PSV 2011-2012
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV 2011-2012
Wie is de opvolger van Dzsudszak nu geworden?
- peter
Marcel Brands is druk bezig met stucen, want dat salarisplafond komt naar beneden.'PSV wilde van icoon Gomes bestbetaalde speler in Eredivisie maken'
Woensdag, 22 juni 2011 om 22:12
Heurelho Gomes keert voorlopig niet terug bij PSV. De doelman van Tottenham Hotspur staat onder druk door een reeks fouten en gaf aan open te staan voor een terugkeer naar de Eindhovense club. Technisch directeur Marcel Brands had echter geen aanwijzingen dat Gomes en Andreas Isaksson komend seizoen bij respectievelijk Tottenham en PSV geen eerste doelman meer zullen zijn.
/
Volgens Voetbal International zou PSV de dertigjarige Gomes echter een contract voor liefst vijf jaar hebben aangeboden, tegen betaling van twee miljoen euro per seizoen. De Braziliaan speelde tussen 2004 en 2008 voor PSV en groeide in die periode uit tot publiekslieveling, voordat hij naar Tottenham vertrok.
Met een jaarsalaris van twee miljoen euro zou Gomes zelfs de bestbetaalde speler in de Eredivisie worden. Volgens het weekblad zou de sluitpost zelf 2,5 miljoen euro per seizoen gevraagd hebben. Tot verdergaande onderhandelingen hoefde het echter niet te komen, omdat Tottenham een transfer zou hebben afgewezen.
VZ
Leuk om te lezen voor de Eindhovenaar die zijn baan is kwijtgeraakt .. Ach, de spelers van Psv mogen natuurlijk niet op een houtje bijten ..
Blij met de punten ...
Peter schreef:Marcel Brands is druk bezig met stucen, want dat salarisplafond komt naar beneden.'PSV wilde van icoon Gomes bestbetaalde speler in Eredivisie maken'
Woensdag, 22 juni 2011 om 22:12
Heurelho Gomes keert voorlopig niet terug bij PSV. De doelman van Tottenham Hotspur staat onder druk door een reeks fouten en gaf aan open te staan voor een terugkeer naar de Eindhovense club. Technisch directeur Marcel Brands had echter geen aanwijzingen dat Gomes en Andreas Isaksson komend seizoen bij respectievelijk Tottenham en PSV geen eerste doelman meer zullen zijn.
/
Volgens Voetbal International zou PSV de dertigjarige Gomes echter een contract voor liefst vijf jaar hebben aangeboden, tegen betaling van twee miljoen euro per seizoen. De Braziliaan speelde tussen 2004 en 2008 voor PSV en groeide in die periode uit tot publiekslieveling, voordat hij naar Tottenham vertrok.
Met een jaarsalaris van twee miljoen euro zou Gomes zelfs de bestbetaalde speler in de Eredivisie worden. Volgens het weekblad zou de sluitpost zelf 2,5 miljoen euro per seizoen gevraagd hebben. Tot verdergaande onderhandelingen hoefde het echter niet te komen, omdat Tottenham een transfer zou hebben afgewezen.
VZ
Ze zijn daar compleet geschift als dit waar is.

Het stinkt aan alle kanten!
Isaksson en Engelaar verdienen 1,8 miljoen per jaar.
Ruil Isaksson in voor Gomes en je hebt voor 2 ton meer een veel betere keeper. Zo bezien valt het nog mee, maar in deze tijd komt het verre van handig over natuurlijk.
Maar goed, of de berichtgeving in de VI klopt weet ik ook niet.
Het kan best dat hij overdrijft, maar aangezien de gemeente een sluitende begroting eist lijkt het mij gewoon te kloppen.
Ruil Isaksson in voor Gomes en je hebt voor 2 ton meer een veel betere keeper. Zo bezien valt het nog mee, maar in deze tijd komt het verre van handig over natuurlijk.
Maar goed, of de berichtgeving in de VI klopt weet ik ook niet.
Dit is de berichtgeving in het nieuws geweest, Sanders zijn eigen woorden.Jöhnk schreef:Volgens mij laat je je iets te veel meeslepen door de PSV-goed-nieuws-show. Sanders heeft heus niet 10 miljoen per jaar extra aan sponsorinkomsten geworven. 10 miljoen in totaal (over meerdere jaren verspreid) misschien.
Het kan best dat hij overdrijft, maar aangezien de gemeente een sluitende begroting eist lijkt het mij gewoon te kloppen.
-
Compleet, maar dan ook compleet bezopen om Gomes terug te halen. Goede keeper, maar 2 miljoen per jaar voor een keeper? Liggen je prioriteiten dan niet ergens anders? Kan me bijna niet voorstellen dat dit waar is. PSV vond ik altijd een club die goed geleid werd en zich niet door de waan van de dag liet regeren. Je hebt het als club financieel moeilijk en dan ga je krom liggen voor een keeper....
Whitey on the moon.
- peter
Niet helemaal natuurlijk. Isaksson ligt vast tot 2012 en staat dus voor 1.8 mln aan de lat. Gomes zou vastliggen tot 2016 (geniaal) en staat dan dus voor 10 mln aan de lat. Puur wanbeleid natuurlijk.Baseman schreef:Isaksson en Engelaar verdienen 1,8 miljoen per jaar.
Feit is overigens dat PSV vaak in het nieuws komt, maar nog niets in handen heeft.
Ik zou eerst proberen van Isaksson af te komen. Dat wordt nog lastig genoeg. Stel je voor dat hij blijft, dan betaal je bijna vier miljoen per jaar aan salaris voor je keepers alleen.
Ik krijg haast het idee dat PSV met Gomes geen verdediging nodig denkt te hebben. Ik lees alleen over versterkingen voor middenveld en aanval.
Ik krijg haast het idee dat PSV met Gomes geen verdediging nodig denkt te hebben. Ik lees alleen over versterkingen voor middenveld en aanval.

