4-0

Moderator: mods
Je vergeet alleen altijd te vermelden dat Ajax en PSV uitzonderingen zijnInnerHarbour schreef:Hoe lang zeg ik dat nu al niet tegen je.LucaS schreef:Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor
LucaS schreef:Zo hey, het voetbal van feyenoord stelt echt niets meer voor
Nee hoor niet vergeten die horen daar ook bij.LucaS schreef:Je vergeet alleen altijd te vermelden dat Ajax en PSV uitzonderingen zijnInnerHarbour schreef:Hoe lang zeg ik dat nu al niet tegen je.LucaS schreef:Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor
Wat edsv betreft geef ik je gelijk. 4 hele punten uit de laatste 10 Europese wedstrijden en de laatste overwinning in 2015.InnerHarbour schreef:
Nee hoor niet vergeten die horen daar ook bij.
Mwoa,wimpey schreef:Wat edsv betreft geef ik je gelijk. 4 hele punten uit de laatste 10 Europese wedstrijden en de laatste overwinning in 2015.InnerHarbour schreef:
Nee hoor niet vergeten die horen daar ook bij.
Ajax doet het in vergelijking met edsv heel aardig. In 2017 zeker.
22 juli 2018 12:50
Liverpool versterkte zich deze week met de Braziliaan Alisson, die voor een bedrag van 62,5 miljoen euro exclusief bonussen werd overgenomen van AS Roma en daarmee de duurste doelman ter wereld is.
Eerder verkasten ook onder anderen Virgil van Dijk (84 miljoen euro), Naby Keita (56 miljoen euro) en Fabinho (45 miljoen euro) voor hoge bedragen naar de Premier League-club, die het afgelopen jaar in totaal voor circa 280 miljoen euro uitgaf aan nieuwe spelers.
Onderschat
Klopp erkent dat hij de ontwikkeling op de transfermarkt totaal heeft onderschat. "Spelers die een versterking zijn voor je selectie staan niet om de hoek", erkent de Liverpool-coach.
"Je kunt geen doelman van wereldklasse op transfervrije basis halen. Ik kan dus wel zeggen dat we geen grote bedragen willen uitgeven, maar dat zou betekenen dat Liverpool niet succesvol wordt. Dat werkt dus niet."
Sinds vijf jaar geleden zijn de uitgaven van Engelse clubs op het hoogste niveau verdrievoudigd. Waar in de transferzomer van 2012 nog 532 miljoen euro werd uitgegeven, betekende de late overstap van Danny Drinkwater naar Chelsea (transfersom 38 miljoen) dat de teller op 1.54 miljard bleef steken. Dit bevestigt de Premier League op de eigen website.
Transferwindow Uitgaven*
Zomer 2012 532 miljoen
Zomer 2013 685 miljoen
Zomer 2014 880 miljoen
Zomer 2015 933 miljoen
Zomer 2016 1.22 miljard
Zomer 2017 1.54 miljard
Niet zo vreemd als je de staat van het Nederlandse voetbal ziet.elliquido schreef:De enige die het slechter doen in de top 30 dan Nederland zijn Oostenrijk en Zwitserland.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2019.html