AZ speelt ongecompliceerd.
Giudetti is een Jerommeke, zeg.

Niemand anders die naar de kakkies kijkt?

Moderator: mods
Ik .. Maar ik dacht jij bent fietsen met zulk weer ...joey schreef:Spectaculair begin!
AZ speelt ongecompliceerd.
Giudetti is een Jerommeke, zeg.
Niemand anders die naar de kakkies kijkt?
Jesse schreef:Ja, ik schakel net in en kijk met een half oog. Is er iets gebeurd in de eerste 20 minuten?
Stel dat Feyenoord uit wint of gelijkspeelt, tegen een ploeg uit het linkerrijtje, dan staat Feyenoord terecht bovenaan en is het een kampioenskandidaat (meestal tot de winterstop)666 schreef:Gadverdamme! Door die goal staan de havenslaven nu virtueel op de eerste plaats, twee punten boven Ajax.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarre...
Hup AZ!
Ja, maar dan zouden er weer andere spelers tekort komen en door hun hoeven zakken . tis altijd wat hé ..joey schreef:In deze wedstrijd zou Eriksen ruimte krijgen om leuke dingen te doen.
Maher valt me in positieve zin op.
Mwah, tegen PSV had hij ook alle ruimte.joey schreef:In deze wedstrijd zou Eriksen ruimte krijgen om leuke dingen te doen.
Tja, wij zouden het sterkste elftal hebben en kijk is wat wij er van bakken ..Jöhnk schreef:Bakkal is veel beter dan Fer.
Niettemin blijft het een zwak elftal. Met deze verdediging en keeper kom je niet ver.