PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » wo feb 05, 2014 8:03 pm

1-2 foutje achterin Vink is voor Pisvee

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » wo feb 05, 2014 8:34 pm

2 fouten achterin en Pisvee wint Lukoki had Manu een 100% kans onthouden.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo feb 05, 2014 11:31 pm

Het lek is boven. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo feb 05, 2014 11:37 pm

Waar was Maher? :confused.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do feb 06, 2014 12:04 am

Op de bank, neem ik aan?

Hiljemark is geen wonder, hoor.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do feb 06, 2014 8:16 am

Appeltje eitje...komende zaterdag Twente nog even oprollen en we komen er weer aan :blush.gif: :smallgrin.gif:
Marillion schreef:Strik er omheen als dat echt zo is natuurlijk. Hoe is het toch mogelijk dat PSV de laatste periode zo spectaculair verkoopt? Alle bedragen zijn hoger dan je redelijkerwijs zou verwachten.
Brands heeft veel moeite met het samenstellen van een stabiele en evenwichtige selectie, maar hij is een geweldige verkoper.
Je zou bijna willen dat hij aanblijft voor de verkoop en dat er een TD komt die hem aanstuurt en zorgt voor de inkoop.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » do feb 06, 2014 8:22 am

Er is geen evenwichtige selectie omdat Brands alleen koopt voor de doorverkoop.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » do feb 06, 2014 8:35 am

Wij zeiden precies hetzelfde over Van Geel, maar uiteindelijk moet natuurlijk alles draaien om de prestaties op het veld.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do feb 06, 2014 12:27 pm

Brands heeft al een paar spelers aan clubs uit Rusland en Oekraïne verkocht. Lucratief, maar het zegt ook wat over de ontwikkeling van die spelers. Die hebben zich immers niet dusdanig ontwikkeld dat ze naar een grote club in een groot voetballand konden. Het zegt iets over het sportieve klimaat bij PSV dat spelers die kant op gaan.

Ik denk niet dat welke basisspeler van Ajax dan ook trek heeft in een transfer naar Rusland. Die jongens hebben allemaal sportieve ambities.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » do feb 06, 2014 3:02 pm

Ruiz heeft last van zijn benen. Dure grap.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » do feb 06, 2014 3:19 pm

Bloeduitstorting in zijn bovenbeen. Dat is toch niet een blessure waarmee hij uit Engeland is gekomen?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do feb 06, 2014 3:21 pm

Als ik Brands was zou ik even op het bonnetje kijken of hij 'm nog kan terugbrengen. :smallgrin.gif:

Die deal was al een lachertje als hij alles zou spelen. Maar zo is het helemaal een drama.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do feb 06, 2014 3:27 pm

Ach, het geld is niet zo'n probleem. De vraag is meer: waarom hebben ze Ruiz gehaald? :confused.gif:

Dat huren van spelers uit grote competities wordt vaak niet veel. Valt tegen, Cambuur-uit.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do feb 06, 2014 4:25 pm

PSV akkoord met verkoopprijs Matavz
EINDHOVEN - PSV en Rubin Kazan hebben overeenstemming bereikt over de verkoopprijs van spits Tim Matavz.

Bekijk ook...
Brands: miljoenenbod op PSV'er Matavz
De aanvaller verhuist voor ongeveer 8 miljoen euro naar Rusland als hij persoonlijk rondkomt met de club. Verwacht wordt dat Matavz zonder problemen een akkoord zal bereiken met de Russen, bij Rubin Kazan gaat hij er qua salaris fors op vooruit. Het betekent dat PSV opnieuw een grote slag slaat op de transfermarkt. Afgelopen jaar haalde de club in totaal 55 miljoen euro op, de transfer van Matavz erbij gerekend.

De leiding van PSV doet zelf geen mededelingen over de transfer, die in het geheim wordt afgerond. De Russen moeten nog wel voldoende zekerheden stellen.
Goede zakenman, die Brands. Als ie nou ook nog verstand van voetbal zou hebben... 8 M voor droeftoeter Matavz. :excited.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » do feb 06, 2014 4:51 pm

Als Matavz goed bediend wordt is het een kille afmaker die makkelijk boven de 1-op-2 kan lopen. Dat-ie erbij loopt als een levend lijk kan hij zelf weinig aandoen en zal in het koude Kazan niet zo opvallen.

Die 55 miljoen is een mooi potje om de gemeente terug te betalen mocht de gronddeal teruggefloten worden, een mooie pot voor dure huurspelers en een goede compensatie voor 20 miljoen aan niet gegenereerde CL inkomsten per seizoen.

