Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo apr 09, 2017 5:50 pm

brigade zuid schreef:
mattie schreef:Spits verre van fit en Karim met liesklachten eraf.. Wel sneu dat Utreg niet hun stad volgende week in komen bij een gelijk of winst bij F..
Met het risico dat Voetske me te negatief vind.. voor Utreg staat er geen fuck meer op het spel en de supporters van Utreg hebben een tyfushekel aan Ajax, dus die zullen wellicht zelfs instemmend knikken als deze pot verloren gaat. Nou goed over Vitesse uit is ook genoeg gezegd,een week voor de bekerfinale etc.. eerst Utrecht maar.
Ik zeg het al.. als Utreg zondag verliest gaat de vlag uit.. Elk ander resultaat worden ze opgewacht..
Weer op zoek naar een Interim coach..

mattie

Bericht door mattie » zo apr 09, 2017 6:12 pm

Hallo die Berghuis is toch geen Robben..
Deze speler is puur links.. Dek die dan ook af..

mattie

Bericht door mattie » zo apr 09, 2017 6:14 pm

Net de samenvatting gezien.. Waarom Blom in godsnaam 5 min... Of heeft Blom instructies meegekregen, vanuit Zeist

Sandro

Bericht door Sandro » zo apr 09, 2017 6:16 pm

mattie schreef:Net de samenvatting gezien.. Waarom Blom in godsnaam 5 min... Of heeft Blom instructies meegekregen, vanuit Zeist
Zoiets kun je obv een samenvatting helemaal niet beoordelen.

En dat van die instructies: vast niet want dan had er in gestaan dat Fnoord nog even een pingel moest krijgen :smile-ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Toppie

Bericht door Toppie » zo apr 09, 2017 6:20 pm

Ze worden zenuwachtig in Rotje knor :aai.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » zo apr 09, 2017 6:29 pm

Ik ken het speelschema niet en noem me een optimist, maar het zou toch mooi zijn als het kampioenschap al binnen is wanneer Ajax serieus aan de bak moet voor de EL.
Wollt ihr den totalen Mensch?

mattie

Bericht door mattie » zo apr 09, 2017 6:31 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
mattie schreef:Net de samenvatting gezien.. Waarom Blom in godsnaam 5 min... Of heeft Blom instructies meegekregen, vanuit Zeist
Zoiets kun je obv een samenvatting helemaal niet beoordelen.

En dat van die instructies: vast niet want dan had er in gestaan dat Fnoord nog even een pingel moest krijgen :smile-ajax.gif:

Maar in de samenvatting geen blessures of andere ernstige situaties gezien, vandaar

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo apr 09, 2017 7:07 pm

Toppie schreef:Ze worden zenuwachtig in Rotje knor :aai.gif:
Inderdaad, Berghuis was ook al niet meer zo zeker van zijn zaak!

Feyenoord uit en thuis is een wereld van verschil, en met of zonder Jorgensen is ook een wereld van verschil.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 09, 2017 8:01 pm

Le T. schreef:Ik ken het speelschema niet en noem me een optimist, maar het zou toch mooi zijn als het kampioenschap al binnen is wanneer Ajax serieus aan de bak moet voor de EL.
Niks aan t handje. De laatste speelronde is 14 mei en de Europa-leaguefinale is pas 24 mei! :ajaxsmiley.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo apr 09, 2017 9:01 pm

Toppie schreef:Ze worden zenuwachtig in Rotje knor :aai.gif:
Sterker nog, diep van binnen weten ze al hoe laat het is. :smile-ajax.gif:

Eens kijken of Utrecht daar wat klaar kan spelen. Die hadden eigenlijk in eigen huis al van Feyenoord moeten winnen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo apr 09, 2017 9:37 pm

Hihi , Ron Jans kan het gniffelen niet onderdrukken als hij vertelt hoe zenuwachtig ze bij Feijenoord waren rondom de wedstrijd. :-)

Eén puntje nog maar. Als Ajax psv pakt, dan zit er misschien nog wat in. Maar goed, alsnog, Ajax moet ook nog maar 4 wedstrijden winnen én krijgt 2 x Schalke (en als ze van Schalke winnen, komen er nog weer twee EL-wedstrijden bij op 4 en 11 mei). Ajax dus echt een veel pittiger programma. Maar Feijenoord de angst. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » zo apr 09, 2017 9:54 pm

AJAX moet ook zijn wedstrijden blijven winnen .. daar is de druk er ook.Zo zie je maar weer, heb je eindelijk een redelijk succesje op EL nivo, kan dat je wel het kampioenschap kosten en op het eind sta je dan toch met helemaal niks in je handen ..
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » zo apr 09, 2017 10:03 pm

999 schreef:AJAX moet ook zijn wedstrijden blijven winnen .. daar is de druk er ook.Zo zie je maar weer, heb je eindelijk een redelijk succesje op EL nivo, kan dat je wel het kampioenschap kosten en op het eind sta je dan toch met helemaal niks in je handen ..
Of alles!!!

Form is a bliss. Zoals ze de laatste paar wedstrijden spelen, geeft natuurlijk een behoorlijke boost. Het is nog een weekje of vijf. Jonge lijven. Ik geloof ook niet in 'rust geven'. Doorspelen kreng!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 09, 2017 10:20 pm

Ik maak me om Ajax niet zo'n zorgen, ik ben eerder bang dat fnoord het zelf net gaat redden.

Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2017 10:55 pm

Ik denk dat Feyenoord nog wel ergens punten laat liggen. Alle Feyenoorders bibberen er nu op los. Probeer je eens in hun situatie te verplaatsen. Na 18 jaar kunnen ze eindelijk kampioen worden. Het hele jaar sta je bovenaan, je wordt winterkampioen en staat ergens in maart zes punten los. En dan slinkt die voorsprong binnen acht dagen naar één punt, met uitgerekend het gehate Ajax, dat ook nog in vorm is, pal achter je.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo apr 09, 2017 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 09, 2017 11:13 pm

Hup, Vitas! :smallgrin.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2017 11:27 pm

Gezien het programma van Vites (Excelsior, Feyenoord, Utrecht, Roda) denk ik dat Ramona haar woonkamer al geelzwart heeft geverfd. :smallgrin.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 09, 2017 11:34 pm

:smallgrin.gif:

Zou leuk zijn: F-supporter Ricky die Ajax naar de titel schiet. :neutral.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo apr 09, 2017 11:41 pm

Moet Feyenoord komend weekend niet gewoon eerst tegen Utrecht dat ook niet bepaald een slechte periode heeft en graag 4de wil worden?
YNWA

Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2017 11:58 pm

Van Utrecht mag Feyenoord wel winnen.

Mano

Bericht door Mano » ma apr 10, 2017 7:30 am

Alles straalt angst uit bij Feyenoord :blub.gif:

Interview met Berghuis, op de vraag worden jullie kampioen: Dat weet ik niet maar we doen er alles aan!

Ze durven het gewoon niet uit te spreken, bang dat ze het daarmee verpesten :smallgrin.gif:

Met een beetje geluk geen El H tegen Utrecht
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 10, 2017 8:19 am

Inderdaad, nu in het AD, Feyenoord fans die stellen dat de FC Utrecht ons toch niet willen dat zij Ajax kampioen maakt. Tjonge wat een bangebroeken
YNWA

Mano

Bericht door Mano » ma apr 10, 2017 8:29 am

Willem van Hanegem :drecul.gif:
ik schrok wel toen ik las dat hij nog naar een videotheek gaat :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Typisch Rotterdam, zo zwaar achterlopen :hypocrite.gif:
Volgens Willem van Hanegem kwam het puntenverlies van Feyenoord bij PEC Zwolle (2-2) niet helemaal uit de lucht vallen. De analyticus vraagt zich af of de spelers beseffen dat er geschiedenis geschreven kan worden.
De Kromme concludeerde het al vaker. 'Het spel van Feyenoord is veel te wisselvallig. Maar omdat het dan toch vaak goed kwam, mocht je dat eigenlijk niet zeggen', stelt hij maandag in zijn column in het AD. 'Het zal toch niet gebeuren dat de titel nu nog wordt verspeeld? Gezien de dramatische start gisteren, moet je achteraf nog blij zijn met een punt.'

'Feyenoord staat al heel het seizoen bovenaan. Dan mag je toch verwachten dat de spelers dat ook in deze wedstrijd uitstralen?', vraagt Van Hanegem zich af. 'Ze moeten de komende weken wel dondersgoed beseffen dat ze écht geschiedenis kunnen schrijven. Voor de club, voor de supporters en ook voor zichzelf. Maar dat gevoel mis ik wel bij sommige spelers.'

'Na die 2-2 moet je de boel toch helemaal afjagen? Bang voor de counter? Dat bedoel ik dus: dat gevoel van angst snap ik niet als je al heel het seizoen aan kop staat.' Dat de titelrace op een zinderende ontknoping afstevent, zegt Van Hanegem niet zoveel. 'Als ik spanning wil, ga ik wel naar de videotheek om een thriller te huren. Begrijp me niet verkeerd, want ik hoop dat Feyenoord het gaat redden. Maar ik kijk vooral naar hoe ze spelen en wat ze uitstralen. Voor paniek is geen plek. In paniek raken is sowieso het slechtste dat je kunt doen. Want wie zegt mij dat Ajax de rest van de wedstrijden allemaal wint. Ik zie echt niet waarom zij uit bij PSV even winnen. Daarvoor is die ploeg ook te wisselvallig. Ja, tegen NEC zag het er allemaal wel leuk uit, maar die gasten verliezen elke week. Dus zoveel zegt mij dat ook weer niet.'

Het Feyenoord-boegbeeld put bij zijn constateringen ook uit zijn eigen ervaringen. 'Ik was trainer van Feyenoord toen we kampioen werden in 1993. Jongens als Fraser en De Wolf straalden echt uit: dit kampioenschap is van ons. Niet dat zij heel bewust met de buitenwereld bezig waren, maar er kroop iets onaantastbaars in de ploeg. Dat hoop ik de rest van de competitie ook te zien in het Feyenoord van nu. Zondag tegen FC Utrecht. Dat krijgt vaak complimenten. Terecht hoor, maar we moeten niet gaan doen alsof het FC Barcelona is.'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 10, 2017 8:33 am

Mano schreef:Alles straalt angst uit bij Feyenoord :blub.gif:

Interview met Berghuis, op de vraag worden jullie kampioen: Dat weet ik niet maar we doen er alles aan!

Ze durven het gewoon niet uit te spreken, bang dat ze het daarmee verpesten :smallgrin.gif:

Met een beetje geluk geen El H tegen Utrecht
Mounir? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 10, 2017 11:19 am

Ik heb gisteren gewoon het laatste kwartier in de keuken gestaan, kon het gewoon niet meer verdragen.

Dacht voor de klassieker nog dat ik het wel zou overleven als ze kampioen zouden worden. Wij hebben de EL nog, en paar maanden de tv uit laten en dan is het wel weer voorbij. Maar ik merk onderhand toch wel dat ik het niet kan verdragen als dit geteisem onder aanvoering van Kots-kots-Kuyt de schaal pakt.

Als we dit nog van ze afpakken wordt dit na 15-5-2011 voor mij echt de allermooiste titel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie