In de winterstop gaan ze weer roepen dat de volgende hype moet komen. Gewoon even die miljoenen op tafel leggen want dat geld haal je er makkelijk weer uit!Yopi schreef:Die jongen is een talent. Geen dragende speler. Bij AZ mocht alles en hoefde niets.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1458-42.php
Vergelijk dat eens met pagina 1 van die topic.
Zegt meer over supporters dan over Maher.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Nil volentibus arduum
Dan willen ze Finbogasson, want die schopt er X in en dan wordt PSV kampioen en dan... Het is zo voorspelbaar allemaal.Marillion schreef:In de winterstop gaan ze weer roepen dat de volgende hype moet komen. Gewoon even die miljoenen op tafel leggen want dat geld haal je er makkelijk weer uit!Yopi schreef:Die jongen is een talent. Geen dragende speler. Bij AZ mocht alles en hoefde niets.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1458-42.php
Vergelijk dat eens met pagina 1 van die topic.
Zegt meer over supporters dan over Maher.
Maher was toch zo'n groot talent? Geef hem dan de tijd.
Een club moet zich vooral niets aantrekken van dat hysterische gedoe en zelf bepalen wie er komt en voor hoeveel. Ga je erin mee, dan is dat de kortste weg naar de chaos en de financiële malaise.
Bedankt, wimpey
.
De titelrace gaat dit jaar gewoon weer tussen PSV en Ajax. Vreemd trouwens dat prima aankoop Duarte niet in de basis begon, en die Serero wel. Die kan er namelijk helemaal niets van. PSV kreeg de overwinning cadeau van Kenneth de klutskeeper. Hoewel er met 4-0 gewonnen werd, vond ik PSV broos ogen. Depay verliest nog steeds te vaak de bal, of passt niet zuiver, en Toivonen blijft een veiligheidsrisico. Zeer tevreden was ik over Hendrix, die ondanks z'n wat beperkte lengte uitstekend stond te verdedigen
.

De titelrace gaat dit jaar gewoon weer tussen PSV en Ajax. Vreemd trouwens dat prima aankoop Duarte niet in de basis begon, en die Serero wel. Die kan er namelijk helemaal niets van. PSV kreeg de overwinning cadeau van Kenneth de klutskeeper. Hoewel er met 4-0 gewonnen werd, vond ik PSV broos ogen. Depay verliest nog steeds te vaak de bal, of passt niet zuiver, en Toivonen blijft een veiligheidsrisico. Zeer tevreden was ik over Hendrix, die ondanks z'n wat beperkte lengte uitstekend stond te verdedigen

-
Vooralsnog maakt Twente op mij de beste indruk. PSV gaat nog veel punten verspelen, want inderdaad, er klopte weinig van. Ajax moet heel snel ge-reset worden, want je loopt niet ieder jaar een gat van 12 punten dicht. Zo ver is het nog niet, maar als we zo doorgaan wel.
Whitey on the moon.
Een beter Ajax (dat van 14/4 jl. bijv.) had de voetballende dominantie in de 1e helft uitgebuit, nadat psv een aantal kansen om zeep had geholpen.generaal schreef: De titelrace gaat dit jaar gewoon weer tussen PSV en Ajax.
En een PSV van het begin van het seizoen zou ook beter hebben gevoetbald.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ook van mijn kant felicitaties aan de Psv-ers op AT. Een meer dan terechte overwinning en een lekkere opsteker na 6 wedstrijden zonder winst. Het lijkt me alleen nog geen tijd voor een grote polonaise, daarvoor was het spel van beide ploegen vaak wel erg pover. Maar deze heeft Psv in ieder geval binnen en Ajax mag zijn vele wonden na dit forse tikkie gaan likken.
Dank
Zeker geen hoogstaande, maar wel een leuke wedstrijd.
PSV had het in de 1e 20 minuten al moeten afmaken, mocht daarna blij zijn dat het 0-0 bleef, was sterker in de 2e helft en liep verrassend makkelijk over Ajax heen na de 1-0.
Eindelijk weer eens gewonnen van Ajax...

PSV had het in de 1e 20 minuten al moeten afmaken, mocht daarna blij zijn dat het 0-0 bleef, was sterker in de 2e helft en liep verrassend makkelijk over Ajax heen na de 1-0.
Eindelijk weer eens gewonnen van Ajax...
Jep, dit is een realistische analyse. Ajax had PSV in het 2e deel van de 1e helft gewoon een dreun moeten geven met de 0-1, dat was optisch een piece of cake. Maar als je kijkt naar wat we over 90 minuten gepresteerd hebben, dan hebben we helaas nergens aanspraak op. Verdiende 3 punten voor PSV, 4-0 is een erg vette uitslag, maar in mijn ogen nieteens geflatteerd omdat Ajax zich volledig liet slopen nadat we 1-0 achter kwamen. Een harde (en hopelijk ook wijze) les voor onze jongens.Baseman schreef:Dank![]()
Kan me voorstellen dat deze overwinning erg lekker voelt. Dat was al in 7 competitiewedstrijden tussen PSV en Ajax niet meer voorgekomen, toch?Baseman schreef:Eindelijk weer eens gewonnen van Ajax...
Klopt, waarbij PSV de afgelopen uitvoeringen redelijk kansloos was (behalve vorig seizoen in de JC schaal, toen het nergens over ging en PSV overtuigend won).Cruijff schreef:Kan me voorstellen dat deze overwinning erg lekker voelt. Dat was al in 7 competitiewedstrijden tussen PSV en Ajax niet meer voorgekomen, toch?
PS: Lees net dat PSV in de afgelopen 4 overwinningen tegen Ajax minimaal 4 keer gescoord heeft, heel opvallend.
Je zou er haast iets van gaan denken (Belchinezen).
Achteraf gezien denk ik dat de europese wedstrijd van donderdag goed is geweest voor PSV. Dat heeft voor de nodige opschudding gezorgd. Nu bestaat weer het gevaar van overschatting. Zaterdag in Alkmaar kan PSV zomaar weer onderuit gaan.

Achteraf gezien denk ik dat de europese wedstrijd van donderdag goed is geweest voor PSV. Dat heeft voor de nodige opschudding gezorgd. Nu bestaat weer het gevaar van overschatting. Zaterdag in Alkmaar kan PSV zomaar weer onderuit gaan.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Welnee gewoon weer Ajax, zoals elk jaar komen wij na de winterstop pas op gang net zoals er alleen maar doom and gloom is bij de meeste fans voor de winterstop. 

YNWA
Daar sluit ik me bij aan. FdB is mentaal ijzersterk, vindt weer een winnende formule. En de concurrentie hijst de witte vlag zodra Ajax op stoom komt.InnerHarbour schreef:Welnee gewoon weer Ajax, zoals elk jaar komen wij na de winterstop pas op gang net zoals er alleen maar doom and gloom is bij de meeste fans voor de winterstop.
Brrrr... inderdaad elliquido
Dan liever PEC Zwolle of Heerenveen.WP_LeGeNd schreef:Ik hou het op Vitesse, zou me leuk lijken!LucaS schreef:Twente wordt kampioen dit jaar. PSV en Ajax zijn schrikbarend slecht.
Alleen al vanwege de enorm lange neus naar negatieve media etc. zou ik het leuk
vinden.
Overigens vind ik niet dat je van het kopen van een kampioenschap kunt spreken, want Vitesse heeft geen drol aan transfersommen betaald.
vinden.
Overigens vind ik niet dat je van het kopen van een kampioenschap kunt spreken, want Vitesse heeft geen drol aan transfersommen betaald.