Zou Brenet zoveel slechter zijn dan Zanka????

Moderator: mods
Ahum... Ik heb toendertijd twee wedstrijden van Az live gezien volgens mij, en ik snapte er geen reet van waarom ze steeds die rare IJslander lieten spelen, die er geen pepernoot van kon terwijl Pelle als ie inviel dreigend was en scoorde...Yopi schreef:Wie had dat kunnen denken? Bij AZ bakte die jongen er niets van. Misschien gedijt hij beter in de georganiseerde chaos van Koe dan in het strikte opdrachtenvoetbal van LVG.
Een uitstapje naar PN leert dat de druiven zuur zijn. Advocaat krijgt het voor zijn kiezen vanwege die wissel. Terecht natuurlijk, maar dat was niet het enige probleem. Het ging echt overal mis bij PSV.
Ik zag hem op de jeugd-wk wat toen veel op tv was en toen vond ik dat Ajax hem moest halen, omdat hij goed kon voetballen. Alleen zat Nederland toen in zo'n fase dat een spits er stond om te scoren, en wilde dat bij hem niet en ging hij twijfelen terwijl de druk toenam. Heel veel spitsen hebben wel eens zo'n fase of missen überhaupt veel kansen, alleen als je naam hebt als doelpuntenmaker dan heet het dat je ze bij hoge uitzondering mist, ook al gebeurt het nog zo vaak. Heb je die naam nog niet, dan heet het dat je niet kunt scoren. Goed meevoetballen deed hij bij AZ ook al.Yopi schreef:Wie had dat kunnen denken? Bij AZ bakte die jongen er niets van. Misschien gedijt hij beter in de georganiseerde chaos van Koe dan in het strikte opdrachtenvoetbal van LVG.
Immers is een straatvechter, die verdedigt 'instinctief' zijn maatje.Ajaciedjuh schreef:Ik neem aan dat zowel Lens alsook Immer een Wedstrijdje of 5 geschorst worden.
Ajaciedjuh schreef:Ik neem aan dat zowel Lens alsook Immer een Wedstrijdje of 5 geschorst worden.
http://nos.nl/video/477737-lens-en-math ... -kuip.html
Boewhahahahahahaha, gaat helemaal nergens over, geef Jores dan gelijk een puist, of ga douchen. Wat ziet de Engelaar er trouwens uit zeg, van top tot teen onder de plakplaatjes.Ajaciedjuh schreef:Ik neem aan dat zowel Lens alsook Immer een Wedstrijdje of 5 geschorst worden.
http://nos.nl/video/477737-lens-en-math ... -kuip.html
Jabu schreef:Ze vechten zoals ze spelen.
Aanklager heeft beelden opgevraagd hoor ik net. Neem aan dat ze kunnen straffen als zoiets bij de kleedkamers gebeurt. Opgeteld bij het gedrag van Lens op de foto hierboven zal dat een pittige schorsing op moeten leveren. (niet dat ik daar blij mee ben, want hij zit in mijn fantasy-team...)banjavi schreef:Kan de KNVB hier nou wat aan doen?
Of moet PSV hem schorsen?
Dat zullen ze niet doen omdat hij te belangrijk is denk ik.