PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Die Brands is echt lekker bezig. Bij AZ plukte ie RKC leeg. En bij psv wil ie AZ leegplukken: na Lens moet Moisander komen.
0.0 creatief, die man. Tunnelvisie.
Het is niet eens erg dat hij spelers weghaalt bij andere clubs. Maar dat hij er de hoofdprijs voor betaalt.... 

IK GELOOF!!!!!!
- SylvievdVaart
5-0 morgen. Sorry Lucas.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ferry schreef:AD.nlLekker dan, voor 18M aan spelers halen en dan doodleuk zeggen dat ze dat niet gedaan hebben om dit jaar de landstitel te halen. Beetje goedkope poging om de druk van de ketel te halen als je het mij vraagt.PSV-directeur Sanders: Geen spelers gehaald voor landstitel
’Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst’
UPDATE Hoewel PSV al drie seizoenen op rij naast de landstitel greep is het veroveren van de schaal deze jaargang geen absolute must. Volgens algemeen directeur Tiny Sanders van de Eindhovenaren, zou het kampioenschap 'een mooie opsteker' zijn, maar geen eis. 'Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst,' zegt hij in dagblad Spits.
De miljoenenuitgaven die PSV deze zomer deed plaatsen de uitspraken van Sanders in een opmerkelijk daglicht. De Brabanders gaven een -voor Nederlandse begrippen exorbitant- bedrag van 18 miljoen uit aan nieuwe spelers. Van FC Utrecht kwamen Khalid Sinouh, Dries Mertens en Kevin Strootman; Georginio Wijnaldum werd overgekocht van Feyenoord. Daartegenover stond het vertrek van sterspeler Balázs Dzsudzsák, die verkocht werd aan het Russische Anzhi Makhachkala.
Ondanks die prima investeringen zegt Sander dat de titel geen absolute eis is voor PSV. 'Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren. We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn.'
'Het net niet behalen van de landstitel heeft voor een iets minder positief imago van PSV gezorgd', vervolgt Sanders. 'En ook de professionaliteit binnen de club heeft voor een iets ander beeld gezorgd. Vroeger werden de termen 'warm' en 'gezellig' in een adem met PSV genoemd, dat gebeurt nu minder vaak.'
Update 12 augustus 14:48 uur - Rutten moet boodschap Sanders 'op zich in laten werken'
Fred Rutten weet niet hoe hij moet reageren op de boodschap die algemeen directeur Tiny Sanders vrijdag naar buiten stuurde. De sportbestuurder gaf aan dat hij geen titel eist van de hoofdtrainer, maar Rutten is ambitieus en eist dat wél van zichzelf en van zijn spelersgroep. "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", sprak Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha...Nee, zit lekker prima in elkaar daar.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wij staan boven PSV! Ik verwacht dan ook een reguliere 0-2SylvievdVaart schreef:5-0 morgen. Sorry Lucas.
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
Schatje toch!LucaS schreef:Wij staan boven PSV! Ik verwacht dan ook een reguliere 0-2SylvievdVaart schreef:5-0 morgen. Sorry Lucas.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Tante Tiny geeft de selectie een vrijbrief om te falen. 

Moet je nagaan. El Hamdaoui kent die ook nog van AZwimpey schreef:Die Brands is echt lekker bezig. Bij AZ plukte ie RKC leeg. En bij psv wil ie AZ leegplukken: na Lens moet Moisander komen.
Zo en zo.LucaS schreef:Wij staan boven PSV! Ik verwacht dan ook een reguliere 0-2SylvievdVaart schreef:5-0 morgen. Sorry Lucas.
Tante Tiny weet niet of psv nou wel of niet kampioen moet worden:
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... gaan.dhtml
De tante Tiny die beweert dat psv geen kampioen hoeft te worden gaat trouwens gelijk krijgen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... gaan.dhtml
De tante Tiny die beweert dat psv geen kampioen hoeft te worden gaat trouwens gelijk krijgen.
Creatief orgasme: PSV en ADO hebben een akkoord bereikt over Derijck.
Goede zet. Die speelt zich daar moeiteloos in de basis.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jammer. Een goede en goedkope verdediger. Baal hier wel een beetje van eerlijk gezegd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Is dat dezelfde derijck die hopeloos is mislukt bij Feyenoord?? Is niet de eerste speler volgens mij!
Derijck is een beetje de hype van dit moment, of is hij daadwerkelijk zo goed? (en waarom heeft Ajax dan niet toegeslagen...)Benji schreef:Creatief orgasme: PSV en ADO hebben een akkoord bereikt over Derijck.
Jan is terug dus waarom gezijk 

Prima speler. Was wat mij betreft voor 7 ton ook welkom geweest bij ons als extra optie centraal achterin. Het is echter geen speler die ik de defensie van PSV zie dragen. En dat hadden ze wel nodig. Wel beter dan wat ze al hadden.
- InnerHarbour
Best wel leuk om te zien waaraan de miljoenen van de gemeente Eihoven uitgegeven worden. Overigens is volgens Brands Pisvee niet langer een koopclub. 

YNWA
We gaan ons toch geen zorgen maken om een speler als Derijck?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat niet. Maar PSV wordt hier wel sterker van voor weinig geld. Derijck is geen topper, maar wel een goede verdediger.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nu nog even Gouweleeuw ophalen graag. Mocht Pieters verkocht worden, dan kan Bouma gewoon weer backen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dan nog een buitenspeler en een spits en PSV kan weer voor de dag komen. 

Moet het ook allemaal nog gaan zien .. Van vrijblijvend ADO naar moet presteren Psv ..Duke schreef:We gaan ons toch geen zorgen maken om een speler als Derijck?
Blij met de punten ...
Voor vanavond zullen ze hem in ieder geval niet nodig hebben (al zal Luuk daar anders over denken...).