PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo nov 06, 2013 10:56 am

Dat heeft nu toch allemaal geen zin meer? Als ze hem echt terug hadden willen zetten hadden ze dat aan de start van dit seizoen ook echt moeten doen. En dan moet je ook niet op hem terugvallen als het even tegen zit met blessures of prestaties. Voorlopig heeft hij gewoon zijn minuten kunnen maken en gaat Toivonen rondom de winterstop wel eens kijken welke aanbiedingen er liggen. Zit er niets bij dan komt hij dat laatste halve seizoen ook nog wel door.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 06, 2013 11:01 am

Wat kan het Toivonen nog schelen? Binnenkort tekent hij een lucratief contract bij een buitenlandse club. Als PSV meewerkt, vertrekt hij in de winterstop voor een appel en een ei. Doet PSV moeilijk, dan hobbelt hij een half jaar mee in Jong PSV, en gaat hij daarna weg.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 06, 2013 1:01 pm

PSV optimistisch over Toivonen

Technisch manager Marcel Brands van PSV is optimistisch gestemd over de mogelijkheid dat Ola Toivonen voor één jaar gaat bijtekenen. „Ik heb niet de indicatie dat hij er niks voor voelt. Anders had hij ons niet zolang laten wachten. Waarom zou hij dat doen?” Brands gelooft niet dat het een onderdeel zou kunnen zijn van een vertragingstactiek.

„Zo zit Mino (Raiola, de zaakwaarnemer van Toivonen, red.) niet in elkaar. Daar geloof ik niks van.” Raiola en Brands hebben vandaag overleg over de situatie. „Dat is vorige week afgesproken toen Mino in Amerika was. We moeten even kijken of dat een afspraak wordt of dat we elkaar telefonisch spreken.”

Raiola gaf eerder aan niks te weten van een deadline. „Dat woord is ook niet van toepassing. We hebben wel de afspraak gemaakt, dat Ola duidelijkheid zou geven voordat hij naar de interlands gaat.”
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 06, 2013 1:07 pm

Duke schreef:
PSV optimistisch over Toivonen

Technisch manager Marcel Brands van PSV is optimistisch gestemd over de mogelijkheid dat Ola Toivonen voor één jaar gaat bijtekenen. „Ik heb niet de indicatie dat hij er niks voor voelt. Anders had hij ons niet zolang laten wachten. Waarom zou hij dat doen?” Brands gelooft niet dat het een onderdeel zou kunnen zijn van een vertragingstactiek.

„Zo zit Mino (Raiola, de zaakwaarnemer van Toivonen, red.) niet in elkaar. Daar geloof ik niks van.” Raiola en Brands hebben vandaag overleg over de situatie. „Dat is vorige week afgesproken toen Mino in Amerika was. We moeten even kijken of dat een afspraak wordt of dat we elkaar telefonisch spreken.”

Raiola gaf eerder aan niks te weten van een deadline. „Dat woord is ook niet van toepassing. We hebben wel de afspraak gemaakt, dat Ola duidelijkheid zou geven voordat hij naar de interlands gaat.”
http://www.telegraaf.nl

:drecul.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 06, 2013 1:32 pm

Dit is ook een mooie:
Ik heb niet de indicatie dat hij er niks voor voelt. Anders had hij ons niet zolang laten wachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 06, 2013 1:45 pm

Ik hou het er maar op dat dit een poging van Brands is om zijn straatje schoon te vegen. Want zoveel onzin in zo weinig regels dat kan niet serieus zijn.

Overigens, als hij voor een jaar bij zou tekenen. Dan zitten ze in de zomer toch weer met exact dezelfde situatie? Neem nou gewoon je verlies. Die jongen gaat transfervrij weg.
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo nov 06, 2013 1:52 pm

Raiola en Brands lullen langs mekaar heen. Raiola is aan het tijdrekken of stuurt aan op een gelimiteerde afkoopsom. Brands wil verlengen om meer te vangen. Brands is hardleers en maakt straks dezelfde fout als bij Manolev.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 06, 2013 1:55 pm

Als hij de situatie nou gewoon even bekijkt vanuit het perspectief van Toivonen. Die jongen is straks transfervrij en kan dus een zak geld pakken. Wat gaat het hem brengen als hij nu zou verlengen? Bovendien zijn de verhoudingen dusdanig dat hij dat echt niet gaat doen puur om PSV tegemoet te komen. Iets wat een enkele speler nog wel eens wil doen als hij bijvoorbeeld een band met de club heeft vanuit de jeugd.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 06, 2013 2:38 pm

Op het moment dat een speler overstapt naar Raiola weet je het wel. Dan kan zijn club alleen nog redden wat er te redden valt.

