als het maar niks wordt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Mwoah... Vergis je niet: ze zijn ongeslagen, hebben een zware start van het seizoen met Sparta, Heerenveen en Utrecht en hebben desalniettemin het linkerrijtje in het vizier!
- Gezond verstand
Nog geen wedstrijd in de competitie verloren. Er staat al een duik in de fontein in de planning hoor.Jinne schreef:Haalt Stam de Kerst? Ik zie hem zo zelf al eerder stoppen als het maar niks wordt.
Fans van andere clubs
Humor met een knipoogGezond verstand schreef:Nog geen wedstrijd in de competitie verloren. Er staat al een duik in de fontein in de planning hoor.Jinne schreef:Haalt Stam de Kerst? Ik zie hem zo zelf al eerder stoppen als het maar niks wordt.

Het blijft bizar hoe die gasten 2 jaar terug kampioen zijn geworden met spelers als Botegghin en vd Heijden. Kan je toch niet voorstellen?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wat een geluk hadden ze dat jaar ook hoor. Ongelooflijk.
Al kom je er met een paar leuke spelers wel. Elia, Berghuis, Karim El Ahmadi, Jorgensen ook al toch? Karsdorp, Kongolo? Of waren die toen al verkocht?
Al kom je er met een paar leuke spelers wel. Elia, Berghuis, Karim El Ahmadi, Jorgensen ook al toch? Karsdorp, Kongolo? Of waren die toen al verkocht?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Met VAR waren ze nooit kampioen geworden.Boabdil schreef:Het blijft bizar hoe die gasten 2 jaar terug kampioen zijn geworden met spelers als Botegghin en vd Heijden. Kan je toch niet voorstellen?
Marillion schreef:Ja, dat idee. Dat werkt één keer, twee keer misschien ook nog wel. Maar al snel kijk je er niet meer van op. Nu snap ik best dat er waarschijnlijk genoeg is om je druk over te maken als je coach van dit Feyenoord bent. De vraag is alleen of het ook helpt. Het werk moet in principe tijdens de trainingen en voor- en nabesprekingen gebeuren. In de hectiek van een wedstrijd ga ja vanaf de zijlijn niet zo veel invloed meer hebben.
Diego Simeone doet het al jaren en het werkt nog steeds.

Als dat opgewonden gedrag geen basis heeft, is een coach snel klaar.
Simeone gedraagt zich wild maar coacht wel zijn team. Stam en Van Bommel coachen de scheidsrechter.
Dat vinden ze zelf vast niet. 

Gio is kampioen geworden. Met Botteghin en Jan-Arie. Dan ben je wel echt een koning hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Vind je? Over de manier waarop zullen we het niet hebben, maar een ding staat vast: onder Gio is F. geen centimeter opgeschoten. Het werd kampioen met een prutelftal en heeft nog steeds een prutelftal.
Niets opgeschoten? Hij heeft een landstitel en uit m'n hoofd twee bekers gewonnen met een selectie die absoluut minder was dan die van Ajax en PSV. Dat had dan zeker ook nog met flitsend aanvallend voetbal moeten gebeuren?
Natuurlijk zat met name bij die titel werkelijk alles mee. Maar je kunt moeilijk anders dan stellen dat hij het als trainer heel goed heeft gedaan. Het ontwikkelen van de selectie was de taak van Martin van Geel.
Natuurlijk zat met name bij die titel werkelijk alles mee. Maar je kunt moeilijk anders dan stellen dat hij het als trainer heel goed heeft gedaan. Het ontwikkelen van de selectie was de taak van Martin van Geel.
Nil volentibus arduum