Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2012-2013
Als het ajax dan niet wordt dan liever feyenoord dan psv hoor
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Had een penalty moeten zijn voor attractiepark Toverland tegen dierentuin Blijdorp.
Dat hoeft niet altijd alles te zeggen. AZ, onze tegenstander van volgend weekend, trapte in Kerkrade zelf af en enkele tientallen seconden later lag de bal achter Esteban in het netje.Jinne schreef:Helaas. Feyenoord had de aftrap vandaag, dus ze zijn de 1e minuut doorgekomen.
Er zijn mensen die met regelmaat stellen dat je soms wat mazzel hebt met de scheids en dan weer pech, maar dat het na 34 wedstrijden over het algemeen weer redelijk gelijk getrokken is. Om deze theorie stand te laten houden had Roda (al 4 keer een zeer rare rode kaart tegen gehad die daarna geseponeerd werd) door de arbitrage zwaar bevoordeeld moeten worden tegen het tot nu toe zeer fortuinlijke Feyenoord.Jabu schreef:Had een penalty moeten zijn voor attractiepark Toverland tegen dierentuin Blijdorp.
Maar een aantal mensen, met name AR moeten zich gewoon niet zo druk maken. Wij staan boven die Rotterdammers en dat blijven we!

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat mensen hier hopen dat dan maar Feyenoord kampioen moet worden is eigenlijk wel schandalig. Die supporters krijgen al veel te grote praatjes, dat moet natuurlijk gewoon de kop in gedrukt worden.
Pffff inderdaad, het kakkerlakken geblaat zal niet meer te harden zijn als die gasten per ongeluk kampioen zullen worden. Nu zie je zo heel af en toe nog weleens van die shirtjes met "landskampioen 1993" (die van 1999 kom ik gek genoeg nooit tegen
) moet je zien hoe groot de gekte wordt als 2013 hun jaar blijkt te zijn...
...Nee nee, doe maar gewoon weer lekker zo'n laf feestje op dat bedrijventerrein in Amsterdam Zuidoost.

...Nee nee, doe maar gewoon weer lekker zo'n laf feestje op dat bedrijventerrein in Amsterdam Zuidoost.
Ik vind dat de KNVB wel even rekening moet houden met het feit dat ik in Rotterdam werk. Het was zo leuk de afgelopen jaren. Als ze nu Feyenoord kampioen laten worden krijg ik vast al mijn geplaag jegens collega's en studenten weer terug. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Bij studio voetbal lopen ze ook al weer een kwartier te geilen over alles wat fnoord is. Alleen Ronald deBoer biedt nog een beetje tegengas.
De komende twee wedstrijden gaan ze wel wat laten liggen. Utrecht thuis kan zomaar gelijk worden en Heerenveen gaat ons nog een tweede dienst bewijzen. Hebben we uiteindelijk toch nog wat aan Van Basten als trainer.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik kreeg gisteravond ook ineens spontane hartkramp toen ik dacht aan een feest op de Coolsingel.
Hopelijk pakt Utrecht een resultaat komend weekend.
Hopelijk pakt Utrecht een resultaat komend weekend.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat gekke fietstassen heeft echt een eitje komende 8 weken. Stel dat die in de kuip weten te stunten.....
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dat zou je nauwelijks stunten kunnen noemen als je kijkt naar de prestaties van Vitesse tegen de ploegen bovenaan de ranglijst. Maar dat betekent automatisch ook weer dat de rest van het programma voor hun weer geen eitje is. Anders hadden ze wel ruim bovenaan gestaan.
We weten eigenlijk maar één ding zo goed als zeker als je kijkt naar het competitieverloop. Geen van de teams gaat alles winnen.
We weten eigenlijk maar één ding zo goed als zeker als je kijkt naar het competitieverloop. Geen van de teams gaat alles winnen.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En zelfs dat weten we niet zeker, want wie op AT begin maart 2012 zou hebben voorspeld dat wij de resterende competitiewedstrijden allemaal zouden winnen, zou voor gek worden versleten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik heb toch echt liever Feyenoord dan psv. Bij psv zeikt, zeurt en misdraagt men zich vrijwel stelselmatig dit seizoen. Dat kun je van Feyenoord moeilijk beweren.Rishi schreef:Nooit 010. Never nooit.
Maar ik geef ons sowieso de beste kans om weer kampioen te worden. Twente-uit heeft de ploeg, na enkele zwakke resultaten, een flinke boost gegeven. Wanneer Ajax z'n eigen ding doet en niet door zenuwen overmand wordt, komt het weer in orde.
volgende keer Bokito met een Ajax rugtas laten lopen, kijken of ze dan ook F* stickers erin proberen te doenFeyenoordfans stelen Ajax-rugtas
Door JaySing, 12 maart 2013 16:47
AFBLIJVEN! - De 9-jarige Sam de Groot uit Gouda had zich een dagje Blijdorp met zijn klasgenootjes toch iets anders voorgesteld. Sam vond dat het geen kwaad kon om met zijn Ajax-rugtas in het dierentuin rond te lopen. Een groepje Feyenoordfans dacht daar anders over.
De 9-jarige Ajax-supporter was nog niet zo lang in het park toen zijn tas plotseling verdween. 'Ik had hem ergens laten staan, stom genoeg', vertelde de jongen aan het AD. 'Toen ik zin had in een snoepje en mijn rugtas wilde pakken, was hij weg'. Na een lange zoektocht werd de tas teruggevonden bij de ingang.
De rugzak was echter flink bewerkt met Feyenoordstickers en ook de tas zelf was volgestopt met stickers en andere spullen van de Rotterdamse club. 'Wie doet nou zoiets?' vroeg Sam zich af. 'Ik heb de stickers er meteen van af gerukt. Je blijft van andermans spullen af, vind ik.'

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Feyenoord op 1-0 door een doelpunt van Pelle, die is geschorst voor de wedstrijd in Heerenveen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Geweldenaar die Pelle, ze zullen hem missen tegen de Friezen!Thijs schreef:Feyenoord op 1-0 door een doelpunt van Pelle, die is geschorst voor de wedstrijd in Heerenveen.
Kijkt er iemand? Hoe spelen ze?
- Jinne
- Site Admin
Vorig seizoen ook al onze held.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Lijkt me wel leuk als Ajax van PSV wint en Feyenoord en passant ze ook nog voorbij gaat. Worden ze weer 3de.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Doe gek en laat Vitesse ook even passeren.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Feyenooit wint niet bij Heerenveen
Zonder Pelle wordt het lastig. Hun spel is op het inspelen van Pelle afgestemd.Toppie schreef:Feyenooit wint niet bij Heerenveen