Feyenoord
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Feyenoord
Zo'n sjeiken ploeg kan ik niet serieus nemen hoor. Zou me kapot schamen als ik fan was van City, zo'n team zonder binding met het Engelse voetbal.
Feyenoord wel bar slecht, hebben helemaal niks in te brengen tegen Sjeiken City. Spelers als Vilhena en Botteghin staan te schutteren.
Feyenoord wel bar slecht, hebben helemaal niks in te brengen tegen Sjeiken City. Spelers als Vilhena en Botteghin staan te schutteren.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Genant dat dit fnoord dit jaar weer kampioen wordt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Sta je 0-4 achter ga je nog een gele kaart pakken. Hoe dom ben je dan?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gefrustreerd misschien? Lijkt me menselijk.Raymon schreef:Sta je 0-4 achter ga je nog een gele kaart pakken. Hoe dom ben je dan?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Precies. Hopelijk pakt PSV komend weekend minimaal een punt en komt er eens een einde aan de periode Lucky Feyenoord na 1,5 seizoen.brigade zuid schreef:Genant dat dit fnoord dit jaar weer kampioen wordt.
Wat is die Larsson een vreselijke vent trouwens. Echt alles aan hem doet mijn haren recht overeind staan. Wat een absolute engerd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
In de eerste helft had Kramer al wel rood kunnen krijgen. Was vol van achteren.Raymon schreef:Sta je 0-4 achter ga je nog een gele kaart pakken. Hoe dom ben je dan?
Tja, nu is Vitesse echt Neerlands allerlaatste hoop...
Maar ja, als Lazio Milan met 4-1 over de knie legt, zie ik Vitesse morgen ook geen resultaat halen.

Maar ja, als Lazio Milan met 4-1 over de knie legt, zie ik Vitesse morgen ook geen resultaat halen.

28% balbezit in een thuiswedstrijd zegt eigenlijk wel genoeg.
(niet dat balbezit leidend is, maar zonder balbezit is scoren wel moeilijk)
(niet dat balbezit leidend is, maar zonder balbezit is scoren wel moeilijk)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Dat gaat niet gebeuren.brigade zuid schreef:Genant dat dit fnoord dit jaar weer kampioen wordt.
Jij denkt dat Utrecht of AZ kampioen wordt?
Niet wilt of hoeft te spelen.brigade zuid schreef:Was er al bang voor, snap niet dat je niet een hele wedstrijd volle bak kan spelen.Khraa schreef:City kloot maar wat aan in de 2e helft.
Zondag weer PL
Ik heb genoten. Supporters die om 22.15 al weg gingen. Genieten!
IK GELOOF!!!!!!
Voortijdig weg? Dat moet een montage geweest zijn.
City zal inderdaad niet meer aandringen als het al na 15 minuten in de tas zit. Het seizoen is nog lang genoeg. Tja, dit is nou de CL. Geniet er van zou ik zeggen.

City zal inderdaad niet meer aandringen als het al na 15 minuten in de tas zit. Het seizoen is nog lang genoeg. Tja, dit is nou de CL. Geniet er van zou ik zeggen.
Nil volentibus arduum
Die Kevin de Bruyne wat een voetballer 

- InnerHarbour
Je mag natuurlijk genieten wat je wilt maar Feynoord speelde tenminste gisteravond in tegestelling tot jouw club Ajax dat het niet eens gelukt is om de EL te halen, iets zegt mij dat ze daar in Rotterdam dan weer van genieten.Lionel schreef:Ik heb genoten. Supporters die om 22.15 al weg gingen. Genieten!
YNWA
Tegen Lazio B kan dat best.Wouter schreef:Tja, nu is Vitesse echt Neerlands allerlaatste hoop...![]()
Was jij niet degene die dacht dat Vitesse volkomen kansloos zou zijn in deze groep?
-
Dat is de echte top he... Achter iedere bal zit een idee en de bal komt aan. Denkt 3 stappen vooruit. Feyenoord spelers werden gedegradeerd tot amateurs...Toppie schreef:Die Kevin de Bruyne wat een voetballer
Whitey on the moon.
Dat denk ik inderdaad. Maar juist in een eerste wedstrijd kan een verrassing gebeuren, zie Fnoord vorig seizoen. En al helemaal als ze spelers sparen na die voor hen veel belangrijkere wedstrijd tegen Milan.Wouter schreef:Was jij niet degene die dacht dat Vitesse volkomen kansloos zou zijn in deze groep?
- Giacomo Puccini
Dit deed denken aan Ajax tegen Real Madrid een paar jaar geleden. Volkomen kansloos. Wel logisch met zoveel middelmatige spelers als bij Feyenoord. Dit zijn grotendeels spelers die bij feyenoord hun plafond hebben bereikt: in de Eredivisie structureel een 7, waarmee je in de Eredivisie blijkbaar kampioen wordt, maar dan kom je 2 niveaus hoger veel tekort. Dit was Ajax op een goeie dag niet overkomen, op een normale dag wel en op een slechte dag was Ajax er mischien nog harder afgegaan dan feyenoord.
Ajax!
- Gezond verstand
waar Ajax ooit nog een vergeefse poging voor heeft gedaan.Toppie schreef:Die Kevin de Bruyne wat een voetballer
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Het Nederlandse voetbal loopt hopeloos achter. De opleidingen, stupid!
Doordat we nog aardige talenten uit het buitenland kunnen krijgen, zitten we net boven het niveau van Cyprus.
Gisteren mooi te zien waar het probleem zit: gebrek aan handelingssnelheid en beweging. Dat krijg je als je bij de jeugd de grote rondo speelt.
Natuurlijk heeft MC geweldige spelers. Maar F. slaagde er niet in om de bal van de een naar de ander te krijgen, zelfs niet in de tweede helft, toen er minder druk was.

Doordat we nog aardige talenten uit het buitenland kunnen krijgen, zitten we net boven het niveau van Cyprus.
Gisteren mooi te zien waar het probleem zit: gebrek aan handelingssnelheid en beweging. Dat krijg je als je bij de jeugd de grote rondo speelt.
Natuurlijk heeft MC geweldige spelers. Maar F. slaagde er niet in om de bal van de een naar de ander te krijgen, zelfs niet in de tweede helft, toen er minder druk was.
Deed Twente niet ook ooit een poging, toen Munterman nog aan het luchtfietsen was?Gezond verstand schreef:waar Ajax ooit nog een vergeefse poging voor heeft gedaan.Toppie schreef:Die Kevin de Bruyne wat een voetballer
Dat wordt doodgezwegen. Degenen die dat thema aan de kaak wagen te stellen worden als paria behandeld.Yopii schreef:Het Nederlandse voetbal loopt hopeloos achter. De opleidingen, stupid!![]()
Je wordt meteen als polsstokhoogspringer of atletiektrainer gebrandmerkt wanneer je het waagt om met jonge voetballers van de platgereden paden af te wijken.
-
Zo werd LvG afgedaan als gymleraar enzo....wimpey schreef:Dat wordt doodgezwegen. Degenen die dat thema aan de kaak wagen te stellen worden als paria behandeld.Yopii schreef:Het Nederlandse voetbal loopt hopeloos achter. De opleidingen, stupid!![]()
Je wordt meteen als polsstokhoogspringer of atletiektrainer gebrandmerkt wanneer je het waagt om met jonge voetballers van de platgereden paden af te wijken.
Whitey on the moon.