Cocu vertrok ooit transfervrij naar Barcelona. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 06, 2013 2:47 pm

Er is wat mij betreft ook helemaal niets mis met transfervrij vertrekken. Je sluit toch een contract af voor een x aantal jaren? Als dat afloopt is het voor beide partijen gewoon klaar.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 06, 2013 2:53 pm

Inderdaad. Een club heeft niet het recht om aan een speler te verdienen.

It's all in the game. De een gaat voor veel weg, de ander voor niets.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do nov 07, 2013 10:48 am

Marillion schreef:Er is wat mij betreft ook helemaal niets mis met transfervrij vertrekken. Je sluit toch een contract af voor een x aantal jaren? Als dat afloopt is het voor beide partijen gewoon klaar.
Het is wel makkelijker om iemand transfervrij te laten gaan als je er grote successen mee hebt behaald (Cocu en Van Bommel) in plaats van Toivonen niet. Daarnaast kwamen Van Bommel en Cocu daarna ook met liefde weer terug op het oude nest.

Het probleem met Toivonen was dat ie kieskeurig is met zijn nieuwe club en dat ie vorig seizoen voornamelijk geblesseerd was, dus hij lag niet goed in de markt. Daarnaast is het de vraag op welke positie een nieuwe club hem kwijt wil.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 07, 2013 11:05 am

Jinne schreef: Daarnaast kwamen Van Bommel en Cocu daarna ook met liefde weer terug op het oude nest.
En ik heb met liefde naar het gestumper van Van Bommel gekeken vorig seizoen. :neutral.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do nov 07, 2013 11:14 am

En ik heb genoten van Cocu! Eén van mijn favoriete spelers. :biggthumpup.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do nov 07, 2013 11:22 am

Brands: oplossing Toivonen nabij

PSV verwacht op korte termijn definitief een streep te kunnen zetten onder de kwestie Toivonen. Technisch manager Marcel Brands sprak gisteren met zowel de speler zelf als met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola en was zeer te spreken over het verloop van die besprekingen. „Er is nog geen witte rook, maar het waren goede, positieve gesprekken, waar snel een vervolg op zal komen”, aldus Brands.
Brands gaf al eerder aan te rekenen op een positieve uitkomst van de besprekingen over een contractverlenging van een jaar. „Het positieve gevoel dat ik had, is na deze gesprekken alleen maar sterker geworden. Ik denk dat we er samen uit gaan komen. Zij komen zo spoedig mogelijk bij me terug met een reactie.”

Of dat ook daadwerkelijk voor het vertrek van Toivonen naar Zweden is, zoals gewenst door PSV, maakt Brands niet eens meer zoveel uit. „Liever een dag later en dat een speler helemaal overtuigd is van de deal, dan een dag vroeger en dat die overtuiging ontbreekt.”

Een akkoord over contractverlenging, waardoor Toivonen na dit seizoen niet transfervrij de deur uitloopt, zou een hoop onrust wegnemen. Brands: „Dat is meer voor de buitenwereld. Voor ons is het nooit zo’n issue geweest.”

De T.

De winterstop is nabij, zal hij bedoelen. :smallgrin.gif:

Het zou me zeer, zeer verbazen als Oom Mino de a.s. transfervrije status van Toivonen verkwanselt om PSV een plezier te doen. Zeker omdat een loonsverhoging er niet in zit, Toivonen is al een van de grootverdieners.
Raiola kan nu met Toivonen de boer op: basisspeler bij PSV en international. Nog even rekken...

<Edit Marillion: layout aangepast>

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do nov 07, 2013 11:43 am

Brands schreef:
Een akkoord over contractverlenging, waardoor Toivonen na dit seizoen niet transfervrij de deur uitloopt, zou een hoop onrust wegnemen. Brands: „Dat is meer voor de buitenwereld. Voor ons is het nooit zo’n issue geweest.”

