Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Niet voor iedereen... :)
Ach ja... het boeit me verder ook niet zo... ik hoop dat Ajax CL gaat spelen...
En als ik wat 'objectiever kan staan in het voetbal'
...
Tja....
Ik kan me ook niet druk maken over NEC... redeen ze het niet... nou dan niet... jammer, maar helaas...
Wat ik gewoon raar vind is dat er hier mensen zijn die datgene Feyenoorders verwijten wat ze zelf ook doen...
Prima... mag... maar dan ga ik beetje pesten en als je dat juet zint... flikker me dan van het podium of reageer beetje ontspannen...
Gewoon gratis tip voor de zondag avond
Ach ja... het boeit me verder ook niet zo... ik hoop dat Ajax CL gaat spelen...
En als ik wat 'objectiever kan staan in het voetbal'
...
Tja....
Ik kan me ook niet druk maken over NEC... redeen ze het niet... nou dan niet... jammer, maar helaas...
Wat ik gewoon raar vind is dat er hier mensen zijn die datgene Feyenoorders verwijten wat ze zelf ook doen...
Prima... mag... maar dan ga ik beetje pesten en als je dat juet zint... flikker me dan van het podium of reageer beetje ontspannen...
Gewoon gratis tip voor de zondag avond
Zoals altijd is de creativiteit bij het Feyenoord volk ver te zoeken .. 

Blij met de punten ...
-
Ga even ergens anders de verlichte spelen ofzo. Tjesus.Javiskamp schreef:Ik lees hier net zoveel en net zo hetzelfde gehuil als op psv en Feyenoord forums...
Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is voor hun om hier te komen snuffelen
Whitey on the moon.
Knap het hele jaar bovenaan. Maar het heeft ze echt niet tegengezeten dit jaar.. ongelooflijk. Vandaag ook hoor. Verzin je toch niet zo een eerste goal.
IK GELOOF!!!!!!
Leuk voor ze, maar nu de komende 18 jaar niet meer zeuren! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Ik heb vandaag met een half oog naar die wedstrijd van feyenoord gekeken, maar het was armoe troef hoor. Zowel aan de kant van Feyenoord als van Heracles was het matig. Opvallend dat zo'n kwaliteitsarm team boven Ajax en psv kan eindigen.
Ajax!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Kan Mn TV alweer aan of is het nog allemaal Rotterdamse hosanna?
Ik zou voor de zekerheid nog een weekje wachten. Doe ik ook. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Naar goed Amsterdams gebruik hebben ze de schaal alweer gesloopt.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Nog beter, ze zijn de schaal inmiddels kwijt haha.
Na Excelsior heeft ook Sparta zich weten te handhaven, dus ik snap wel dat er aanleiding is voor een Rotterdams feest.El Clavo schreef:Kan Mn TV alweer aan of is het nog allemaal Rotterdamse hosanna?
Ik hou er de hele week nog rekening mee. Gewoon tv en radio zoveel mogelijk uitlaten en geen algemene sportsites zoals nusport bezoeken. Vandaag en morgen ook nog algemene nieuwssites ontwijken i.v.m. de huldiging. Dan moet je er redelijk omheen kunnen werken.El Clavo schreef:Kan Mn TV alweer aan of is het nog allemaal Rotterdamse hosanna?

Nil volentibus arduum
Eigenlijk raar dat Feyenoord kampioen van Nederland is, terwijl Excelsior eigenlijk kampioen van Rotterdam is.
- InnerHarbour
Dat is één van de voordelen om op vakantie in de UK te zijn, Sky bestede er 20 seconde aanEl Clavo schreef:Kan Mn TV alweer aan of is het nog allemaal Rotterdamse hosanna?

YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik hoor en lees de namen van versterkingen voorbij komen en dan weet je weer direct dat ze het daar nog niet zo goed snappen. Jongens als Haps, Amrabat en Van Wolfswinkel gaan Feyenoord niet op een hoger niveau brengen. Kijk, ze hebben nu een seizoen dat alles op z'n plek valt. Goals in de laatste minuten, blunders bij de tegenstander, een programma van zo'n 40 potjes, scheidsrechterlijke dwalingen en een zeer stabiel elftal zonder al teveel rare dingen. Ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord volgend jaar gewoon weer als de nummer 3 eindigt en dat we nu weer 20 jaar kunnen wachten op een nieuw feestje.
Mee eens. Ongelooflijk hoeveel geluk ze hebben gehad.
Al worden ze wel sterker met Haps als back hoor. Kongolo centraal. Jan Arie weg.
Al worden ze wel sterker met Haps als back hoor. Kongolo centraal. Jan Arie weg.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En dan hoor je jongens als Elia en Toornstra die een buitenlands avontuur wel zien zitten. Dat wordt degredatie voetbal in de PL voor Toornstra en een club in China voor Elia.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
In het Voetballer van het Jaar klassement van de Telegraaf zag de top-4 er zo uit:
1. El Ahmadi
2. Botteghin
3. Toornstra
4. Jorgensen.

1. El Ahmadi
2. Botteghin
3. Toornstra
4. Jorgensen.

Ik denk dat Feyenoord nog steeds niet veel te besteden heeft. Een eenmalig bedrag uit de deelname CL verandert weinig aan het salarisgebouw. Dan kom je in deze categorie terecht, zoals de meeste Nederlandse clubs.Peter schreef:Ik hoor en lees de namen van versterkingen voorbij komen en dan weet je weer direct dat ze het daar nog niet zo goed snappen. Jongens als Haps, Amrabat en Van Wolfswinkel gaan Feyenoord niet op een hoger niveau brengen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Vandaar dat men bij die clubs Feyenoord de titel wel gunde. Ze weten dat Feyenoord weer in die categorie komt shoppen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Lol. Alleen de thuiswedstrijden zijn gemeten bij Feyenoord?Peter schreef:In het Voetballer van het Jaar klassement van de Telegraaf zag de top-4 er zo uit:
1. El Ahmadi
2. Botteghin
3. Toornstra
4. Jorgensen.
Een voordeel voor Feyenoord in de CL.. Ze komen net als Red Bull Leipzig in pot 4 terecht, dus die kunnen ze niet loten. 

- peter
Dat kan dus zomaar een poule met Real Madrid, Chelsea en Monaco worden. 

Is Feyenoord serieus geïnteresseerd in die spelers? Haps vind ik een hele zwakke voetballer. En hij zal niet goedkoop zijn.
- Jinne
- Site Admin
Real en Chelsea samen kan toch niet? Tenzij Real niks wint dit seizoen.Peter schreef:Dat kan dus zomaar een poule met Real Madrid, Chelsea en Monaco worden.