PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Hier een gegooglede verklaring. Zelf weten wat je met deze waardevolle info doet :)
Op oorlogsschepen bestond een lekdienst. Lang niet altijd werden kogelgaten rond en onder de waterlijn ontdekt. Er moest dus geluisterd worden naar binnenstromend water (uitdrukking: naar het lek liggen luisteren). Wanneer er zoveel gepompt was dat het lek boven de waterlijn kwam te liggen, hetgeen niet altijd lukte, was men de toestand meester.
- De zaak meester zijn.
- Moeilijkheden te boven gekomen zijn.
Op oorlogsschepen bestond een lekdienst. Lang niet altijd werden kogelgaten rond en onder de waterlijn ontdekt. Er moest dus geluisterd worden naar binnenstromend water (uitdrukking: naar het lek liggen luisteren). Wanneer er zoveel gepompt was dat het lek boven de waterlijn kwam te liggen, hetgeen niet altijd lukte, was men de toestand meester.
- De zaak meester zijn.
- Moeilijkheden te boven gekomen zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat is potverdorie dus ook mijn uitleg!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Als het lek boven water is loopt de lucht nog steeds uit je opblaasboot weg dus PSV is nog lang niet klaar met verzuipen.
blub blub blub
blub blub blub
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Daar wringt 'm dus de schoen.banjavi schreef: Er moest dus geluisterd worden naar binnenstromend water (uitdrukking: naar het lek liggen luisteren).

Nou is dat in dit geval natuurlijk prima. Hoe eerder het gesubsidieerde fregat op de zeebodem ligt hoe beter.
Haha de AIK fans zijn boos omdat ze maar 1600 plaatsen krijgen en het Philips stadion niet uitverkocht is en dreigen zware middelen in te zetten. Ze hebben wel een punt, maar de brief naar de ambassadeur is hilarisch: http://www.erovraeuropa.se/20121001-let ... ssador.pdf
Enkele quotes ter lering ende vermaeck:

Enkele quotes ter lering ende vermaeck:
AIK is very well known in
Sierra Leone.
AIK wakes up to the sounds and
brightness of a Philips Wake-Up Light and falls asleep
from a pill made by AkzoNobel. From time to time, AIK
drinks Heineken. AIK is Thorsten Flinck and his
furiousity. If AIK ever dies, it will be in a heart
attack after a Philips-manufactured defibrillator failed
to do its job.
AIK is many things. (None of which has anything to do
with Ola Toivonen.)
Imagine how an AIK-organized
boycott against Dutch products would harm Heineken on the
Swedish market. But the primary objective will be to
create a national boycott against PSV sponsor Philips and
their 330MEUR business in Sweden.
Heeft de Ajax supportersvereniging al een afdeling buitenlandse zaken? Mijn dinsdagochtend is helemaal goed.The AIK Alliance
an umbrella organization for AIK supporters
- through its Department for Foreign Affairs

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
666 schreef:Als het lek boven water is loopt de lucht nog steeds uit je opblaasboot weg dus PSV is nog lang niet klaar met verzuipen.
blub blub blub
Zo de Marianentrog in

Vakkie 129
Ik als voormalig kaartenmannetje zou bijna neigingen krijgen om een hele lading tickets te gaan versieren om die Zweden dan even een stukje op weg te helpen.
Ik neem dat niemand me iets zal verwijten als er in ei'hoven het een en ander sneuvelt met of zonder dat er door mij een Project X Molde in Eindhoven FB Event wordt aangemaakt...
Ik neem dat niemand me iets zal verwijten als er in ei'hoven het een en ander sneuvelt met of zonder dat er door mij een Project X Molde in Eindhoven FB Event wordt aangemaakt...

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ze hebben je nodig, Cruijff!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Moeten die Philips medewerkers soms zelf betalen ofzo voor de Europese wedstrijden? Wat is het daar leeg man! 