:drecul.gif:
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do nov 07, 2013 11:57 am

Lachwekkend inderdaad. Ze zijn er wéken mee bezig geweest om Toivonen weg te pesten naar Norwich. :biggrin.gif:

Van mij mag Toivonen voor járen bijtekenen, trouwens.

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 07, 2013 12:54 pm

Bert schreef:En ik heb genoten van Cocu! Eén van mijn favoriete spelers. :biggthumpup.gif:
+1. Cocu was een grootmeester. Zijn rentree was er een in de categorie Rijkaard. Die van Van Bommel in de categorie Winter.

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 07, 2013 12:57 pm

Yopi schreef: Raiola kan nu met Toivonen de boer op: basisspeler bij PSV en international. Nog even rekken...
En hopen dat ome Martin niet bij Fulham wordt ontslagen.

Wat is die Brands naïef, hij lijkt me geen partij voor Raiola. Die houdt hem gewoon aan het lijntje.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do nov 07, 2013 3:59 pm

wimpey schreef:
Bert schreef:En ik heb genoten van Cocu! Eén van mijn favoriete spelers. :biggthumpup.gif:
+1. Cocu was een grootmeester. Zijn rentree was er een in de categorie Rijkaard. Die van Van Bommel in de categorie Winter.
yep, wat vond ik het jammer dat hij nog zo lang zo goed was voor PSV!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr nov 08, 2013 8:58 am

Rozen verwelken
Schepen vergaan
Voor een zak met Euro's
Mag je Zagreb verslaan

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2013 9:10 am

Cruijff schreef:Rozen verwelken
Schepen vergaan
Voor een zak met Euro's
Mag je Zagreb verslaan
Ons clubvoetbal is blijkbaar nog net wat beter dan dat van Schotland, Kroatie, Kazachstan. :blush.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr nov 08, 2013 11:31 am

PSV rolt Zagreb even op, het lek is boven :wink.gif:
Eindelijk een goede wedstrijd van Maher trouwens, werd hoog tijd. Hopelijk is hij in gaan zien dat hard werken en een goede mentaliteit net zo belangrijk zijn als talent.

PS: Wat betreft dat rapport van het PSV Forum.
Het is knullig opgesteld, amateuristisch geschreven, maar daarna erg onhandig en naïef gecommuniceerd door Sanders.
De inhoud valt reuze mee...11 aanbevelingen zijn achterhaald (want reeds ingevoerd door PSV), 9 aanbevelingen zijn in behandeling genomen en gaan normaal gesproken (gedeeltelijk) ingevoerd worden en 5 aanbevelingen zijn afgewezen omdat PSV daar bewust andere keuzes maakt.

Hilarisch en ook triest hoe de VI daar een hele ophef van probeert te maken, Slegers slaat de plank flink mis.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr nov 08, 2013 11:41 am

Dat jij het nog een rapport noemt. Ik vind het meer een werkstuk van iemand uit groep 8.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr nov 08, 2013 1:07 pm

Baseman schreef:PSV rolt Zagreb even op, het lek is boven :wink.gif:
Eindelijk een goede wedstrijd van Maher trouwens, werd hoog tijd. Hopelijk is hij in gaan zien dat hard werken en een goede mentaliteit net zo belangrijk zijn als talent.

PS: Wat betreft dat rapport van het PSV Forum.
Het is knullig opgesteld, amateuristisch geschreven, maar daarna erg onhandig en naïef gecommuniceerd door Sanders.
De inhoud valt reuze mee...11 aanbevelingen zijn achterhaald (want reeds ingevoerd door PSV), 9 aanbevelingen zijn in behandeling genomen en gaan normaal gesproken (gedeeltelijk) ingevoerd worden en 5 aanbevelingen zijn afgewezen omdat PSV daar bewust andere keuzes maakt.

Hilarisch en ook triest hoe de VI daar een hele ophef van probeert te maken, Slegers slaat de plank flink mis.
Als er niets verkeerds in stond, waarom moest het dan zo nodig geheim blijven?

Tiny lijkt me geen gezellige tante.

Plaats reactie