Gelukkig blijft Marcel Brands wél behouden voor PSV!

Moderator: mods
Jong PSV heeft 2 spitsen, Vloet en Betancourt.Marillion schreef:Ik weet dat er bij PSV al behoorlijk veel jonge spelers zijn doorgeschoven naar de selectie. Maar is er nu werkelijk niemand beschikbaar die het komende half jaar lekker in de spits kan rondlopen bij Jong PSV? Deze oplossing zal verhoudingsgewijs niet veel kosten maar ze gaan er natuurlijk ook niet beter van worden.
Denk je dan dat Schalk t.z.t. in aanmerking zou kunnen komen voor PSV 1?Baseman schreef:Vandaar de huur van Schalk. Hij kost weinig, het team wordt er sterker door, de verdedigers van Jong PSV trainen tegen een betere spits, Vloet kan op zijn ideale positie gaan spelen en heel misschien kan Schalk iets gaan betekenen voor PSV na dit seizoen.
Betancourt heeft nog een contract tot 2015, maar PSV wil hem deze winterstop verkopen.Bert schreef:Het argument dat Betancourt geen toekomst heeft gaat toch niet op als je daarna Schalk als tijdelijke oplossing gebruikt?
Boljevic ja, maar hij is een linksbuiten.Marillion schreef:Die nieuwe jongen komt er ook nog bij. Boljevic heet 'ie toch? Zo uit mijn hoofd wel een speler voor de buitenkant maar wellicht kan zo iemand ook eens naar het centrum.
Schalk was in de jeugd een enorm talent, maar hij kwijnt nu weg bij NAC.Maar een speler halen voor de korte termijn die het bij NAC niet lijkt te redden komt op mij toch niet logisch over.
Hij staat al sinds zijn komst in de belangstelling van met name Italiaanse clubs.En voorlopig is die Betancourt nog niet weg natuurlijk. Zal ook niet meevallen. Zit niet bij de selectie en heeft waarschijnlijk een relatief stevig salaris. Breng zo iemand maar eens weg.
Misschien wel, al verwacht ik van niet.Yopi schreef:Denk je dan dat Schalk t.z.t. in aanmerking zou kunnen komen voor PSV 1?
Daar gaat mijn nachtrustJe argumenten overtuigen me niet.
Euhm, winnen is ineens niet meer belangrijk?Het is van geen belang dat Jong PSV er sterker van wordt, want Jong PSV speelt toch nergens om.
Joh, zullen we anders gewoon alle opleidingen afschaffen?En of het beter is voor Vloet of voor die verdedigers??? Dat weet je ook niet zeker.
Waarom speelt hij dan nog bij PSV al ze van hem afwillen? En waaruit blijkt die belangstelling?Baseman schreef:Hij staat al sinds zijn komst in de belangstelling van met name Italiaanse clubs.En voorlopig is die Betancourt nog niet weg natuurlijk. Zal ook niet meevallen. Zit niet bij de selectie en heeft waarschijnlijk een relatief stevig salaris. Breng zo iemand maar eens weg.
Hij mag niet weg, hij moet weg. PSV wil wel geld zien.Baseman schreef:PSV heeft Betancourt slecht begeleid en hij heeft potentie, sinds vorig seizoen pakt PSV het anders aan en heeft hij de kans gekregen om zich te bewijzen.
Maar zijn stijl van spelen past niet en hij maakt niet voldoende indruk, dus hij mag nu vertrekken.
Verdomd, je lijkt Brands wel.belangstelling blijkt uit het jaarlijks informeren naar hem door met name Italiaanse clubs.
Of dat ook leidt tot een echt bod is afwachten.
Zolang psv matige verdedigers blijft halen en geen middenvelder haalt die complementair is aan de middenvelders die ze al hebben, vind ik alles best.Ajax Rules schreef: Maar het is gewoon, zoals uitgelegd, een verdedigbare beslissing (in de marge, net als de aankoop van een nieuwe printer), waar supporters van de tegenpartij natuurlijk mee aan de haal gaan.
Toen zat Ajax in een wak. Was ook een heel andere ploeg dan de ploeg die er nu staat.Marillion schreef:En dan de uitvoering iets beter als bij de confrontatie eerder dit seizoen.
Ik geef alleen aan dat ik het begrijp, waarbij er hier vooral onbegrip is.Peter schreef:Nee het is vooral komisch hoe jij je in bochten wringt om dit toch maar als 'goed beleid' te bestempelen.
Euhm...nee.Jöhnk schreef:Bentancourt kwam dacht ik ook enkel om de komst van Matavz mogelijk te maken.