Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Wat is tegenwoordig? Laatste 2 jaar 1x. Laatste 10 jaar 4x denk ik.
I think I lost my fucking headache
De beker kan mij gestolen worden. Al moeten we dit jaar winnen. Nog een keer verliezen van die sukkels is geen optie. En als je eenmaal in de finale staat...
IK GELOOF!!!!!!
De laatste vier jaar drie keer. En het zit er dik in dat we over een paar maanden de laatste vijf jaar vier keer kunnen zeggen.LucaS schreef:Wat is tegenwoordig? Laatste 2 jaar 1x. Laatste 10 jaar 4x denk ik.
Ah, tegenwoordig is precies de periode dat PSV 3X kampioen werd. Dat is dus overigens niet elk jaar in dat tegenwoordig. En dit jaar zou ik nog even afwachten.
Ik schreef niet voor niets het woordje bijna. Feyenoord met prutser Van Geel als directeur heeft inderdaad een keer roet in het Brabantse eten gegooid.
Dus is het niet standaard. En je neemt uiteraard dan ook nog even een periode die je uitkomt. Maar goed, we zullen zien hoe dit seizoen afloopt.
Ik geniet iig er van dit seizoen, en kijk steeds uit naar de volgende wedstrijd. Daar is het volgens mij om te doen. Stel je voor dat je moet kijken naar je ploeg die thuis gaat counteren tegen tien man van een degradatiekandidaat.
Ik geniet iig er van dit seizoen, en kijk steeds uit naar de volgende wedstrijd. Daar is het volgens mij om te doen. Stel je voor dat je moet kijken naar je ploeg die thuis gaat counteren tegen tien man van een degradatiekandidaat.
Dat klopt niet. PSV had toen een slecht seizoen.Wouter schreef:Ik schreef niet voor niets het woordje bijna. Feyenoord met prutser Van Geel als directeur heeft inderdaad een keer roet in het Brabantse eten gegooid.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Het is bijna standaard. En uiteraard heb ik de periode volkomen willekeurig op wetenschappelijk verantwoorde wijze gekozen.LucaS schreef:Dus is het niet standaard. En je neemt uiteraard dan ook nog even een periode die je uitkomt.
Yes, kaartje voor het uitvak ik ben er bij op 5 mei 2019 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. Ajax is standaard de enige ploeg die nog meetelt in Europa. De rest doet voor spek en bonen mee.
Feyenoord heeft wel een mega groot probleem, hoor. Jeugdopleiding brengt jongens zonder gogme, aankopen zijn hopeloos en de drijvende kracht gaat met pensioen. Alleen Vilhena gaat ze wat geld opleveren, maar daar moet men dan het elftal mee versterken.
Volgend jaar:
Larsson - Jorgensen - Berghuis (als 'ie blijft)
- Toornstra - ?? - ??
Verdonk? - ?? - van Beek - St. Juste?
----Bijlow-----
Wat een armoe.
Feyenoord heeft wel een mega groot probleem, hoor. Jeugdopleiding brengt jongens zonder gogme, aankopen zijn hopeloos en de drijvende kracht gaat met pensioen. Alleen Vilhena gaat ze wat geld opleveren, maar daar moet men dan het elftal mee versterken.
Volgend jaar:
Larsson - Jorgensen - Berghuis (als 'ie blijft)
- Toornstra - ?? - ??
Verdonk? - ?? - van Beek - St. Juste?
----Bijlow-----
Wat een armoe.
En dan Dicky Dick voor de groep, die al een jaar of tien past his prime is.
Van mij mag het, hoor.

Van mij mag het, hoor.

Dat ze echt voor Advocaat willen gaan. Snapt iemand dat nou?
Met zijn woede uitbarstingen zoals afgelopen weekend is Dickie best een vermakelijk figuur voor de praatprogramma's die hun uitzendingen toch ook weer moeten vullen. Maar als je nou ambities hebt om wat met je jeugdopleiding te doen dan ga je hem toch niet aanstellen?
Met zijn woede uitbarstingen zoals afgelopen weekend is Dickie best een vermakelijk figuur voor de praatprogramma's die hun uitzendingen toch ook weer moeten vullen. Maar als je nou ambities hebt om wat met je jeugdopleiding te doen dan ga je hem toch niet aanstellen?

Nil volentibus arduum
- peter
Ze halen Cuco Martina om de bank warm te houden. Dat alles in een seizoen waar ze niet meer spelen om de top-2 en waarin ze nooit hebben mee gedaan in Europa. Die ambitie om wat te doen met de jeugdopleiding is er dan toch ook niet.
- InnerHarbour
Peter schreef:Ze halen Cuco Martina om de bank warm te houden. Dat alles in een seizoen waar ze niet meer spelen om de top-2 en waarin ze nooit hebben mee gedaan in Europa. Die ambitie om wat te doen met de jeugdopleiding is er dan toch ook niet.
2 voorbeelden van kakkies 'beleid'. Je zou denken: maak eens schoon schip. Zet in op je opleiding en zet er een TD + trainer met innovatieve ideeën op. In plaats daarvan: Martina en Dickie, o.l.v. Van Geel. Kansloos.InnerHarbour schreef:Advocaat-Feyenoord is alweer voorbij.
- peter
En nu wordt het interessant, want de (stokoude) droomkandidaat komt dus niet. En nu dan? Ze zoeken dus iemand die voor de korte termijn voor de groep gaat staan, zodat de Katwijkse draver wordt klaargestoomd. Martin Jol? 

-
- AT Toto winner 15/16
Misschien Henk Fraser of Maurice Steyn?
Leeft die nog? Neemt ie dan ook Cock mee?Peter schreef:En nu wordt het interessant, want de (stokoude) droomkandidaat komt dus niet. En nu dan? Ze zoeken dus iemand die voor de korte termijn voor de groep gaat staan, zodat de Katwijkse draver wordt klaargestoomd. Martin Jol?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Beenhakker woont in de buurt
Zou er in Nederland een topclub zijn geweest om Jol als serieuze trainer te zien?Mr. Ajax schreef:Leeft die nog? Neemt ie dan ook Cock mee?Peter schreef:En nu wordt het interessant, want de (stokoude) droomkandidaat komt dus niet. En nu dan? Ze zoeken dus iemand die voor de korte termijn voor de groep gaat staan, zodat de Katwijkse draver wordt klaargestoomd. Martin Jol?
Ik geloof er niks van... anders snap je er als club niks van....
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
AZ wint en komt op 2 punten... Groningen uit en daarna 040 uit... Oeps Giovanni.. je moet nog aan de bak met deze middelmaat..
Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:AZ wint en komt op 2 punten... Groningen uit en daarna 040 uit... Oeps Giovanni.. je moet nog aan de bak met deze middelmaat..
040 wint wel van 010 en drie dagen later gaan ze weer 300% geven wedstrijd van het jaar Beker voetbal

Traditionele top 3 heeft in 2019 in 8 uitwedstrijden 3 punten behaald. Alle 3 waren voor edsv.
3e plek voor de kakkies in gevaar. Benen in Eindhoven stilhouden lijkt me geen optie. En ze hoeven daar het spel ook niet te maken.
3e plek voor de kakkies in gevaar. Benen in Eindhoven stilhouden lijkt me geen optie. En ze hoeven daar het spel ook niet te maken.
- InnerHarbour
Mmmmmm ik denk dat ze er weinig in zien om Ajax te helpen die gaan zich niet inspannen en gooien desnoods alles op de beker.
YNWA
Geef ze eens ongelijk...Toppie schreef:mattie schreef:AZ wint en komt op 2 punten... Groningen uit en daarna 040 uit... Oeps Giovanni.. je moet nog aan de bak met deze middelmaat..
040 wint wel van 010 en drie dagen later gaan ze weer 300% geven wedstrijd van het jaar Beker voetbal