Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Ik vind het zelf niet eens mismanagement.
Mooi zo. Ze lopen Davids flink af te zeiken. Dat lijkt me alleen maar motivatie voor Davids om er dit seizoen bovenop te komen en om nog een jaar door te gaan bij Ajax. Ga maar lekker door, heren!
Mooi zo. Ze lopen Davids flink af te zeiken. Dat lijkt me alleen maar motivatie voor Davids om er dit seizoen bovenop te komen en om nog een jaar door te gaan bij Ajax. Ga maar lekker door, heren!
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo feb 03, 2008 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De column van Fritz Korbach in de Stentor nog gelezen? Die kreeg vorig jaar ook ineens de kriebels van al die aankopen bij de kakkerlakken en tipte die teringlijers dan ook als kampioen. Week in, week uit. Gisteren kwam hij er dan toch op terug. Hij had wel een geweldige reden; de KNVB zaaide namelijk onrust door aan van Marwijk te trekken. En zulke trainersperikelen doen je ploeg niet goed.Peter schreef:Mooi, hè. Hij had de wedstrijd op de radio gehoord, waar ze deden alsof er niets meer van klopte bij Feyenoord. Nou, Willem een ieder heeft de wedstrijd hier gezien en Feyenoord was inderdaad dramatisch. Nu weet ik dat Feyenoord altijd klappen van ons krijgt, maar ze gaan met het jaar makkelijker naar de slachtbank.

In Breda en Heerenveen denken ze daar iets anders over.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Fritz die was er ook niet een klein beetje van overtuigd dat Feyenoord kampioen zou worden. Iedere week kwam hij er op terug, maar nu heeft hij de reden gevonden. Hij kreeg het ook al veel te hoog in de bol, want hij verklaart ook continu dat hij altijd had geweten dat PSV de competitie zou winnen. Tuurlijk Fritz.
Wel mooi hoe de hele hosanna stemming rondom onze vrienden uit Rotterdam Zuid weer een jaartje de kast in kan. Volgend jaar oktober zijn ze allemaal weer present voor een nieuw jaartje hoop.

Wel mooi hoe de hele hosanna stemming rondom onze vrienden uit Rotterdam Zuid weer een jaartje de kast in kan. Volgend jaar oktober zijn ze allemaal weer present voor een nieuw jaartje hoop.
Je weet dat ze in Rotterdam anders rekenen. Wordt het 2008, dan is het in het jubileumjaar. Wordt het 2009, dan is dat dankzij het jubileumjaar, omdat de competitie in dat jaar begon. Wordt het 2012, dan is de basis gelegd in het jubileumjaar; kortom: het gebeurt in het jubileumjaar.Jöhnk schreef:In 2108 moet het gebeuren.Jesse schreef:Moest Feyenoord nou dit seizoen kampioen worden? Of was dat 'pas' volgend jaar?