NEC
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: NEC
Daar moet ik altijd om glimlachen als ik Ajacieden die term voor Feynoorders zie gebruiken en daarmee voorbijgaan aan het feit dat Amsterdam ook een havenstad is. De tweede van Nederland weliswaar maar toch.elliquido schreef:de lampies, de kakkies, de havenslaven ,

YNWA
- Gezond verstand
Dat je een havenstad bent wilt niet zeggen dat je er een slaaf van bent. En Rotterdam is dat wel, zonder de haven waren ze niets, in Amsterdam is de haven maar een bijzaak. Maar goed, om dat te begrijpen moet je een IQ hoger hebben dan de gemiddelde temperatuur van de afgelopen week, dus het is niet verbazingwekkend dat het jou moet worden uitgelegd, innerharbourslave.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
Nee joh, ik volg Ajax al nauwelijks, zet om half drie Brighton-Arsenal op ipv Vitas-Ajax en SS zie ik nooit. Men was bij Liverpool erg tevreden over de veldtrainer Lijnders maar eerlijk gezegd deed hij volgens mij grotendeels gewoon wat Klopp en zijn 2 Duitse assistenen bedachten. Misschien had hij wat invloed maar ik weet het niet. De jongen wilde graag aan de slag als hoofdtrainer en dan is NEC in de Jupiler League een prima begin, jullie gaan het wel merken of hij blijft drijven, promoveren is het belangrijkste.Javiskamp schreef:volg je NEC nu ook meer IH, sinds die Liverpoolster er zit als trainer en zo ja ( kan het me niet voorstellen overigens) ... wat vind je van hem als hoofdtrainert?
BTW, nooit vergeten dat hij onder Klopp gewerkt heeft en hoe goed Liverpool ook kan spelen diens motto is nog altijd: mooi/leuk voetbal is fijn maar het allerbelangrijkste is nog altijd: de 3 punten! Alleen in Nederland vindt men soms het eerste belangrijker.

YNWA
InnerHarbour schreef:bij Liverpool erg tevreden over de veldtrainer Lijnders maar eerlijk gezegd deed hij volgens mij grotendeels gewoon wat Klopp en zijn 2 Duitse assistenen bedachten.Javiskamp schreef:volg je NEC nu ook meer IH, sinds die Liverpoolster er zit als trainer en zo ja ( kan het me niet voorstellen overigens) ... wat vind je van hem als hoofdtrainert?
BTW, nooit vergeten dat hij onder Klopp gewerkt heeft en hoe goed Liverpool ook kan spelen diens motto is nog altijd: mooi/leuk voetbal is fijn maar het allerbelangrijkste is nog altijd: de 3 punten! Alleen in Nederland vindt men soms het eerste belangrijker.
Die Klopp is puur een acteur.
Alles wat hij bij zo'n persconferentie doet is een act en is bedacht.
Overigens gedroeg hij zich in de blessuretijd van Liverpool - Newcastle United als een totale idioot.

- InnerHarbour
Klopt dat slappe en wisselvallige Jong Ajax team mag echt niet nummer 1 eindigen in de Jupiler League.InnerHarbour schreef:Mmmmm NEC gewonnen en staan nu weer eerste boven die overschatte Ajax mietjes.
Straks denken ze nog dat ze in de opleiding goed bezig zijn.

- Gezond verstand
Kijk de stoere knul, en dezelfde dag janken als iemand iets over de prachtige nederlaag van Liverpool zegt. Je moet je naam aanpassen in InnerHypocrite knul.InnerHarbour schreef:Mmmmm NEC gewonnen en staan nu weer eerste boven die overschatte Ajax mietjes.
Fans van andere clubs
- InnerHarbour
NEC weer gewonnen met dat puppie aan het roer, stevig op de 1st plaats, 6 punten voor op Fortuna.
YNWA
Ja...das natuurlijk ook niet de bedoeling...
Maargoed... dan nuil ik volgend seizoen wel weer verder...
Overigens ... als dit team promoveert, wat waarschijnlijk lijkt, mag het zeker 10 spelers vervangen anders vliegen ze er linea recta weer uit...
Maargoed... dan nuil ik volgend seizoen wel weer verder...
Overigens ... als dit team promoveert, wat waarschijnlijk lijkt, mag het zeker 10 spelers vervangen anders vliegen ze er linea recta weer uit...
- InnerHarbour
Dat doen zij toch ook regelmatig? Jullie hebben toch een steenrijke fan die er munten insteekt, als hij dat nu nog wat meer doet weten Lijnders en ik nog wel een paar spelers die ergens anders overbodigJaviskamp schreef:Overigens ... als dit team promoveert, wat waarschijnlijk lijkt, mag het zeker 10 spelers vervangen anders vliegen ze er linea recta weer uit...

YNWA
Die steenrijke Boekhoorn is ook niet helemaal gek
Die gaat niet investeren in een voetbalclub...
En zeker niet in NEC... veel te weinig kans om daa4 wat mee te verdienen
Sowieso... kan je verdienen aan een voetbalclub?
Zou abramovic er beter van worden om vitesse er bij te hebben?
Die gaat niet investeren in een voetbalclub...
En zeker niet in NEC... veel te weinig kans om daa4 wat mee te verdienen
Sowieso... kan je verdienen aan een voetbalclub?
Zou abramovic er beter van worden om vitesse er bij te hebben?
- InnerHarbour
Nee verdienen doe je niets bij NEC maar prestige hè, zeggen dat je een voetbalclub die de CL kan winnen hebt is voor de mensen die achter Chelsea, City PSG de drijfveer volgens mij, wie heeft de langste zeg maar.
Boekhoorn kan gewoon kampioen worden in die vierderangs Nederlandse competitie als hij er voldoende munten instopt.

Boekhoorn kan gewoon kampioen worden in die vierderangs Nederlandse competitie als hij er voldoende munten instopt.
YNWA
Das maar net wat je met die centen doet... Ajax wordt er ook geen kampioen mee...
Oeps... sorry... nu ben ik weer de Ajaxhater...
Laat NEC kekker NEC zijn... daar hoeft geen multimilionair zich in te mengen wat mij betreft
Ik kan best goed tegen ‘mijn verlies’...
Oeps... sorry... nu ben ik weer de Ajaxhater...

Laat NEC kekker NEC zijn... daar hoeft geen multimilionair zich in te mengen wat mij betreft
- Gezond verstand
En daar mag IH best een voorbeeld aan nemen, die giert namelijk vreselijk uit z'n calimero dop als zijn Engelse feyenoord verliest van grote broer Manchester UnitedJaviskamp schreef:
Fans van andere clubs
En weer terug bij af met puppiepoes...2de plek en nog maar 4 punten van Sittart...InnerHarbour schreef:NEC weer gewonnen met dat puppie aan het roer, stevig op de 1st plaats, 6 punten voor op Fortuna.
Tis allemaal niet best...
Tis allemaal NECS
Zo... ik mocht weer ff nuilen... en doorrrr.... :)
Dat was toch die gek die de hooligan ging uithangen op het spoor en vervolgens door de intercity naar Arnhem werd overreden?Ramona schreef:Triest, heeel trieste actie...
Vlag van overleden supporter gestolen uit stadion, NEC doet aangifte