NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: NEC

Bericht door Wouter » za mar 03, 2018 10:17 am

Sommige Vitessenaren noemen mensen van twintig kilometer zuidelijker zelfs NEC'ers of Nijmegenaren. :confused.gif: .

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mar 03, 2018 10:34 am

Wouter schreef:Sommige Vitessenaren noemen mensen van twintig kilometer zuidelijker zelfs NEC'ers of Nijmegenaren. :confused.gif: .
Meestal ODW, toch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 04, 2018 11:18 am

elliquido schreef:de lampies, de kakkies, de havenslaven , :rules.gif:
Daar moet ik altijd om glimlachen als ik Ajacieden die term voor Feynoorders zie gebruiken en daarmee voorbijgaan aan het feit dat Amsterdam ook een havenstad is. De tweede van Nederland weliswaar maar toch. :smallgrin.gif:
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo mar 04, 2018 1:02 pm

Dat je een havenstad bent wilt niet zeggen dat je er een slaaf van bent. En Rotterdam is dat wel, zonder de haven waren ze niets, in Amsterdam is de haven maar een bijzaak. Maar goed, om dat te begrijpen moet je een IQ hoger hebben dan de gemiddelde temperatuur van de afgelopen week, dus het is niet verbazingwekkend dat het jou moet worden uitgelegd, innerharbourslave.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo mar 04, 2018 1:14 pm

volg je NEC nu ook meer IH, sinds die Liverpoolster er zit als trainer en zo ja ( kan het me niet voorstellen overigens) ... wat vind je van hem als hoofdtrainert?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 04, 2018 1:28 pm

Javiskamp schreef:volg je NEC nu ook meer IH, sinds die Liverpoolster er zit als trainer en zo ja ( kan het me niet voorstellen overigens) ... wat vind je van hem als hoofdtrainert?
Nee joh, ik volg Ajax al nauwelijks, zet om half drie Brighton-Arsenal op ipv Vitas-Ajax en SS zie ik nooit. Men was bij Liverpool erg tevreden over de veldtrainer Lijnders maar eerlijk gezegd deed hij volgens mij grotendeels gewoon wat Klopp en zijn 2 Duitse assistenen bedachten. Misschien had hij wat invloed maar ik weet het niet. De jongen wilde graag aan de slag als hoofdtrainer en dan is NEC in de Jupiler League een prima begin, jullie gaan het wel merken of hij blijft drijven, promoveren is het belangrijkste.

BTW, nooit vergeten dat hij onder Klopp gewerkt heeft en hoe goed Liverpool ook kan spelen diens motto is nog altijd: mooi/leuk voetbal is fijn maar het allerbelangrijkste is nog altijd: de 3 punten! Alleen in Nederland vindt men soms het eerste belangrijker. :smallgrin.gif:
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo mar 04, 2018 1:49 pm

Dat valt denk ik wel mee.. want als dat clubje met saai en vervelend voetbal kampioen wordt staan die fans/liefhebbers/supporters net zo hard te juichen... vooral na al een aantal jaar droog te staan

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 05, 2018 12:52 am

InnerHarbour schreef:
Javiskamp schreef:volg je NEC nu ook meer IH, sinds die Liverpoolster er zit als trainer en zo ja ( kan het me niet voorstellen overigens) ... wat vind je van hem als hoofdtrainert?
bij Liverpool erg tevreden over de veldtrainer Lijnders maar eerlijk gezegd deed hij volgens mij grotendeels gewoon wat Klopp en zijn 2 Duitse assistenen bedachten.

BTW, nooit vergeten dat hij onder Klopp gewerkt heeft en hoe goed Liverpool ook kan spelen diens motto is nog altijd: mooi/leuk voetbal is fijn maar het allerbelangrijkste is nog altijd: de 3 punten! Alleen in Nederland vindt men soms het eerste belangrijker. :smallgrin.gif:

Die Klopp is puur een acteur.
Alles wat hij bij zo'n persconferentie doet is een act en is bedacht.

Overigens gedroeg hij zich in de blessuretijd van Liverpool - Newcastle United als een totale idioot. :blush.gif: Zo uit je plaat gaan om wel of geen penalty bij een 2-0 stand en nog 10 seconden op de klok. :excited.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za mar 10, 2018 10:29 am

Valt niks te nuilen zeker, heden ten dage! :666.gif: :smallgrin.gif:

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za mar 10, 2018 1:02 pm

Oh jawel hoor... genoeg...

