Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Het is ook meer op historische gronden gebaseerd dan op prestaties. Als het om dat laatste gaat is PSV natuurlijk de grote tegenstander in Nederland. Maar die strijd zal bij mij nooit hetzelfde gevoel oproepen als de confrontatie met Feyenoord. Ook niet na al die jaren waarin zij ver achter zijn gebleven.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wouter schreef:Ach, dat ze blij zijn met het kampioenschap kan ik wel begrijpen. Alleen maken Feyenoorders doorgaans overal een teringzooi van. Stel dat je een zaak hebt op de Coolsingel. Dan moet je vanaf het laatste fluitsignaal bij Excelsior- Feyenoord met een kalashnikov bij je zaak gaan patrouilleren als je wil voorkomen dat alles gesloopt wordt. Of Feyenoord nou gewonnen of verloren heeft.
Zou toch mooi zijn.. en als je al kijkt dat ze al over de rooie gingen bij het verlies van 2-1 bij ons , ga ik ervan uit dat ze de hele Coolsingel en omgeving kort en klein slaan.. Kunnen ze vervolgens 10 jaar gaan aflossen..
Dat de schooljeugd vrij krijgt is te gek voor woorden.. gewoon op zondag vieren...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Eens....Yopii schreef:Niets, het doet er niet toe.
Vond het erger dat AZ en Twente kampioen werden. Dat was de ultieme vernedering.
En eerlijk gezegd vind ik het ook veel erger wanneer psvkampioen wordt.
F is tenminste een echte club met traditie en een echte fijne vijand. Die moet je koesteren, niet die gloeilampen.
En dan eens in de weet ik hoeveel jaar kampioen.....dat maakt het des te leuker om ze weer in de pan te hakken

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Want?Lionel schreef:Ik snap dat niet. Ik haat die club en alles van ze.
Wat hebben ze je ooit aangedaan?
Ik begrijp werkelijk waar niet dat je een club kunt haten...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat is iets voor voetbalsupporters.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Rednose schreef: F is tenminste een echte club met traditie en een echte fijne vijand. Die moet je koesteren, niet die gloeilampen.
En dan eens in de weet ik hoeveel jaar kampioen.....dat maakt het des te leuker om ze weer in de pan te hakken

YNWA
Ik haat alles van ze. Dat zogenaamde fantastische legioen of hun geweldige jeugdopleiding. Kuijt, Elia... mongols als John de Wolf en Guidetti..Javiskamp schreef:Want?Lionel schreef:Ik snap dat niet. Ik haat die club en alles van ze.
Wat hebben ze je ooit aangedaan?
Ik haat de mensen, ik haat hun grote bek terwijl ze geen fuck presteren, haat hun 'geweldige' achterban, haat aan kneuzen als Elia en Kuijt en zo kan ik wel even doorgaan.
Ik begrijp werkelijk waar niet dat je een club kunt haten...
Laatst gewijzigd door Lionel op za apr 29, 2017 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt me overbodig te zeggen dat ik de gevoelens van Lionel deel.
- InnerHarbour
Tja Feyenoord is ook mijn favoriete club niet maar als je gelukkig in de mooie Residentie woont zitten er in je vrienden/kennissenkring ook heel wat Feyenoord supporters en dan wordt haten een stuk moeilijker IMO.
Ik golf met Engelse vrienden waarvan er één hier al 30 jaar woont en voor United en Ado is, we zeggen van elkaar dat de ander een luizige smaak in voetbalclubs heeft en nemen nog een pint.

Ik golf met Engelse vrienden waarvan er één hier al 30 jaar woont en voor United en Ado is, we zeggen van elkaar dat de ander een luizige smaak in voetbalclubs heeft en nemen nog een pint.

YNWA
Hear hear,Lionel schreef:Ik snap dat niet. Ik haat die club en alles van ze.
Ik nog dieper dan jij. Vreselijk k*t club dar het is.
Dat zogenaamde legioen van ze, stelletje achterlijke debielen dat het zijn. Tokkie club.
Dat lelijke voetbal. Die antivoetballers van ze. Bah bah bah.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- mattie
Pfff diep heel diep zit het bij mij... zeg maar vanaf de tijd jaren 80.. De Meer al haatte ik alles van deze tijd.. ik hoopte werkelijk dat ze failliet gingen..Lionel schreef:Ik snap dat niet. Ik haat die club en alles van ze.
Echt rationeel denken zitten er bij deze aanhang niet in...
Met andere woorden ik haat deze club...
Wordt weer eens versterkt hoe het dit seizoen deze club vergaan is en welke geluk en medewerking ze van alle kanten hebben gekregen...
Volgend jaar pot 4 en eruit met 0 punten.. Ik gun deze ploeg werkelijk geen enkele punt...
---
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo apr 30, 2017 7:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dit kan niet
Reden: Dit kan niet
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Doe normaal joh.
Ik dacht dat de kakkerlakken uitgeroeid waren. Maar nu blijkt hoe hardnekkig ze zijn. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Mijn vrouw is Feijenoorder, zolang we niet samen naar Ajax - Feijenoord kijken blijven we ook nog wel een tijdje getrouwd.InnerHarbour schreef:Tja Feyenoord is ook mijn favoriete club niet maar als je gelukkig in de mooie Residentie woont zitten er in je vrienden/kennissenkring ook heel wat Feyenoord supporters en dan wordt haten een stuk moeilijker IMO.![]()
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kun je wel blij zijn voor je vrouw als die kakkerlakken kampioen worden, Khraa?
Wie weet verrast ze je met een tattoo?

Wie weet verrast ze je met een tattoo?

Tattoo zal er gelukkig niet komen, maar ik kan wel blij voor haar zijn. (Nadat ik eerst even tijd heb gehad om te mopperen)Ramona schreef:Kun je wel blij zijn voor je vrouw als die kakkerlakken kampioen worden, Khraa?
Wie weet verrast ze je met een tattoo?![]()
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mopperen?
Godverdergodverrrrrrrrrrr...
Enniewee...

Godverdergodverrrrrrrrrrr...
Enniewee...

- mattie
Nee dat ook niet weer, maar de Coolsingel is toe aan een " grondige renovatie " ..Boabdil schreef:---

Jammer dat deze site er zeer waarschijnlijk mee moet stoppen
: http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent