Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2012-2013
Vreemde wissel van Dicky... Lens naar het centrum halen terwijl Nelom al met een gele kaart rond loopt. En dan Engelaar brengen??? Heeft nul ritme...
Vermaak me verder prima, leuk potje om naar te kijken.
Vermaak me verder prima, leuk potje om naar te kijken.
Wanneer psv niet wint, zal D_skilled niet blij zijn met de onbegrijpelijke wissel van Dickie, neem ik aan. psv heeft het initiatief daardoor uit handen gegeven.
Wat mij betreft mag de scheids nu affluiten. 1-1 zou een prima uitslag zijn.
Dries Mertens is een subtoppertje. Leuk tegen RKC maar voor het hoogste niveau schiet hij tekort.
Zanka kan er geen reet van.
Dries Mertens is een subtoppertje. Leuk tegen RKC maar voor het hoogste niveau schiet hij tekort.
Zanka kan er geen reet van.

Zit er 10 minuutjes in. Dramatisch niveau zeg. Parodie op voetbal.
Weer pelle 

- Ajaciedjuh
Wimpey 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Toch wel een klasbak die Pelle.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Begin steeds grotere fan van Pelle te worden!
Knappe goal.
Aan zo'n spits heb je iets.
Aan zo'n spits heb je iets.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Na Engelaar voor Matavz wist ik het zeker.Ajaciedjuh schreef:Wimpey

Die Waterman pakt toch geen enkel punt voor die ploeg he.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Mertens kan er geen jota van. Wat een bagger.
Engelaar voor Matavz, zo kennen we Poepiedick weer.
Kan F. dit vasthouden? Er ligt veel ruimte voor de counter.

Kan F. dit vasthouden? Er ligt veel ruimte voor de counter.
Zo, de frustratie gutst van het gezicht van Strootman.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zeux schreef:Zo, de frustratie gutst van het gezicht van Strootman.
Tijd voor rood.

En is een verschrikkelijk irritant ventje. Mekkert, klaagt, jankt om alles. Jongen overschat zichzelf, speelt nu met een vrije rol terwijl het m.i. een gewone buitenspeler is.Peter schreef:Die Mertens kan er geen jota van. Wat een bagger.
Tussendoor: Die jankkop van Strootman, priceless!

Ik vind het nogal meevallen, vorige week ook een paar knappe acties en knappe goals.Demosthenes schreef:Mooi contractAlexander schreef:En Pelle zakt al weg![]()
Miljoen per jaar?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Grote euvel bij F. vind ik vooral dat ze maar niet naar voren aansluiten, vooruitverdedigen. Zo is de afvallende bal na een aanval van F. steeds voor Psv en kan het gemakkelijk uitverdedigen. Te gemakkelijk. Maar misschien heeft F. ook niet de ploeg voor pressing.Yopi schreef: Kan F. dit vasthouden? Er ligt veel ruimte voor de counter.
- peter
Wijnaldum doet ook me. Niemand die 't wist.
Clasie kan me niet bekoren. De Vrij en uiteraard Boetius wel.
Ik snap de hype van boetius niet.. Leuke dribbeltjes, maar zijn voorzetten zijn dramatisch! Pius ikedia kon ook leuk dribbelen.. Vilhena vind ik veel beter!Peter schreef:Wijnaldum doet ook me. Niemand die 't wist.
- peter
Boetius passeert zo makkelijk. Dat is een groot, groot, pluspunt. Continue dreiging en dan is zijn voortzetting soms wat matig. Maar moet je eens kijken hoe vaak hij in die positie komt.
Denk het niet, nee. Het ziet er paniekerig uit bij F, in tactisch opzicht valt het niet mee. Het is dat PSV fout op fout maakt, daardoor kan F. steeds herstellen.Zuidema schreef:Grote euvel bij F. vind ik vooral dat ze maar niet naar voren aansluiten, vooruitverdedigen. Zo is de afvallende bal na een aanval van F. steeds voor Psv en kan het gemakkelijk uitverdedigen. Te gemakkelijk. Maar misschien heeft F. ook niet de ploeg voor pressing.Yopi schreef: Kan F. dit vasthouden? Er ligt veel ruimte voor de counter.
Strootman geel: schorsing. Hebben ze straks weer wat te zeuren.
- Ajaciedjuh
Willems 

Wat een slechte pot. Jammer dat het niet gelijk werd.
Dick-verdiend!