PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Verloor PSV niet in 2000 ook de eerste wedstrijd van het seizoen om vervolgens de rest van het seizoen ongeslagen te blijven?
15 mei 2011.
-
Ach ja, verliezen van AZ in Alkmaar zullen meer ploegen ondervinden. Ajax zal het er ook zwaar krijgen.
Whitey on the moon.
Fred R. zou z'n congé moeten krijgen.
Ik denk dat de paniek groot is in Eindhoven. Het spel was ontzettend slecht.GangstaRiB schreef:Ach ja, verliezen van AZ in Alkmaar zullen meer ploegen ondervinden. Ajax zal het er ook zwaar krijgen.
Het stinkt aan alle kanten!
Als PSV het echt goed wil doen halen ze Matavz, denk alleen dat dat niet binnen het budget valt. (+/- 8miljoen)wimpey schreef:De druk bij psv om een spits aan te trekken is minimaal zo groot als de druk bij Ajax om EH te lozen.999 schreef:Zou natuurlijk ontzettend dom zijn om EL. H. nu naar Psv te laten gaan ..
Ik hoop op Bassie Dost bij psv.
Neuh.generaal schreef:Fred R. zou z'n congé moeten krijgen.

Hij is het dit seizoen wel heel erg vroeg kwijt:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbal
Rutten geeft zijn spelers de schuld, zij toonden niet genoeg ambitie... (VI)

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Aldus Rutten, Dit zie ik graag bij PSV. Koop maar raak!!!Je moet geen speler wegdoen voordat een ander binnen is. Dan kan je een probleem krijgen.
Duidelijk dat hij in onmin leeft over het transferbeleid.
- SylvievdVaart
Dat had ik graag willen zien. Fredje boos? Met stampende voetjes? Wat is het toch een liefie.wimpey schreef: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbal
(...) "In de rust ben ik geëxplodeerd', aldus de PSV-trainer
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- InnerHarbour
én koop er nog maar één ! en koop er nog maar twéé, en koop er nog maar driehie !
zolang die zweedse drollenvangert daar op goal staat maar ik mij totaal geen zorgen...
zolang die zweedse drollenvangert daar op goal staat maar ik mij totaal geen zorgen...

- InnerHarbour
Die is er zelf volgens mij wel op uit. Erg forse uitspraken vandaag. Huize Rutte is op oorlogspad.InnerHarbour schreef:Als ze Rutten nu maar niet ontslaan.
-
Het grootste probleem voor PSV is Rutten en Isaksson. Van AZ kun je verliezen en als je de kansen van PSV ziet en de 100% penalty die ze verdienden, dan is er niet zo heel veel aan de hand. Als Isaksson dat afstandsschot pakt, dan werkt PSV zich weer in de wedstrijd.
Voor deze wedstrijd hoefden ze zich niet te schamen, maar Rutten lijkt nu al gelijk de confrontatie te zoeken.... tja dan is het meestal snel gebeurd.
Voor deze wedstrijd hoefden ze zich niet te schamen, maar Rutten lijkt nu al gelijk de confrontatie te zoeken.... tja dan is het meestal snel gebeurd.
Whitey on the moon.
psv is geen team. Dat mag Rutten zich aanrekenen. Het hing als los zand aan elkaar.
TD Brands: ben ik ook happy mee. Bijna 20 miljoen voor 3 spelers uit de middenmoot, geen spits, defensieve problemen niet zien: prima.
Het gaat goed met psv. Houden zo.
TD Brands: ben ik ook happy mee. Bijna 20 miljoen voor 3 spelers uit de middenmoot, geen spits, defensieve problemen niet zien: prima.
Het gaat goed met psv. Houden zo.
PSV zou voor Gouweleeuw moeten gaan. Die heeft nog maar een contract tot 2012, en speelt gewoon heel erg goed.
Kun je beter Derijck halen dan dit broekie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Waterreus is volledig de weg kwijt.
Wat zegt-ie allemaal?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij vond PSV prima spelen en Ajax viel erg tegen. Hopelijk zijn ze bij PSV net zo weinig zelfkritisch.
-
Op zich geen rare opmerkingen. Ajax speelde tegen een heel matig De Graafschap en PSV speelde tegen de nummer 4 van vorig jaar die al een paar Europese wedstrijden in de benen heeft. Offensief vond ik PSV erg goed. Mertens gaat er makkelijk langs, Wijnaldum werd keer op keer vrijgespeeld voor de keeper.Benji schreef:Hij vond PSV prima spelen en Ajax viel erg tegen. Hopelijk zijn ze bij PSV net zo weinig zelfkritisch.
Er zit een zeker gelatendheid over de ploeg, maar dat komt door de trainer. Dat is de grootste fout die PSV maakt. Ze ontdoen zich niet van Rutten.
Whitey on the moon.
...en dan hebben ze ook nog eens hun eigen JC in het kwadraat! (jaja, ik weet het, het kwadraat van 1 is 1)
Volgende week RKC, dus dat wordt 0 punten uit twee wedstrijden, en gelijk crisis!
Volgende week RKC, dus dat wordt 0 punten uit twee wedstrijden, en gelijk crisis!
Broers Van de Kerkhof: "Engelaar achterin zetten was blunder van de eerste orde”
Laatst gewijzigd: maandag 8 augustus 2011 - 10:10 | Auteur: Niek de Vries
EINDHOVEN - Willy en René van de Kerkhof zijn nog steeds zeer kritisch op PSV-trainer Fred Rutten. Aan het einde van vorig seizoen haalden de Helmondse broers het landelijke (sport)nieuws door in hun rubriek ‘Tikkie Terug’ te stellen dat Rutten het best kon opstappen.
In de eerste editie van deze rubriek op Omroep Brabant radio blijken Willy en René nog steeds dezelfde mening toe te zijn gedaan. Willy kraakt ook de opstelling waarin Rutten zijn team tegen AZ liet voetballen. "Orlando Engelaar is een pure middenvelder. Hem achterin opstellen was een blunder van de eerste orde."
"Met nuchterheid en een opstelling waarbij het er om gaat wie het beste op z'n plek staat, is PSV een volwaardige kampioenskandidaat", stelt Willy. "Rutte is nu zoekende, maar dat kun je je in een uitwedstrijd tegen AZ niet veroorloven. Dan krijg je een klap om je oren."
Het is volgens de broers belangrijk dat de passie en het plezier in het voetbal terug komt bij de Eindhovense club. "Dat moet voorop staan, en dan komt de rest vanzelf.
El Hamdaoui halen wordt moeilijk
Wel zijn de Van de Kerkhofs het met Fred Rutten eens dat PSV versterking nodig heeft, met name voorin. René van de Kerkhof vindt de veel genoemde Ajax-spits Mounir El-Hamdaoui een goede optie al betwijfelt hij of Ajax de aanvaller naar PSV laat vertrekken. "Als ik Ajax was zou ik dat ook niet doen. Je maakt een concurrent sterker."
Volgens Willy en René oogde RKC Waalwijk in de eerste wedstrijd van het seizoen fris. De broers hadden ook waardering voor het spel van NAC Breda, maar FC Twente was volgens hen een maatje te groot.
www.omroepbrabant.nl
I think I lost my fucking headache
Ze hebben groot gelijk. Rutten is het helemaal kwijt en doet domme dingen.