Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 11:33 am

Ach, Heerenveen-thuis is voor Grunn de wedstrijd van het jaar en die wedstrijd verloren ze ook. Dus dat zegt niet alles. Als Ajax nu eens behoorlijk ging voetballen...
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 11:40 am

Tja, en Utrecht doet het ook niet erg best de laatste weken
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 11:42 am

Klopt, gisteren dom puntverlies tegen de nummer 12. :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 30, 2008 10:25 pm

Hahaha, wát is dit? Wat een dolkomische televisie bij Studio Voetbal!

Borst maakt zich volkomen belachelijk in zijn poging om Van Gaal zwart te maken. Wat een gefrustreerde vent zeg. Hij wordt nu ook boos op Van Gelder en Mulder, omdat Van Gelder en Borst zeggen dat Borst de volledige quote van Van Gaal over de LTS-leerlingen moet aanhalen, in plaats van slechts een gedeelte te laten zien. Borst zit daar gewoon een beetje te schreeuwen en Mulder schreeuwt (zoals hij ook in normale uitzendingen doet) uiteraard terug.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 30, 2008 10:26 pm

'Mag ik godverredomme even uitpraten?' :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 30, 2008 10:27 pm

Op deze manier komen ze nooit toe aan Ajax. :1evil.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 30, 2008 10:28 pm

Ik ga helemaal stuk! VAN GAAL IS EEN KONING
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2008 10:31 pm

Waarom gaat het de hele tijd over die suffe dorpsvereniging uit Alkmaar?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 30, 2008 10:34 pm

Precies. Ik wil nieuws over Ajax horen! :1evil.gif: :ajaxscarf.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2008 10:44 pm

Ik zit al niet meer te kijken. Is er nog iets interessants gezegd?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 30, 2008 10:46 pm

Alleen dat Huntelaar vandaag, volgens een betrouwbare bron van JvG, in het vliegtuig naar Barcelona zat.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 30, 2008 10:49 pm

Stedentripje misschien?

Kijk, van mij mag KJH z.s.m. naar een andere club. Vertrekken doet hij toch wel.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2008 10:50 pm

joey schreef:Kijk, van mij mag KJH z.s.m. naar een andere club. Vertrekken doet hij toch wel.
Precies, maar wel graag naar een club die betaalt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 30, 2008 10:55 pm

Inderdaad. Maar dan weten we meteen waar we aan toe zijn en kan het geld geherinvesteerd worden.
Barcelona is trouwens een gierige club. Ik zie hem liever naar Madrid gaan. :headbang.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2008 11:01 pm

Thomas schreef:Alleen dat Huntelaar vandaag, volgens een betrouwbare bron van JvG, in het vliegtuig naar Barcelona zat.
Bij JvG moet ik denken aan Judas van Geel, zoals hij op AZfanpage genoemd wordt. :smallgrin.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo mar 30, 2008 11:07 pm

Wat moet Barcelona met nog een spits?

Vreselijk gedweep weer van Borst met z'n zogenaamde vriendjes uit de lagere klassen. "Ik heb hier een SMSje en nog heel veel meer reacties van LTS'ers die willen dat... Toevallig ken ik..."
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 13, 2008 8:56 pm

Hahaha, zitten jullie naar Derksen te kijken? Ik mag die gast wel. Hij zat Nijland lekker af te zeiken met z'n gezichtsuitdrukking en legt om meerdere redenen de schuld van de gebeurtenissen van vandaag mede bij FC Groningen.

- De wc-rollen actie is vooraf aangekondigd. Op de folder werd nog gewaarschuwd voor een eventuele ontvlamming, dus daar heeft men blijkbaar toch echt vooraf over nagedacht.
- Er werd niet adequaat gereageerd op de fik. Met die paar emmertjes water, zonder brandblussers en met brandslangen die niet werken.
- En iets nieuws: Groningen heeft de bestuurders van Ajax gevraagd niet in de buurt van het stadion te parkeren. Ze hebben ergens op een geheime locatie in Friesland hun auto's geparkeerd, werden gevraagd niet in hun Ajax-pak aan te treden, zijn vervolgens
met een busje naar het stadion vervoerd en mochten niet op de eretribune plaatsnemen maar in een aparte VIP-box.
- Derksen gaf gelukkig ook aan dat hij de verkoop van die t-shirtjes complete onzin vindt. Het zet volgens hem aan tot een ongezonde haat tegen Ajax, terwijl het enige wat Ajax heeft gedaan is tegen een zeer aimabele prijs een aantal spelers wegkopen. Hij zegt dat het hetzelfde zou zijn als men op de Vijverberg zou rondlopen met Fuck FC Groningen-shirtjes omdat Groningen daar vlak voor het sluiten van de transfermarkt Berry Powell heeft opgepikt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 13, 2008 8:58 pm

Ik mag die Derksen helemaal niet, ook niet nu die toevallig anti-Groningen is.