Dat komt volgens mij omdat ze hun 'dead wood' nog niet kwijt zijn. Die kunnen pas kopen als ze wat verkopen of als die lening van de gemeente rond is.Peter schreef:Niet helemaal natuurlijk. Isaksson ligt vast tot 2012 en staat dus voor 1.8 mln aan de lat. Gomes zou vastliggen tot 2016 (geniaal) en staat dan dus voor 10 mln aan de lat. Puur wanbeleid natuurlijk.Baseman schreef:Isaksson en Engelaar verdienen 1,8 miljoen per jaar.
Feit is overigens dat PSV vaak in het nieuws komt, maar nog niets in handen heeft.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik kan me ook voorstellen dat ze liever eerst de deal met de gemeente er definitief door willen hebben. Want het valt in de publieke opinie natuurlijk heel slechts als ze nu stevig investeren in nieuwe spelers om vervolgens een paar dagen later die deal met de gemeente rond te maken. Het kan zomaar zijn dat politieke partijen er dan anders over gaan denken.
Maar meer waarschijnlijk is dat er eerst nog spelers moeten vertrekken. Want zoals gezegd is het risico om Gomes te halen en vervolgens Isaksson niet kwijt te raken natuurlijk véél te groot.
Maar meer waarschijnlijk is dat er eerst nog spelers moeten vertrekken. Want zoals gezegd is het risico om Gomes te halen en vervolgens Isaksson niet kwijt te raken natuurlijk véél te groot.
Nil volentibus arduum
Gomes komt pas in beeld als PSV Isaksson verkocht krijgt.

Klopt helemaalDe Dominee schreef:Dat komt volgens mij omdat ze hun 'dead wood' nog niet kwijt zijn. Die kunnen pas kopen als ze wat verkopen of als die lening van de gemeente rond is.

Waarom hebben ze dan een bod van 10 miljoen gedaan?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dat hebben ze niet gedaan...volgens de VI heeft PSV met Gomes gesproken en hem een salarisvoorstel gedaan (2 miljoen per jaar, contract voor 5 jaar), zodat beide partijen weten wat ze aan elkaar hebben. Maar volgens hetzelfde bericht willen de Spurs Gomes helemaal niet kwijt en daarbij moet PSV eerst Isaksson kwijt zien te raken voordat men een poging kan doen om Gomes te halen.
Ze hebben toch een bod van 10 miljoen aan Utrecht gedaan?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Voor Gomez? Dan heeft Utrecht ongetwijfeld geaccepteerd! 

I think I lost my fucking headache
Ook aan Gomes: 5 jaar lang 2 mln per jaar.Jesse schreef:Ze hebben toch een bod van 10 miljoen aan Utrecht gedaan?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Iemand bij de eerste training geweest?Peter schreef:Wie is de opvolger van Dzsudszak nu geworden?
Oh, dat bodJesse schreef:Ze hebben toch een bod van 10 miljoen aan Utrecht gedaan?

Maar klopt ja, voor Strootman en Mertens.
Dat bod was je al vergeten, Baseman?
Straks meer duidelijkheid over de hulp van de gemeente aan PSV. Maar het komt wel goed voor PSV, als ze zelfs een supporter in die commissie zetten.

Straks meer duidelijkheid over de hulp van de gemeente aan PSV. Maar het komt wel goed voor PSV, als ze zelfs een supporter in die commissie zetten.

Dan wachten ze dus niet op de verkoop van hun dead wood of totdat de deal met de Gemeente rond is. Vind je dat niet wat roekeloos?Baseman schreef:Oh, dat bodJesse schreef:Ze hebben toch een bod van 10 miljoen aan Utrecht gedaan?![]()
Maar klopt ja, voor Strootman en Mertens.
Bij het doen van een bod is er natuurlijk nog niets rond, dus zo roekeloos is het niet.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Da's natuurlijk veel te makkelijk gezegd. Als het bod geaccepteerd was had PSV 10 miljoen uitgegeven waar nog geen inkomst tegenover stond.
Op naar de vierde ster!
Ach, uiteindelijk is ook Ajax gebaat bij een sterk PSV. Dus late we blij zijn dat via de verkapte steun van de gemeente PSV in staat is om volgend jaar weer een fatsoenlijk elftal op de been te brengen
I think I lost my fucking headache
Mwah, een bod lijkt me redelijk concreet. Lijkt me wel wat anders dan voorzichtig een lijntje uitgooien. Maar jij vindt het dus geen probleem dat ze dergelijke bedragen bieden zonder dat de deal rond is etc.?Baseman schreef:Bij het doen van een bod is er natuurlijk nog niets rond, dus zo roekeloos is het niet.