Gaat in ieder geval prima zo te zien
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Ze spelen goed. En Napoli valt tegen vind ik...
Zit niet te kijken, maar hoe kan het dat Napoli 5 gele kaarten krijgt in 6 minuten!?
Napoli raakte een beetje geirriteerd. PSV was echt beter, dik verdiende overwinning. Ik volg het Italiaanse voetbal niet zo, maar ik had Napoli sterker verwacht.
C-elftal... maar dan nog, zo goed heb ik PSV al een hele lange tijd niet meer zien spelen.Rishi schreef:B-elftal?
-
C-elftal lijkt me wel erg bagataliserend.Oscarito schreef:C-elftal... maar dan nog, zo goed heb ik PSV al een hele lange tijd niet meer zien spelen.Rishi schreef:B-elftal?
Lens was weer goed bezig. Blijft toch een handenbinder. Jammer dat Ajax niet heeft toegeslagen toen hij slecht bij PSV lag. Maar gelukkig hebben wij Sana.
Whitey on the moon.
Als ze maar 1387 speelminuten op het veld hebben staan dan is dat voor mij gewoon het C-elftal van Napoli. Bij die 1387 speelminuten zat alleen basisspeler Cannavaro met 545 speelminuten. Vergelijk dat met PSV waar +5000 speelminuten op het veld stonden.GangstaRiB schreef:C-elftal lijkt me wel erg bagataliserend.Oscarito schreef:C-elftal... maar dan nog, zo goed heb ik PSV al een hele lange tijd niet meer zien spelen.Rishi schreef:B-elftal?
Lens was weer goed bezig. Blijft toch een handenbinder. Jammer dat Ajax niet heeft toegeslagen toen hij slecht bij PSV lag. Maar gelukkig hebben wij Sana.
Aangezien ik niet wist wat ik zag gisteren heb ik meteen gekeken wie van dat Napoli weleens speelt. Het kan namelijk niet zo zijn dat het PSV dat al jaren aan het ploeteren is ineens tegen een normaal ijzersterke tegenstander uitstekend speelt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Deze week viel al in de krant te lezen dat het ze geen bal interesseerde, want het kampioenschap gaat voor. Vervolgens komen ze op de proppen met een compleet B-elftal. Maggio en Gamberini kregen rust en zaten niet eens bij de selectie. Inler mocht 90 minuten op de bank blijven en Hamsik was geschorst. Zelfs de tweede keeper mocht opdraven.
Neemt niet weg dat je dan nog wel even moet winnen, maar Napoli gokt op de laatste wedstrijden. Ze weten dat ze AIK en Dnipr met een B-elftal wel kunnen verslaan. En zo niet? Dan niet.
Neemt niet weg dat je dan nog wel even moet winnen, maar Napoli gokt op de laatste wedstrijden. Ze weten dat ze AIK en Dnipr met een B-elftal wel kunnen verslaan. En zo niet? Dan niet.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... eter-.html
Ome Marcel weer eens in de bocht. Moisander zou psv niet beter hebben gemaakt. Zit wel wat in. Maar om beter te worden 'dus' Zanka maar gehaald?
Dwarrel, die Brands. Flink van het paadje af. De juiste man op de juiste plek dus.
Ome Marcel weer eens in de bocht. Moisander zou psv niet beter hebben gemaakt. Zit wel wat in. Maar om beter te worden 'dus' Zanka maar gehaald?

Dwarrel, die Brands. Flink van het paadje af. De juiste man op de juiste plek dus.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hoe wordt ik nu kampioen... als je directe concurrent kut speelt..maar zelf ook europees moet voetballen toch de punten tbuis weet te houden
Weer op zoek naar een Interim coach..
3-0, van Bommel. Appeltje eitje.
Unicum:
Van Bommel heeft een wedstrijd geen geel gekregen...

Van Bommel heeft een wedstrijd geen geel gekregen...

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Vorige wedstrijd volgens mij ook al niet.
Oh ja, die wedstrijd tegen VVV.
Kun je nagaan hoe ik het voetbal tegenwoordig volg...
Kun je nagaan hoe ik het voetbal tegenwoordig volg...

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj