AZ 2011-2012
Moderator: mods
Re: AZ 2011-2012
Naar verluidt wordt Maher gevolgd door Barcelona.
Deze jongen had natuurlijk bij Ajax moeten spelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Hadden ze er eerder bij moeten zijn en helemaal overtuigd was Ajax destijds niet van hem getuige de selectiewedstrijden die hij nog moest spelen.
Ajax
,,Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon. Ik was toen elf en speelde voor Zeeburgia. Ik had mijn keuze voor AZ al gemaakt en ik heb nooit getwijfeld. Ajax is een mooie club, maar ik voelde me direct goed bij AZ. Zij hadden veel vertrouwen in me, want ik hoefde geen selectiewedstrijden meer te spelen.
,,Ik weet nog dat mijn vader me belde toen ik op school zat en zei dat ik naar AZ kon. Ik zei hem dat hij tegen de mensen van de club kon zeggen dat ik daar graag wilde spelen. Ik heb nooit meer gedacht aan Ajax. In mijn buurt in Diemen is iedereen voor Ajax. Na de wedstrijd van vanavond ga ik ze uitlachen. Wij zijn koploper, omdat we veel vertrouwen hebben. Het is heerlijk voetballen op tien als er zoveel druk wordt gezet op de tegenstander.
AD
joey schreef:Naar verluidt wordt Maher gevolgd door Barcelona.
Wereldvoetballer.. eindelijk de nieuwe Johan Cruijff gevonden in Nederland.
Zo lang smachten we al naar een waardige opvolger en bij AZ is die gevonden.
minimaal 50 miljoen Euro vragen aan Barcelona

Vakkie 129
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Knap staaltje koe in de kont kijken! Trouwens, zo geweldig is het nou ook weer niet. Hij frommelt zich er zeer gelukkig langs en als Martens fit was geweestt had hij geen eens gespeeld.joey schreef:Naar verluidt wordt Maher gevolgd door Barcelona.
,,Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon.
Zegt denk ik genoeg
Die jongen op basis van een paar wedstrijden uitroepen tot de nieuwe Cruijff lijkt me overdreven. We zullen zien hoe hij zich gaat ontwikkelen.
joey schreef:,,Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon.
Zegt denk ik genoeg
Die jongen op basis van een paar wedstrijden uitroepen tot de nieuwe Cruijff lijkt me overdreven. We zullen zien hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Vakkie 129
AZ 2011-2012
Die jongen is op z'n elfde naar AZ gegaan. Als Ajax iedere elfjarige aan zich moet binden en het organiseren van selectiewedstrijden verweten wordt...joey schreef:,,Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon.
Niet dus afgetest.D_skilled schreef:Op jonge leeftijd op de Ajax-talentendagen afgetest. Woont in Diemen, dat praktisch naast de Arena ligt.wimpey schreef:
Die Maher, dat is nou écht een talent, vind ik.
Ze waren in ieder geval te laat. En Diemen is heeeeel ver.. treurig. want die jongen is technisch perfect. Zeker te klein.
IK GELOOF!!!!!!
Het is veelzeggend dat Ajax hem opeens wel wilde inlijven op het moment dat AZ overtuigd was. Het geeft aan dat ze de zwakte van de eigen scouting diep in hun hard erkennen.
Men dacht waarschijnlijk letterlijk: "Oh, AZ wil hem écht hebben. SHIT! Daar hebben ze er een stuk meer kijk op dan wijzelf. SHIT! Snel ook een aanbod doen dan die Maher!"
Men dacht waarschijnlijk letterlijk: "Oh, AZ wil hem écht hebben. SHIT! Daar hebben ze er een stuk meer kijk op dan wijzelf. SHIT! Snel ook een aanbod doen dan die Maher!"
-
Kun je niet terug naar AN?Cruijff schreef:Het is veelzeggend dat Ajax hem opeens wel wilde inlijven op het moment dat AZ overtuigd was. Het geeft aan dat ze de zwakte van de eigen scouting diep in hun hard erkennen.
Whitey on the moon.
Nee kan niet. En naar Ajax Mania wordt ook moeilijk... Hoezo?
Mmm, geven in 2 minuten tijd een 0-2 voorsprong weg...
Voordat ze die tegengoals kregen speelden ze ook al erg matig...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoeveel vrije trappen heeft Wien gehad, Cruijff?
;)
;)
Haha geen idee.
Ik kan je wel vertellen dat die vrije trappen levensgevaarlijk zijn. Gertjan is er niet zo gerust op.

En 1-0 door Holman. 11 punten nu achter op deze godvergeten hoerenclub?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ajax gaat AZ niet meer inhalen, denk ik.
-
Als het alleen bij AZ blijft valt de schade mee.Wouter schreef:Ajax gaat AZ niet meer inhalen, denk ik.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
FC Twente staat met 3-0 voor. AZ met 1-0. PSV speelt zo thuis tegen Heracles. Nee, ik geloof niet meer in een titel voor Ajax. Twee ploegen die boven je staan is nog te doen, maar drie ploegen waarvan één met 11 punten voorsprong?
2-0, AZ. Titelkandidaat nummer 1. Blijven ook na Europese wedstrijden hun punten pakken. Ingespeeld en fit elftal.
2-0, AZ. Titelkandidaat nummer 1. Blijven ook na Europese wedstrijden hun punten pakken. Ingespeeld en fit elftal.
Wouter schreef:Ajax gaat AZ niet meer inhalen, denk ik.
Dat weet je niet. Speelt AZ na de winterstop nog met dezelfde spelers?

Het is nog steeds niet hopeloos voor Ajax. Maar dan moet er vanaf nu wel GEWONNEN worden.

-
Nee en Ajax ook niet, maar er zit misschien bij AZ een systeem in, dat verdedigers weten dat ze moeten verdedigen enz.Dat weet je niet. Speelt AZ na de winterstop nog met dezelfde spelers?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat zal wel, maar hoe moet ik Ajax dan inschatten als ze na 12 wedstrijden 11 punten achterstaan op die niet zo bijzondere ploeg? En als die niet zo bijzondere ploeg tot dusver 8 doelpunten tegen heeft gekregen en Ajax 'slechts' 20?joey schreef:Zo bijzonder is AZ niet.
-
Ajax wel?joey schreef:Zo bijzonder is AZ niet.