Ik zie Bosz eerder dan PSV nog doen. Al zie ik Cocu daar niet zo snel een transfer maken.Jöhnk schreef:Ik hoop het.Wouter schreef:Wat denken jullie: zou Fraser volgend seizoen trainer worden bij Feyenoord?![]()
Als F. slim is nemen ze Bosz. Al vraag ik me af of die wil.
Feyenoord
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Feyenoord
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat is dan de lol er van om dit te posten?LucaS schreef:Huh? Wie zegt dat zoiets bij Ajax niet gebeurt?
Ik weet zeker dat er met een beetje goed zoeken ook zouets te vinden valt bij Roda en Willen 2
Ik ben benieuwd naar de filmpjes in hunnie topic...
Oh nee... het is Feyenoord... das toch anders... ofzo...
Ik zal het wel niet begrijpen denk ik
- InnerHarbour
Nks die dingen gebeuren bij de amateurs en in het betaalde voetbal. Meestal staat er niemand met een camera en vroeger helemaal niet. Maar vechten en schoppen op de training is van alle tijden.Javiskamp schreef:Wat is er nou eigenlijk aan de hand?
YNWA
-
Ik snap er eerlijk gezet ook geen reet van Javiskamp. Thijs haalt het in zijn botte hersens om op een Ajaxforum een lullig filmpje met tokkiegedrag van uitgerekend de aartsrivaal te plaatsen. Waar sláát dat op? Kan het niet gewoon even objectief blijven hier, ofzo?
Fräser staat er goed op bij Feyenoord fans. Dus wat betreft lijkt me het een voor de hand liggende kandidaat. Maar gaat Van Bronckhorst weg?Jöhnk schreef:Ik hoop het.Wouter schreef:Wat denken jullie: zou Fraser volgend seizoen trainer worden bij Feyenoord?![]()

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha. Voortaan bij elk nieuwsbericht zo gaan reageren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik snap er eerlijk gezet ook geen reet van Javiskamp. Thijs haalt het in zijn botte hersens om op een Ajaxforum een lullig filmpje met tokkiegedrag van uitgerekend de aartsrivaal te plaatsen. Waar sláát dat op? Kan het niet gewoon even objectief blijven hier, ofzo?
"Oh is de coach van Feyenoord ontslagen? Ja dus?? Dat gebeurt bij zoveel clubs. Waarom heb je niets gemeld toen Erwin van der Looi ontslagen was???"
"Je post een filmpje van een doelpunt? Wat is de lol daarvan om dit te posten? Ook bij NEC wordt wel eens gescoord, waarom lees ik daar niets over??"

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En nog wel in het Feyenoord topic! Wie heeft überhaupt bedacht om een Feyenoord topic te openen!
De vraag is wel of uiteindelijk de Ajacieden of de PSV'ers het hardst kunnen lachen om de ruzies aan de Boerenzij.
-
Neuh. Ik kan altijd heeeeel hard lachen om ruzies bij die tokkieclub!
De tokkies kwamen toch uit Amsterdam? 

Touché!Wouter schreef:De tokkies kwamen toch uit Amsterdam?

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nououou... das al een tijd geleden hoor...Je post een filmpje van een doelpunt? Wat is de lol daarvan om dit te posten? Ook bij NEC wordt wel eens gescoord,
Het komt wel eens voor dat NEK een verkeerde trainert aanneemt...
Maarja... dat gebeurt bij Ajax dan ook weer...
Eigenlijk is reageren op reageren en daarop weer reageren allenaal maar onzin
0-2 kampioenschap beslist kut kakkerlakken
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Die beker.. winnen ze puur omdat ze thuis spelen.. Bij elke uit wedstrijd had deze ploeg eruit gelegen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Tja, eigenlijk zou je ergens in het midden van het land, bijvoorbeeld in Amersfoort, een nationaal stadion moeten hebben waar de bekerfinale, de JC Schaal en de thuiswedstrijden van Oranje worden gespeeld. Net als in elk ander voetballand.
- mattie
Wouter schreef:Tja, eigenlijk zou je ergens in het midden van het land, bijvoorbeeld in Amersfoort, een nationaal stadion moeten hebben waar de bekerfinale, de JC Schaal en de thuiswedstrijden van Oranje worden gespeeld. Net als in elk ander voetballand.
Inderdaad, want dit F is zo zo slecht maar door het thuis publiek pakken ze de Beker..
- mattie
Trouwens je zag ook een ander 040 vandaag.. Die beker was een tussendoortje.. Alles was gericht op titel binnen halen
Terecht toch? Wat boeit de beker nou?mattie schreef:Trouwens je zag ook een ander 040 vandaag.. Die beker was een tussendoortje.. Alles was gericht op titel binnen halen
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
Boeit me ook niet, maar een ploeg die zo zo slecht speelt hoort ook deze prijs niet te winnen. Echter door het thuis voordeel...Lionel schreef:Terecht toch? Wat boeit de beker nou?mattie schreef:Trouwens je zag ook een ander 040 vandaag.. Die beker was een tussendoortje.. Alles was gericht op titel binnen halen
Laat ze eerst maar eens van AZ zien te winnen als die de finale ook halen
I think I lost my fucking headache
NAC uit altijd lastig 

Zo klinkt het trouwens als de Lamme tegen de Blinde speelt:
https://www.youtube.com/watch?v=fI8FXDhjxms
https://www.youtube.com/watch?v=fI8FXDhjxms
Hij heeft altijd lekker veel zelfkritiek hé die Kenneth:
https://www.youtube.com/watch?v=Z2e0KGxrRwM
https://www.youtube.com/watch?v=Z2e0KGxrRwM
- mattie
Bewijs is gisteren geleverd door Higler.. Ze pakken gewoon die beker en puur door gunstige loting en het thuis publiekLucaS schreef:Laat ze eerst maar eens van AZ zien te winnen als die de finale ook halen