PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Jöhnk » ma sep 17, 2012 8:17 pm

Zeux schreef:
Rishi schreef:Hoe is het met Baseman? :hypocrite.gif:
Dit houdt zich rustig en denkt misschien wel: wie het laatst lacht, lacht het best. Het is nog errug vroeg in de competitie.
Ik zou me toch wel zorgen maken als ik voor PSV was. PSV heeft weliswaar aankopen gedaan 'die er meteen staan', zoals Narsingh, maar vooralsnog zien we de bekende problemen terugkeren.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door peter » ma sep 17, 2012 8:37 pm

'Spelers van PSV zijn vertrouwen in 'onzekere' Tyton verloren'
Maandag, 17 september 2012 om 21:05

PSV nam Przemyslaw Tyton vorig jaar over van Roda JC Kerkrade en de keeper speelde al snel Andreas Isaksson uit de basis. De Pool is momenteel de eerste keuze onder de lat bij de Eindhovenaren, maar de vraag is voor hoelang nog. In het tv-programma van Voetbal International wordt gesuggereerd dat de spelersgroep het vertrouwen in Tyton is verloren.

De keeper liep vorig seizoen een hoofdblessure op in de topper tegen Ajax en stond als gevolg daarvan een paar maanden aan de kant. De spelers zouden het gevoel hebben dat Tyton sindsdien niet meer zo zeker is bij het uitkomen en zij zien liever Jeroen Zoet terugkeren naar het Philips Stadion. De momenteel aan RKC verhuurde keeper maakt in Waalwijk een prima indruk.

De vraag is hoe de clubleiding van PSV over de situatie denkt. De 25-jarige Tyton heeft nog een contract voor vier seizoenen in Eindhoven en vooralsnog zijn er geen clubs geweest die de Pools international willen overnemen. Erwin Koeman, coach van RKC, zei vorige week al dat hij 'betwijfelt of Tyton over een jaar beter zal zijn dan Zoet'.

VZ
Tsja, daar zou zo maar een kern van waarheid in kunnen zitten. Volgend jaar dus weer een overbodige keeper met een driejarig contract.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door jabu » ma sep 17, 2012 8:43 pm

Die tovert Brands wel weg!
Marillion schreef:Huh?!? Ik zit VI te kijken en zie daar Narsingh vertellen dat hij nog niet eens met Advocaat heeft gesproken. Wat is dat nou dan?
Hebben ze Dickie niet lid gemaakt van het sms-clubje?
Laatst gewijzigd door jabu op ma sep 17, 2012 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Dubbel » ma sep 17, 2012 9:47 pm

Marillion schreef:Acht, trek het je niet teveel aan Tiny. Iedereen kan fouten maken.
Tiny & Dick. Een mooi stel. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Oscarito » ma sep 17, 2012 11:31 pm

Marillion schreef:
Oscarito schreef:Als ik nou een doodnormale supporter zou zijn zou ik denken, Brands incompetente lul optieven.

Maar ik ben geen doodnormale supporter... :hypocrite.gif:
Acht, trek het je niet teveel aan Tiny. Iedereen kan fouten maken.
Moi, Tiny? Ik ben volgens mij een van de weinigen of de enige geweest die vanaf dag 1 mijn bedenkingen had en deze duidelijk uitsprak.
Niet alleen ten opzichte van Brands maar ook ten opzichte van Sanders. Brands heb ik vanaf maart 2011 al afgeserveerd, Sanders zijn verrichtingen zullen pas echt op de lange termijn duidelijk worden.

Helaas sta je dan alleen in de woestijn en moet je keer op keer aanhoren wat een geweldenaren het wel niet zijn. Sukkels.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » di sep 18, 2012 9:49 am

:smallgrin.gif:

Vervelend. Maar zo gaat het in meer of mindere mate bijna overal. Het is nu eenmaal makkelijker om de populaire jongen uit te hangen dan om serieus beleid te voeren dat gericht is op de lange termijn. De dag dat ik Sanders en Brands met een megafoon voor het gemeentehuis zag staan brallen over twee aankopen terwijl de inkt onder het contract met de gemeente nog niet droog was hebben ze voor mij afgedaan.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16896
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2012-2013

Bericht door GangstaRiB » di sep 18, 2012 11:17 am

Peter schreef:
'Spelers van PSV zijn vertrouwen in 'onzekere' Tyton verloren'
Maandag, 17 september 2012 om 21:05

PSV nam Przemyslaw Tyton vorig jaar over van Roda JC Kerkrade en de keeper speelde al snel Andreas Isaksson uit de basis. De Pool is momenteel de eerste keuze onder de lat bij de Eindhovenaren, maar de vraag is voor hoelang nog. In het tv-programma van Voetbal International wordt gesuggereerd dat de spelersgroep het vertrouwen in Tyton is verloren.