Eigenlijk zouden we Brands op het toeslagencircus bij de belastingdienst moeten zetten, kijken hoeveel hij dan binnenharkt. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » do feb 06, 2014 6:02 pm

Brands moet gewoon een contract tot z'n 67e krijgen als 'verkoopdirecteur'. En dan om de zoveel jaar een snelle vogel invliegen die de aankopen verzorgt. Acht miljoen voor Matavz is een stunt, maar de grootste prestatie blijft toch wel de verkoop van Marcelo :smallgrin.gif: .

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » do feb 06, 2014 6:04 pm

De combinatie Brands en een contract tot zijn 67e klinkt mij als muziek in de oren.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » do feb 06, 2014 7:15 pm

generaal schreef:Acht miljoen voor Matavz is een stunt, maar de grootste prestatie blijft toch wel de verkoop van Marcelo :smallgrin.gif: .
Je bedoelt los van de aankoop van Marcelo?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » do feb 06, 2014 8:16 pm

Hij heeft heel wat wedstrijden in de basis aan moeten prutsen voordat er een wedstrijd kwam op basis waarvan hij verkocht kon worden... :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr feb 07, 2014 8:16 am

Brands' enige gelukte aankopen van dit seizoen zijn de gehuurde spelers Park en Rekik. :smallgrin.gif: Ruiz lijkt net als Maher een zéér dure grap te worden.

Ik zie het verlanglijstje van Brands voor komend seizoen al voor me: goals (Finnbogason of Johansson), de surprise van het seizoen (Ziyech) en een oude bekende van AZ natuurlijk. Viergever ofzo.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr feb 07, 2014 9:17 am

Gezien de bandbreedte waarin Brands 'moet' opereren zullen namen als Johansson en Viergever inderdaad op zijn lijstje staan.
Ziyech zal op de lijstjes staan van alle Nederlandse topclubs.

Maar goed, Ajax doet het wat dit betreft natuurlijk weinig beter en haalt ook voornamelijk spelers uit de Eredivisie.

PS: Bijna 8 miljoen voor Matavz is een topdeal.
Nu nog een 'inkoper' regelen die wel weet waar de selectie behoefte aan heeft...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr feb 07, 2014 9:40 am

Baseman schreef: Nu nog een 'inkoper' regelen die wel weet waar de selectie behoefte aan heeft...
Stel je wordt AD van psv. Wat doe je dan met Brands?
Baseman schreef: Ziyech zal op de lijstjes staan van alle Nederlandse topclubs.
Interessante speler, ja. Goed inzicht, goede trap. Kan omzetten wat ie ziet. Bij H'veen tenminste. Of ie dat een paar treedjes hoger ook kan is altijd maar weer de vraag. Zie Maher.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr feb 07, 2014 10:00 am

In mijn ogen teveel een "samenvattingen voetballer". Paar mooie momenten in een wedstrijd maar de oorlog ga je er niet mee winnen.

Onder de streep doet Brands het in mijn ogen gewoon niet goed. Zijn primaire taak is zorgen voor een goede selectie en het juist invullen van de randvoorwaarden voor de spelers en technische staf. Dat hij betrokken is bij een aantal mooie uitgaande transfers is leuk maar daar heeft de boekhouder meer aan dan de supporters. Bovendien staan er natuurlijk ook een aantal slechte investeringen tegenover.

Moest ik het bij PSV voor het zeggen hebben dan ging ik niet met hem door. Als supporter van Ajax hoop ik dat hij blijft zitten.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr feb 07, 2014 10:18 am

Marillion schreef: Onder de streep doet Brands het in mijn ogen gewoon niet goed. Zijn primaire taak is zorgen voor een goede selectie en het juist invullen van de randvoorwaarden voor de spelers en technische staf. Dat hij betrokken is bij een aantal mooie uitgaande transfers is leuk maar daar heeft de boekhouder meer aan dan de supporters. Bovendien staan er natuurlijk ook een aantal slechte investeringen tegenover.

Moest ik het bij PSV voor het zeggen hebben dan ging ik niet met hem door. Als supporter van Ajax hoop ik dat hij blijft zitten.
Juist. :biggthumpup.gif:

Hij haalt een paar prima hamers. Die ie voor veel geld doorverkoopt. Alleen ontbreken de spijkers en de werkbank om wat zinvols met die hamers te doen.

Leuk die miljoenen uit verkopen. Inlijsten en in de prijzenkast zetten? :confused.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » vr feb 07, 2014 10:32 am

Okee, goede prijs, maar hij heeft er ook 5M voor betaald. En dan nog wat salariskosten. Dus die 8M heeft ie al lang gekost. En wat heeft Matavz daarvoor teruggegeven? Bar weinig. Dus uiteindelijk is de deal helemaal niet zo heel goed geweest, ongeacht de verkoopprijs.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie