Het nadeel voor Feyenoord is dat van Geel nooit verder kijkt dan de Eredivisie. Als Berghuis vertrekt, dan gaat van Geel naar Heerenveen voor Zeneli of naar Heracles voor Kuwas. Of zijn er in het buitenland nog wat oud-Eredivisie spelers beschikbaar?Yopii schreef:Ze willen hem vast verkopen, dan komt er eindelijk geld in het laatje. MVG klaagde onlangs dat F. nooit eens een lekkere transfersom binnenkreeg, i.t.t. Ajax.Gaizka1985 schreef:Belangstelling voor Berghuis neemt toe, logisch. Vond het destijds al een goede aankoop, denk nog steeds dat hij subtop in Spanje aan kan.
Zou voor Feyenoord een aderlating zijn, hun belangrijkste speler wat mij betreft.
Feyenoord
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Feyenoord
- InnerHarbour
Volgens mij wordt er gewoon aandacht aan besteed hoor.Wouter schreef:Opmerkelijk dat vrijwel niemand het over die fakkels op het veld heeft. Het is de tigste keer dat de Feyenoord-aanhang zich misdraagt, maar in de media blijven ze "dat geweldige publiek".
Gerbrands hekelt wangedrag fans PSV en Feyenoord
YNWA
Dat een edsv-fan (van 45) een gahandicapt kind een muilpeer gaf in het edsv-stadion vind ik persoonlijk meer 'nieuws' dan vuurwerk.
Maar dat kind provoceerde. Het kind was nl blij dat Feyenoord won. 

I think I lost my fucking headache
Klopt:InnerHarbour schreef:Volgens mij wordt er gewoon aandacht aan besteed hoor.Wouter schreef:Opmerkelijk dat vrijwel niemand het over die fakkels op het veld heeft. Het is de tigste keer dat de Feyenoord-aanhang zich misdraagt, maar in de media blijven ze "dat geweldige publiek".
Gerbrands hekelt wangedrag fans PSV en Feyenoord
http://www.omroepbrabant.nl/?news/28106 ... dion+.aspx
http://voetbalflitsen.nl/nieuws/8hdyvc/ ... -jc-schaal
Hij schijnt overigens iets van Ritchie of Rishi

Feyenoord niet blij met 'angstige situaties': aangifte tegen fakkelgooiers Dinsdag 7 augustus 2018 om 17:08
Feyenoord gaat aangifte doen tegen een deel van de eigen aanhang. Aanleiding is het vuurwerk dat tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal door sommige meegereisde fans op het veld van het Philips Stadion is gegooid.
Feyenoord heeft dit dinsdagmiddag bekendgemaakt via de officiële kanalen. De winnaar van de seizoensopening stelt dat de op het veld gegooide fakkels 'gevaarlijke en angstige situaties voor supporters, stewards en spelers' hebben veroorzaakt. "Feyenoord betreurt het deze stap te hebben moeten zetten. We zien het echter als de enige logische stap na wat er in Eindhoven is voorgevallen", laat Kuip-directeur Jan van Merwijk weten aan de clubsite.
Algemeen directeur Jan de Jong laat weten dat hij namens Feyenoord al zijn excuses heeft aangeboden aan PSV. "PSV heeft immers flink de nek uitgestoken door meer dan vierduizend Feyenoord-supporters toe te laten in hun stadion. Die moedige zet is dus helaas niet beloond", baalt De Jong. "Zoals eerder is het weer een relatief kleine groep die zich ernstig heeft misdragen, maar het feit ligt er wel dat het goed is misgegaan."
Feyenoord is niet van plan om halve maatregelen te nemen tegen de daders. De Rotterdammers hopen stadionverboden uit te kunnen delen en de schade aan het veld te kunnen verhalen op de 'fakkelgooiers'.
Weer even wT info... je wordt er mee doodgegooid... en dan heb ik het niet over de fakkels...

Javiskamp schreef:Feyenoord niet blij met 'angstige situaties': aangifte tegen fakkelgooiers Dinsdag 7 augustus 2018 om 17:08
Feyenoord gaat aangifte doen tegen een deel van de eigen aanhang. Aanleiding is het vuurwerk dat tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal door sommige meegereisde fans op het veld van het Philips Stadion is gegooid.
Feyenoord heeft dit dinsdagmiddag bekendgemaakt via de officiële kanalen. De winnaar van de seizoensopening stelt dat de op het veld gegooide fakkels 'gevaarlijke en angstige situaties voor supporters, stewards en spelers' hebben veroorzaakt. "Feyenoord betreurt het deze stap te hebben moeten zetten. We zien het echter als de enige logische stap na wat er in Eindhoven is voorgevallen", laat Kuip-directeur Jan van Merwijk weten aan de clubsite.
Algemeen directeur Jan de Jong laat weten dat hij namens Feyenoord al zijn excuses heeft aangeboden aan PSV. "PSV heeft immers flink de nek uitgestoken door meer dan vierduizend Feyenoord-supporters toe te laten in hun stadion. Die moedige zet is dus helaas niet beloond", baalt De Jong. "Zoals eerder is het weer een relatief kleine groep die zich ernstig heeft misdragen, maar het feit ligt er wel dat het goed is misgegaan."
Feyenoord is niet van plan om halve maatregelen te nemen tegen de daders. De Rotterdammers hopen stadionverboden uit te kunnen delen en de schade aan het veld te kunnen verhalen op de 'fakkelgooiers'.
Kijk eens waar mijn postings toe leiden! 

Onzinpostings hebben altijd reacties...
Kijk naar reacties op mij...
Kijk naar reacties op mij...

Conflicten in het voetbal
https://www.youtube.com/watch?v=4wGvyVcOyFU

RTL7 is veranderd in TV Rijnmond
slecht man dat commentaar

Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor
I think I lost my fucking headache
De Sven van Beek show 

Laten we het erop houden dat ze pech hebben gehad met de loting.LucaS schreef:Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor

Dit is wel de definitieve ontmaskering van het NL voetbal hoor. Bizar dit.
- InnerHarbour
Hoe lang zeg ik dat nu al niet tegen je.LucaS schreef:Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor

YNWA
-
Yep. Totaal gebrek aan strijdkracht. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten.Alexander schreef:Dit is wel de definitieve ontmaskering van het NL voetbal hoor. Bizar dit.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Moet ik nu lachen... omdat ik alles haat van deze club en alles wat erbij hoort..
Of
Moet ik nu huilen, want dit kost NL heel heel veel punten
Of
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Lachen dit... maar o, o wat staat het Nederlandse voetbal er slecht op.
Als Ling dit al voor elkaar krijgt met een Slowaaks cluppie, eeuwig zonde dat Ten Have, Coronel en Hennie Henrichs zo bang voor hun eigen hachie waren, dat ze koste wat het kost hem buiten Ajax wilden houden.
Met een redelijke selectie en de juiste instelling kan een Nederlandse club gewoon in Europese finales terechtkomen.InnerHarbour schreef:Hoe lang zeg ik dat nu al niet tegen je.LucaS schreef:Zo hey, het nederlandse voetbal stelt echt niets meer voor
We hebben het hier wel over de über losers van Feyenoord hè. Doelman Bijlow die na een penaltyserie is gaan zweven, Jordy Clasie als aanvoerder

Heel veel punten nog wel?mattie schreef:Moet ik nu lachen... omdat ik alles haat van deze club en alles wat erbij hoort..
Of
Hoeveel haalt feyenoord er jaarlijks voor je binnen?