De keeper liep vorig seizoen een hoofdblessure op in de topper tegen Ajax en stond als gevolg daarvan een paar maanden aan de kant. De spelers zouden het gevoel hebben dat Tyton sindsdien niet meer zo zeker is bij het uitkomen en zij zien liever Jeroen Zoet terugkeren naar het Philips Stadion. De momenteel aan RKC verhuurde keeper maakt in Waalwijk een prima indruk.

De vraag is hoe de clubleiding van PSV over de situatie denkt. De 25-jarige Tyton heeft nog een contract voor vier seizoenen in Eindhoven en vooralsnog zijn er geen clubs geweest die de Pools international willen overnemen. Erwin Koeman, coach van RKC, zei vorige week al dat hij 'betwijfelt of Tyton over een jaar beter zal zijn dan Zoet'.

VZ
Tsja, daar zou zo maar een kern van waarheid in kunnen zitten. Volgend jaar dus weer een overbodige keeper met een driejarig contract.
Vind het raar dat zo'n bericht overgenomen wordt door de media. Derksen die lult maar wat en het verhaal gaat een eigen leven leiden. Vind echt dat Derksen z'n hand hier overspeelt door spelers op die manier te kakken zet.

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » di sep 18, 2012 11:44 am

Krijgen ze genoeg voor betaald.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » di sep 18, 2012 1:04 pm

Het zijn voor een speler in ieder geval wel hele vervelende berichten. Want of het nu waar is of niet. Je krijgt al snel het stempel van de keeper die niet meer durft. Bij het publiek en tegenstanders blijft zoiets altijd hangen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » di sep 18, 2012 1:54 pm

Als je keept als een natte krant wel ja.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » di sep 18, 2012 2:48 pm

Peter schreef:Depay viel wel goed in.
Oneens. Groot talent, maar afg. zondag hebben ze hem een eigen bal moeten geven. Gaf dat ding amper af, zocht enkel de moeilijke oplossing en hield het veld niet breed, maar trok steeds naar binnen.
Zeux schreef:
Rishi schreef:Hoe is het met Baseman? :hypocrite.gif:
Dit houdt zich rustig en denkt misschien wel: wie het laatst lacht, lacht het best. Het is nog errug vroeg in de competitie.
Juist. Gelijk heeft ie.

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » di sep 18, 2012 2:52 pm

Psv wordt geen kampioen. Dat wordt rellen daar.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » wo sep 19, 2012 7:13 pm

Rishi schreef:Psv wordt geen kampioen.
Want? :confused.gif:

Ik zie nog geen uitgesproken titelkandidaat. Neem Ajax. 2 keer geven we een 1-0 voorsprong weg, 2 keer prijsschieten tegen ploegen die de tent open gooien en tegen RKC breekt Schöne de wedstrijd open met een prachtig schot.

Veel te vroeg om een ploeg als psv al af te schrijven....

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Arthur » wo sep 19, 2012 9:59 pm

Jij deed dat al voor het seizoen begonnen was.

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » do sep 20, 2012 12:30 am

Jij hebt, net als je dat doet met het Duitse voetbal, PSV te hoog zitten. Maar het elftal steekt niet goed in elkaar. Teveel spelers met een te groot ego, een leider die teveel kaarten pakt, eem coach die zijn handen niet vuil wilt maken en daardoor maar de schuld bij de spelers legt...

Tel daarbij de druk op, teveel aanvallers die moeten en willen spelen... Ik denk het niet.

En dan heb ik het nog niet gehad over de verdediging..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Ride » do sep 20, 2012 7:07 am

Rishi schreef:Psv wordt geen kampioen. Dat wordt rellen daar.
Nog minimaal 4 jaar geen kampioen zou fantastisch zijn, of net zo'n lange reeks als feyenoord :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » do sep 20, 2012 9:24 am

Rishi schreef:Jij hebt, net als je dat doet met het Duitse voetbal, PSV te hoog zitten. Maar het elftal steekt niet goed in elkaar. Teveel spelers met een te groot ego, een leider die teveel kaarten pakt, eem coach die zijn handen niet vuil wilt maken en daardoor maar de schuld bij de spelers legt...

Tel daarbij de druk op, teveel aanvallers die moeten en willen spelen... Ik denk het niet.