Ik moet mijn abbo op VI ook al jaren opzeggen, luie sodemieter dat ik ben. :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 13, 2008 9:03 pm

Dat heb ik allang gedaan, Neef. :neutral.gif:

Nijland wrong zich in alle bochten. Had hij zich maar eerder normaal opgesteld.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 13, 2008 9:33 pm

Derksen heeft blijkbaar wéér geen nieuws. :aai.gif:

jabu

Bericht door jabu » ma apr 14, 2008 8:12 am

Thomas schreef:Derksen gaf gelukkig ook aan dat hij de verkoop van die t-shirtjes complete onzin vindt. Het zet volgens hem aan tot een ongezonde haat tegen Ajax, terwijl het enige wat Ajax heeft gedaan is tegen een zeer aimabele prijs een aantal spelers wegkopen. Hij zegt dat het hetzelfde zou zijn als men op de Vijverberg zou rondlopen met Fuck FC Groningen-shirtjes omdat Groningen daar vlak voor het sluiten van de transfermarkt Berry Powell heeft opgepikt.
Misschien kunnen die boeren met hun 110% anti-Amsterdam shirtjes wel even met Koninginnedag in het hoge noorden blijven. :1evil.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 17, 2008 6:30 pm

'Derksen nare man, Borst poeperd'
Door STEFAN RAATGEVER

LOS ANGELES - Ruud Gullit vindt de harde kritiek die hij vorige week in het VARA-programma De wereld draait door van Johan Derksen en Hugo Borst kreeg ,,lachwekkend''. Dat zegt de trainer van LA Galaxy in AD Sportwereld Pro.

Derksen meende dat Gullit geen enkel verstand van voetbal heeft. Hij zou niet eens van het spel houden. Verder had hij er volgens de hoofdredacteur van Voetbal International bij Feyenoord een puinhoop van gemaakt en waren zijn tv-analyses bij Talpa beneden alle niveau. Gullit zou liever naar golf kijken of praten met vrouwen in de bedrijfskantine dan zich te verdiepen in de eredivisiewedstrijden.

Borst stelde Gullits ambassadeursschap bij de Postcodeloterij ter discussie. Gullit laat zich volgens hem rijkelijk betalen om derdewereldlanden te bezoeken.

Gullit zag de uitzending. ,,Eerst was ik even verbaasd, maar al snel vond ik het lachwekkend. Ze maken zich volkomen belachelijk. Typisch journalisten. Ze vinden het heerlijk om anderen vanaf de zijlijn te bekritiseren, maar als ze zelf commentaar krijgen, gaan ze op tv tien minuten zitten janken en jammeren. Het toont hoe klein analytici eigenlijk zijn.''

De oud-Wereldvoetballer van het Jaar noemt Borst een ,,bange poeperd''. ,,Hugo maakte Marco (Van Basten, red.) voor van alles uit, maar toen Marco in de uitzending naast hem zat, durfde hij ineens niet meer. Gewoonweg een bange poeperd. Hij valt me tegen.''

Over Derksen: ,,Dat beschimpen is een trucje om zijn onwetendheid te maskeren. Daarom kan hij mij ook niet beledigen. Hoewel: één keer lukte het hem mij te raken. Toen hij, vlak na de dood van Rinus Michels, een verschrikkelijk stuk over hem schreef. Natrappen naar iemand die net is overleden, maakt je gewoonweg een slecht mens.''

Meer moddergooien tussen Derksen, Borst en Gullit? Lees morgen AD Sportwereld Pro voor een uitgebreid interview met Gullit in Los Angeles.
AD

Bitchfight. :headbang.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do apr 17, 2008 6:54 pm

Aansteller... die Gullit... die weet ook wel dat hij het allemaal niet zo goed doet. Vreselijke man..
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 17, 2008 6:59 pm

Nou, Ik vind Borst en Derksen erger hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 17, 2008 7:02 pm

Gullit heeft gelijk. Derksen was heel ranzig aan het roddelen, puur om Gullit te beschadigen.

Plaats reactie