PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Zou kunnen. Het lijken in ieder geval vooral blessures door overbelasting. Des te meer een signaal voor Ajax dat ze jonge pikkies niet direct volle bak moeten laten meedraaien.Yopi schreef:Verkeerde trainingsopbouw, ren-je-rot?
Het verbaast me niet zo, hoor.
Erik Pieters heeft een vrouwelijke fan zaterdagmiddag een bloedlip bezorgd. De Nederlandse linksback van Stoke City knalde uit frustratie een bal de tribune in en die belandde vol in het gezicht van de vrouw.

- InnerHarbour
Goh, grappig dat Baseman de weg naar dit forum deze maandag een stuk moeilijker vindt dan de vorige. 

YNWA
Raymond Verheijen is alweer gesignaleerd, heb ik begrepen.Yopi schreef:Verkeerde trainingsopbouw, ren-je-rot?
Het verbaast me niet zo, hoor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij is niet de eerste die dat oppert, het gevaar van een onervaren coach die teveel in korte tijd wil. Naar men zegt.Jöhnk schreef: Verder zou Cocu zijn spelers te zwaar belast hebben in de voorbereiding.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Verheijen begint een steeds zieliger figuur te worden...nadat hij het de vorige seizoenen nodig vond om voornamelijk Frank de Boer aan te vallen via Twitter, is nu Cocu aan de beurt. Hij is zelden in Nederland, hij is nooit aanwezig bij een training, hij spreekt geen enkele speler, maar hij weet precies wat er verkeerd gaat en hoe het beter zou moeten.
Dat hij werkloos is zal wel toeval zijn...lekker profileren en proberen goedkoop te scoren op afstand via Twitter.
Te triest
PS: De meeste blessures bij PSV zijn helemaal niet ontstaan door overbelasting, iig niet bij PSV.
De kruisbandblessure van Narsingh, de zwevende botsplinters bij Rekik en de knieblessure van Willems hebben/hadden helemaal niets te maken met overbelasting. De blessure van Bakkali wel, maar hij raakte geblesseerd bij het nationale team van Belgie. De blessure van Wijnaldum kan door overbelasting veroorzaakt zijn, maar deze heeft hij opgelopen tijdens het jeugd EK. Park en Manolev raakten geblesseerd nadat een overtreding op ze werd gemaakt (apart trouwens dat de media die aanslag van Elm op Park totaal negeren) en de liesblessure van Zoet hoeft ook niet gerelateerd te zijn aan overbelasting.
Het zit voornamelijk even niet mee, shit happens.
Dat hij werkloos is zal wel toeval zijn...lekker profileren en proberen goedkoop te scoren op afstand via Twitter.
Te triest

PS: De meeste blessures bij PSV zijn helemaal niet ontstaan door overbelasting, iig niet bij PSV.
De kruisbandblessure van Narsingh, de zwevende botsplinters bij Rekik en de knieblessure van Willems hebben/hadden helemaal niets te maken met overbelasting. De blessure van Bakkali wel, maar hij raakte geblesseerd bij het nationale team van Belgie. De blessure van Wijnaldum kan door overbelasting veroorzaakt zijn, maar deze heeft hij opgelopen tijdens het jeugd EK. Park en Manolev raakten geblesseerd nadat een overtreding op ze werd gemaakt (apart trouwens dat de media die aanslag van Elm op Park totaal negeren) en de liesblessure van Zoet hoeft ook niet gerelateerd te zijn aan overbelasting.
Het zit voornamelijk even niet mee, shit happens.
Ik snap niet waarom er uberhaupt nog aandacht naar die kerel gaat. Doet niet anders dan kritiek geven vanaf de zijlijn zonder ook maar enig inzicht in de gang van zaken. Vragen om aandacht moet je niet belonen.
Nil volentibus arduum