Een dg niet genuilt is een dag niet geleefd, toch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 10, 2018 9:21 pm

Mmmmm NEC gewonnen en staan nu weer eerste boven die overschatte Ajax mietjes. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mar 10, 2018 9:24 pm

InnerHarbour schreef:Mmmmm NEC gewonnen en staan nu weer eerste boven die overschatte Ajax mietjes. :hypocrite.gif:
Klopt dat slappe en wisselvallige Jong Ajax team mag echt niet nummer 1 eindigen in de Jupiler League.
Straks denken ze nog dat ze in de opleiding goed bezig zijn. :blackcat.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma mar 12, 2018 4:02 pm

InnerHarbour schreef:Mmmmm NEC gewonnen en staan nu weer eerste boven die overschatte Ajax mietjes. :hypocrite.gif:
Kijk de stoere knul, en dezelfde dag janken als iemand iets over de prachtige nederlaag van Liverpool zegt. Je moet je naam aanpassen in InnerHypocrite knul.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2018 11:00 pm

NEC weer gewonnen met dat puppie aan het roer, stevig op de 1st plaats, 6 punten voor op Fortuna.
YNWA

Wouter

Bericht door Wouter » wo mar 14, 2018 12:31 am

Kut voor Javiskamp, want nu heeft hij niks te klagen.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » wo mar 14, 2018 7:49 am

Ja...das natuurlijk ook niet de bedoeling...

Maargoed... dan nuil ik volgend seizoen wel weer verder...

Overigens ... als dit team promoveert, wat waarschijnlijk lijkt, mag het zeker 10 spelers vervangen anders vliegen ze er linea recta weer uit...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 15, 2018 7:05 pm

Javiskamp schreef:Overigens ... als dit team promoveert, wat waarschijnlijk lijkt, mag het zeker 10 spelers vervangen anders vliegen ze er linea recta weer uit...
Dat doen zij toch ook regelmatig? Jullie hebben toch een steenrijke fan die er munten insteekt, als hij dat nu nog wat meer doet weten Lijnders en ik nog wel een paar spelers die ergens anders overbodig :hypocrite.gif: maar een direkte versterking voor NEC zijn.
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » do mar 15, 2018 7:17 pm

Die steenrijke Boekhoorn is ook niet helemaal gek

Die gaat niet investeren in een voetbalclub...

En zeker niet in NEC... veel te weinig kans om daa4 wat mee te verdienen

Sowieso... kan je verdienen aan een voetbalclub?

Zou abramovic er beter van worden om vitesse er bij te hebben?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 15, 2018 7:27 pm

Nee verdienen doe je niets bij NEC maar prestige hè, zeggen dat je een voetbalclub die de CL kan winnen hebt is voor de mensen die achter Chelsea, City PSG de drijfveer volgens mij, wie heeft de langste zeg maar. :smallgrin.gif:

Boekhoorn kan gewoon kampioen worden in die vierderangs Nederlandse competitie als hij er voldoende munten instopt.
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » do mar 15, 2018 9:20 pm

Das maar net wat je met die centen doet... Ajax wordt er ook geen kampioen mee...

Oeps... sorry... nu ben ik weer de Ajaxhater... :blush.gif:

Laat NEC kekker NEC zijn... daar hoeft geen multimilionair zich in te mengen wat mij betreft

Ik kan best goed tegen ‘mijn verlies’...

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr mar 16, 2018 10:10 am

Javiskamp schreef:

Ik kan best goed tegen ‘mijn verlies’...
En daar mag IH best een voorbeeld aan nemen, die giert namelijk vreselijk uit z'n calimero dop als zijn Engelse feyenoord verliest van grote broer Manchester United
Fans van andere clubs

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr mar 16, 2018 10:30 pm

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » vr mar 16, 2018 11:38 pm

InnerHarbour schreef:NEC weer gewonnen met dat puppie aan het roer, stevig op de 1st plaats, 6 punten voor op Fortuna.
En weer terug bij af met puppiepoes...2de plek en nog maar 4 punten van Sittart...

Tis allemaal niet best...

Tis allemaal NECS

Zo... ik mocht weer ff nuilen... en doorrrr.... :)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 17, 2018 8:26 am

:smallgrin.gif:
YNWA

Wouter

Bericht door Wouter » za mar 17, 2018 10:54 am

Ramona schreef:Triest, heeel trieste actie...

Vlag van overleden supporter gestolen uit stadion, NEC doet aangifte
Dat was toch die gek die de hooligan ging uithangen op het spoor en vervolgens door de intercity naar Arnhem werd overreden?

Plaats reactie