En dan heb ik het nog niet gehad over de verdediging..
Maar het punt is dat op de concurrentie ook het nodige is aan te merken. En PSV heeft ook een aantal punten waarop ze zich wel positief onderscheiden t.o.v. de concurrentie. Ik schrijf ze voorlopig ook absoluut nog niet af hoor.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Thijs » do sep 20, 2012 9:45 am

Het domste wat je kunt doen is ze nu al afschrijven. Leer eerst even van de geschiedenis en kijk wat al onze concurrenten met ons deden de afgelopen jaren.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » do sep 20, 2012 9:51 am

Precies, wij waren de afgelopen twee seizoenen volgens de concurrentie ook al meerdere keren dood en begraven. En wie stond er aan het einde van de rit tot twee keer toe met de schaal in z'n handen? :blub.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34437
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Ramona » do sep 20, 2012 10:12 am

Niet alleen door de concurrentie hoor.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Oscarito » do sep 20, 2012 10:20 am

Brands begrijpt kritiek niet: 'Dit was een bewuste keuze'
Donderdag, 20 september 2012 om 07:50

Marcel Brands moet zich toch een beetje zorgen gaan maken. De directeur voetbalzaken mocht in de zomer weer behoorlijk investeren in de selectie van PSV, maar na vijf speelronden zijn er al twee uitwedstrijden verloren en staan de Eindhovenaren zes punten achter op koploper FC Twente. Mocht de landstitel niet worden gehaald, dan is de kans groot dat Brands zijn congé zal krijgen.

Oud-voorzitter Harry van Raaij toonde deze week kritiek op het aankoopbeleid van PSV, door te stellen dat de 'kwetsbare punten van vorig jaar nog steeds niet zijn opgelost'. Vooral de defensie oogt kwetsbaar, maar Brands vindt niet dat hij in de afgelopen transferperiode naast Mathias 'Zanka' Jörgensen beter nog een verdediger had kunnen aantrekken, in plaats van vier miljoen euro te betalen voor rechtsbuiten Luciano Narsingh. Narsingh zit bij PSV op de bank.

"Dat was een bewuste keuze", legde Brands uit aan De Telegraaf. "We hadden al acht verdedigers, waarvan een groot aantal internationals, en slechts vier aanvallers plus de talentvolle Depay. De nederlaag tegen FC Utrecht lag bovendien niet aan de verdediging. Het was een collectief falen. Het probleem lag eerder voorin, aangezien we zelfs met z’n elven tegen negen spelers niet scoorden."
Oh, please... :excited.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door peter » do sep 20, 2012 10:38 am

Het probleem ligt voorin! Ik zou er nog eentje kopen! Gewoon voor de zekerheid!

Bizar dat je stelt dat je 5 aanvallers hebt en dat je er daarom nog eentje nodig acht.

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » do sep 20, 2012 10:45 am

Marillion schreef:
Rishi schreef:Jij hebt, net als je dat doet met het Duitse voetbal, PSV te hoog zitten. Maar het elftal steekt niet goed in elkaar. Teveel spelers met een te groot ego, een leider die teveel kaarten pakt, eem coach die zijn handen niet vuil wilt maken en daardoor maar de schuld bij de spelers legt...

Tel daarbij de druk op, teveel aanvallers die moeten en willen spelen... Ik denk het niet.

En dan heb ik het nog niet gehad over de verdediging..
Maar het punt is dat op de concurrentie ook het nodige is aan te merken. En PSV heeft ook een aantal punten waarop ze zich wel positief onderscheiden t.o.v. de concurrentie. Ik schrijf ze voorlopig ook absoluut nog niet af hoor.
Klopt hoor. Maar ze de absolute topfavoriet noemen gaat ook te ver. Daarvoor is het allemaal niet goed genoeg. Ondanks vijftig miljoen subsidie.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 20, 2012 1:48 pm

AD Sport schreef:PSV neemt 11 fans mee naar Dnjepropetrovsk

PSV gaat vanavond in de Europa League op bezoek bij Dnjepr Dnjepropetrovsk. Voor de Oekraïense club is de groepsfase van de Europa League nieuw en dat blijkt. De 31.000 toegangsbewijzen waren binnen enkele dagen uitverkocht en gingen op de zwarte markt vijf keer over de kop.

Niet zo'n drama, de goedkoopste kaartjes kostten drie euro. Bij PSV leeft dit duel minder. Nog meer dan de afgelopen jaren heeft de landstitel prioriteit. Dat er slechts elf supporters zijn meegereisd, zegt wel iets.
:smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » do sep 20, 2012 1:51 pm

Staan ze vanavond allemaal in de basis!
Nil volentibus arduum

Plaats reactie