PSV
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV
Hij kan altijd nog in een film gaan spelen: goede acteur. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ik heb het niet helemaal meer voor me, maar Toivonen had bedongen dat ie niet naar Jong PSV hoefde? Vervolgens speelt ie als een dweil en hij krijg nog een verlenging ook?Thijs schreef:NOSOla Toivonen tekent volgende week in principe een nieuw contract voor één jaar bij PSV. Dat heeft technisch manager Marcel Brands gezegd. Brands sluit echter niet uit dat de Zweedse middenvelder in de komende transferperiode alsnog uit Eindhoven vertrekt.
Op Toivonen is de laatste tijd veel kritiek, omdat zijn instelling niet goed zou zijn. Maar volgens Brands is dat zeker niet het geval: "Hij zat gisteren na de wedstrijd steenkapot in de kleedkamer. Hij zat er helemaal doorheen."
Ja hoor.
PSV moet haar verlies nemen en hem gewoon lekker thuislaten. Laat em lekker meetrainen maar neem em gewoon niet meer mee naar wedstrijden. Wat een gelul met die gozer.
Whitey on the moon.
Voor de fans van Phillip: http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/voetba ... #1.4119679
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vind het net een Jiskefet sketchDuke schreef:Voor de fans van Phillip: http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/voetba ... #1.4119679
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Ik verwacht ook een eenvoudige overwinning voor de kakkies. Ik hoop op een gelijkspel (beide 2 punten verder achterop).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Benieuwd of Maher het waar kan maken op 10.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Is dat weer nieuw, tegen de bal spelen?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Belachelijke gele kaart. Gaat er vandaag nog wel 1 af met rood.Jöhnk schreef:Rekik krijgt geel voor het spelen van de bal.