Dilemma voor jou: Ajax de titel en RKC eruit?

Ga je trouwens wel eens naar RKC? Je woont nu toch in de buurt?
Moderator: mods
Ik denk zo maar eens dat de huidige situatie vanaf 6 april verlengd gaat worden tot pak m beet 1 juni; dan hebben we ruim 3 maanden corona-ellende gehad en vermoedelijk over het hoogtepunt van de golf heen. Dan is het te laat om het seizoen nog af te maken, dus: nee, er zal dit seizoen niet meer gevoetbald worden, schat ik zo in.Yopii schreef:Geloven jullie dat er nog gevoetbald gaat worden, dit seizoen?
En dan pakt die Britse trainer met een heel elftal mislukte transfers nog even een niet degradatie bonus mee.Cruijff schreef: ↑do mar 19, 2020 2:55 pm....
Voor RKC en ook Ado kan het inderdaad heel goed uitpakken dat ze op deze manier niet hoeven te degraderen en volgend seizoen net als alle teams gewoon weer op 0 punten beginnen.
Ik ben ook voorstander van geen degradanten maar wel promovendi. Dan volgend jaar meer teams en meer wedstrijden in de Eredivisie. Meer wedstrijden is alleen maar beter.
Ajax kampioen gaat uiteraard altijd voor.
Vanuit dezelfde gedachte dat het slecht is als mensen dicht bij elkaar komen. Voetbal is een contactsport. Of we moeten een variant gaan spelen waarbij je anderhalve meter afstand moet houden. Ik denk overigens dat we dan zéker kampioen worden. Kan niemand nog druk op Ajax zetten.Yopii schreef: ↑do mar 19, 2020 3:36 pmIk geloof er niets van dat ze publiek gaan toelaten. Dat is zo kort na al die maatregelen te riskant voor de UEFA (anti-propaganda).
Dus of schrappen, of zonder publiek.
Hoezo is spelen zonder publiek slecht voor de gezondheid van de spelers, Marillion? Spelen in een lege Kuip lijkt me bijvoorbeeld wel zo gezond.![]()
Ik kan er mee leven, maar heb liever een andersoortig compromis.
Dat lijkt nu zo omdat we er middenin zitten. Over een paar weken zijn ze allemaal dolblij als er weer iets gebeurd denk ik. Het zijn ook maar 9 speeldagen. Je zou zelfs in augustus (over vierenhalve maand!) nog kunnen beginnen. Start op 1/8, geen nacompetities maar hoogste plaatst, 30/8 klaar, titel vieren, twee weken vakantie en 1 oktober weer gaan. Start europees schuift op. Hervat je in mei, juni of juli dan wordt het alleen maar makkelijker te plannen. Zonder publiek zou je toch vrij snel weer moeten kunnen voetballen? Ik zet m'n geld op uitspelen.
Alleen als hij ‘aan’ staat. De laatste wedstrijden leek mij dat niet.Peter schreef:Contracten lopen tot 1/7. We gaan toch geen wedstrijden spelen zonder Ziyech? Dat is competitievervalsing.
Dat kan niet, want wat gebeurt er als zo'n speler zwaar geblesseerd raakt? Chelsea zal niet accepteren dat een van zijn contractspelers risico loopt tijdens een wedstrijd van een andere club. Dit probleem zal zich bij alle clubs voordoen, waardoor het ondenkbaar is dat er na 1 juli nog competitiewedstrijden van dit seizoen worden ingehaald. 1 juli is op zeker de uiterste grens.