KNVB
Moderator: mods
Re: Nieuwe plannen KNVB
In 2028 reageert het RIVM met verbazing op het onderzoek dat veel van de personen met kanker de overeenkomst hebben dat men " vroeger " allemaal op rubberkorrels heeft gesport ...
Blij met de punten ...
Er lijkt schot in de zaak te komen. Ik denk zelf dat we kunstgrasvelden over enkele seizoenen niet meer in de eredivisie zullen zien. Zou geweldig zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wel bizar dat het al die jaren geduurd heeft.
Dit seizoen Heracles, PEC Zwolle, VVV Venlo, Roda, Sparta en Ado den Haag met een kunstgrasveld. Of mis ik dan zelfs nog een 7e?
En in de tussentijd de EK's & WK's van 2016 en 2018 mislopen...
Dit seizoen Heracles, PEC Zwolle, VVV Venlo, Roda, Sparta en Ado den Haag met een kunstgrasveld. Of mis ik dan zelfs nog een 7e?
En in de tussentijd de EK's & WK's van 2016 en 2018 mislopen...
- InnerHarbour
Is dat zo, ik had gelezen dat men er eventueel over wil gaan praten. Een nieuwe voorzitter die nog altijd vuistdiep in Heracles, lees ten Cate, zit, staat niet te springen om veel te doen om het te verbieden ben ik bang.Sandro_Calaaabro schreef:Er lijkt schot in de zaak te komen.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op zich wel positief, maar vergeet niet dat Ajax eigenlijk altijd wel baat heeft bij een kunstgrasveld. Volgens mij winnen we daar over het algemeen makkelijk(er) op.
- InnerHarbour
Playoffs om kampioenschap ben ik alvast op tegen. Kunstgras weg is wel een goed plan.
Nil volentibus arduum
-
Playoffs om de titel? Hell no!
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Nieuwe plannen? Vrijwel een kopie pakken van het Belgische systeem zul je bedoelen.
- InnerHarbour
Told you so.InnerHarbour schreef:Is dat zo, ik had gelezen dat men er eventueel over wil gaan praten. Een nieuwe voorzitter die nog altijd vuistdiep in Heracles, lees ten Cate, zit, staat niet te springen om veel te doen om het te verbieden ben ik bang.Sandro_Calaaabro on 29 aug 2017 schreef:Er lijkt schot in de zaak te komen.
- InnerHarbour
Kunnen we geen mix doen? Eerst reguliere Nederlandse competitie / kampioenschap met 14/ 15 ploegen.
Vervolgens speelt de top 3 play off met de Belgische top 3, 4-6 tegen Belgische equivalent
Vervolgens speelt de top 3 play off met de Belgische top 3, 4-6 tegen Belgische equivalent
Nee want dan wordt het Belgische systeem al helemaal niet meer te volgen 

Oh ja shit dat werkt dus niet
- InnerHarbour
Hoppa alles blijft zoals het was nog even en ik was nog veels te aardig door de ere divisie een 4de rangs competitie te noemen.

YNWA
Hoe jij de Eredivisie noemt boeit niemand, dus je gaat je gang maar. 

Wat is sneu?
iH of ED?
iH of ED?
- InnerHarbour
Niet naar de bekende weg vragen Javis. Je moet zo langzamerhand wel weten hoe de hazen lopen op dit forum.Javiskamp schreef:Wat is sneu?
iH of ED?

YNWA
- InnerHarbour
Men deed een plas,, dronk een glas en alles op een paar kleine veranderingen na blijft zoals het was. Goed bezig Nederlandse clubs.

Kunstgrasverbod van de baanDe conclusie na twee jaar vergaderen over de ‘Eredivisie nieuwe stijl’ is dat kunstgras niet verboden wordt en dat de competitieopzet hetzelfde blijft. Dat is gebleken uit de persconferentie over de ‘veranderagenda’ van de competitie na de Vergadering van Vennoten.
YNWA
Nee hoor.
VVV Venlo en Heracles kunnen nu nog wel even blijven dwarsliggen, maar binnen een paar jaar is dat kunstgras pleite.
VVV Venlo en Heracles kunnen nu nog wel even blijven dwarsliggen, maar binnen een paar jaar is dat kunstgras pleite.
Logisch, waarom zouden de kleine clubs voor dit pakket stemmen? Die mensen zitten daar in de eerste plaats aan tafel om hun club te vertegenwoordigen.
Ik zie ook niet in waarom de competitie kleiner moet. In landen waar men aan de opzet is gaan sleutelen is het niveau van de clubs niet omhoog gegaan.
Ik zie ook niet in waarom de competitie kleiner moet. In landen waar men aan de opzet is gaan sleutelen is het niveau van de clubs niet omhoog gegaan.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
In Belgie wel hoor, daar is het niveau echt wel wat omhoog gegaan. Als je ook even logisch nadenkt is het wel duidelijk dat je beter wordt van een keer extra tegen fnoord, Psv en AZ ipv spelen tegen Excelsior en Emmen.