Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Hoe kan je als betaald voetballer zo'n tackle maken als Basacikoglu? Op geen enkele manier of plek op het veld kan je weg komen met zo'n tackle. Wat er ook gebeurt, je krijgt altijd minimaal een vrije trap tegen (en een groot risico op een rode kaart).
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Hij kwam van achteren maar had wel de bal. Vond het geen rood voor die bilal.
Vind die linksback van feyenoord wel heel goed.
Whitey on the moon.
Haps?? Die vind ik juist heel slecht. 

Malacia viel al vrij snel in.
Terecht rood gewoon hoor. Gewoon een echte ouderwetse schaar.
Terecht rood gewoon hoor. Gewoon een echte ouderwetse schaar.
IK GELOOF!!!!!!
Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.
Nil volentibus arduum
Feyenoord had gewoon een beresterke tegenstander. 

Moet je nagaan hoe de PSV supporters zich voelen. Dat moet een hemels geboel zijn danMarillion schreef:Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.
Wat heeft Psv met dit topic te maken, beste man???Javiskamp schreef:Moet je nagaan hoe de PSV supporters zich voelen. Dat moet een hemels geboel zijn danMarillion schreef:Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wat fijn dat je met ons deelt dat je een hemels gevoel hebt, Javiskramp. En tis nog carnaval ook!!Javiskamp schreef:Moet je nagaan hoe de PSV supporters zich voelen. Dat moet een hemels geboel zijn danMarillion schreef:Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.
Waar het hart van vol is, loopt het toetsenbord van over.Sandro schreef:Wat heeft Psv met dit topic te maken, beste man???Javiskamp schreef:Moet je nagaan hoe de PSV supporters zich voelen. Dat moet een hemels geboel zijn danMarillion schreef:Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.![]()
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Fox roemden ze zijn tackles. Allemaal heel spectaculair inderdaad, maar die jongen staat dus echt 4-5 keer 2-3 meter voor zijn directe man. We vergeten vaak te kijken of het nu echt handig en goed is wat zo'n back positioneel doet. Gaat 4x 'goed' omdat hij snel is en dan spectaculair ingrijpt, maar wel een corner cadeau geeft. Gaat dus alleen de laatste keer ook gewoon fout en dan is het rood.GangstaRiB schreef:Hij kwam van achteren maar had wel de bal. Vond het geen rood voor die bilal.
Overigens vind ik het wel opvallend dat je een groot deel van je transferbudget kapotslaat op een positie waar je dus een aardig talent hebt voetballen. Haps gaat uiteindelijk via de achterdeur naar Club Brugge. Let maar op.
wordt er al aan de stoelpoten gezaagd van Giovanni?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik vind Malacia een goed ventje. De Tovenaar zal hem komende zomer naar edsv willen halen, lijkt me.Peter schreef: Overigens vind ik het wel opvallend dat je een groot deel van je transferbudget kapotslaat op een positie waar je dus een aardig talent hebt voetballen. Haps gaat uiteindelijk via de achterdeur naar Club Brugge. Let maar op.
Van Geel heeft ho€v€€l uitgegeven aan St. Juste, Haps, Amrabat, Diks, Larsson?

St. Juste kan nog wat worden, maar de rest is pure middelmaat. Waren er echt mensen rouwig om Amrabat die niet voor het NL elftal koos?
- Jinne
- Site Admin
Van de aankopen is niemand onbetwiste basisspeler, terwijl er toch 3 vacante plekken waren na het vertrek van Elia, Karsdorp en Kongolo.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Gezond verstand
PSV supporters voelen niet, die slapen al het hele seizoen en kunnen zich nooit meer voortplanten door het zaaddodende voetbal van CocuJaviskamp schreef:Moet je nagaan hoe de PSV supporters zich voelen. Dat moet een hemels geboel zijn danMarillion schreef:Het is in zware tijden ter relativering toch altijd leuk om te zien dat het altijd nog erger kan.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Wat denken jullie: zou Fraser volgend seizoen trainer worden bij Feyenoord?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Want bij Ajax gebeurt zoiets niet?
Wat is er nou eigenlijk aan de hand?
Ik hoop het.Wouter schreef:Wat denken jullie: zou Fraser volgend seizoen trainer worden bij Feyenoord?

Als F. slim is nemen ze Bosz. Al vraag ik me af of die wil.
Jij ziet het probleem niet?Javiskamp schreef:Want bij Ajax gebeurt zoiets niet?
IK GELOOF!!!!!!