Wouter schreef:Feyenoord moet een weekje voor de bekerfinale naar Arnhem. Als Vitesse woensdag van Sparta wint (en dat is nog niet zeker als die Deen moet keepen) gaat de focus (bewust of onbewust) daarop.Bij Zwolle hebben ze het ook vaak erg lastig en Vitesse was in de bekerwedstrijd veel beter.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Dat betekent dat echter wel dat Vitesse de wedstrijd later in het seizoen weg zal geven:
Nil volentibus arduum
-
Ok. Dus als ik het goed begrijp moet ik voor Sparta zijn om de kansen op een landstitel van Ajax te vergroten?
Nee.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok. Dus als ik het goed begrijp moet ik voor Sparta zijn om de kansen op een landstitel van Ajax te vergroten?
Ja.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok. Dus als ik het goed begrijp moet ik voor Sparta zijn om de kansen op een landstitel van Ajax te vergroten?

Je moet sowieso voor Sparta zijn.
Sparta-Vitesse is de enige echte klassieker in de eredivisie.
Maar uiteraard moet je wel voor Vitesse zijn.
Maar uiteraard moet je wel voor Vitesse zijn.
Feyenoord is kampioen. Na gisteren geloof ik niet meer dat ze het uit handen gaan geven.
De beker zou wel een mooi cadeau zijn rond de 125e verjaardag. Maar Vitesse kennende pakken die cadeautjes nooit uit. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Sparta wint de bekerwedstrijd van Vitesse en speelt komend weekend, nog dronken van geluk, ook de buurman van de mat. Vitesse likt haar wonden en maakt zich vervolgens op voor een sterke serie wedstrijden in het slot van de competitie om het seizoen te redden. Daarbij winnen ze thuis ook voor de tweede keer dit jaar van Feyenoord.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok. Dus als ik het goed begrijp moet ik voor Sparta zijn om de kansen op een landstitel van Ajax te vergroten?
Dat is het scenario waar ik aan zat te denken.

Maar ik ben de kwaadste niet. Dit mag eventueel ook: Vitesse wint van Sparta. De Spartanen krijgen op hun sodemieter van Jules Deelder en verslaan daarna Feyenoord in de strijd om de titel club van de stad. Vitesse ziet de ontmoeting met Feyenoord later dit seizoen als de ideale gelegenheid om het elftal klaar te stomen voor de bekerfinale en zet Ajax definitief op koers voor een nieuwe landstitel door Feyenoord ook in de competitie te verslaan.
In dat laatste geval mogen jullie die beker van mij wel winnen Wouter.

Nil volentibus arduum
Mwah, gezien de stand op de ranglijst moet Sparta elke wedstrijd vol aan de bak ...
Blij met de punten ...
Van mij hoeven ze in principe nog maar één wedstrijd alles te geven. 

Nil volentibus arduum
Ja en dan noemen ze mij vaak een dromer.Marillion schreef:Sparta wint de bekerwedstrijd van Vitesse en speelt komend weekend, nog dronken van geluk, ook de buurman van de mat. Vitesse likt haar wonden en maakt zich vervolgens op voor een sterke serie wedstrijden in het slot van de competitie om het seizoen te redden. Daarbij winnen ze thuis ook voor de tweede keer dit jaar van Feyenoord.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok. Dus als ik het goed begrijp moet ik voor Sparta zijn om de kansen op een landstitel van Ajax te vergroten?
Dat is het scenario waar ik aan zat te denken.![]()

Sparta zet denk ik in één van die wedstrijden een resultaat neer en in de andere niet, denk ik. In welke van de twee? Joost mag het weten.
Ik schetste gewoon even de twee meest voor de hand liggende scenario's. Het zal dus deze moeten worden:
Marillion schreef: ....Vitesse wint van Sparta. De Spartanen krijgen op hun sodemieter van Jules Deelder en verslaan daarna Feyenoord in de strijd om de titel club van de stad. Vitesse ziet de ontmoeting met Feyenoord later dit seizoen als de ideale gelegenheid om het elftal klaar te stomen voor de bekerfinale en zet Ajax definitief op koers voor een nieuwe landstitel door Feyenoord ook in de competitie te verslaan.
In dat laatste geval mogen jullie die beker van mij wel winnen Wouter.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Sparta zal toch niet twee keer in 1 week thuis verliezen?
Tuurlijk niet :-) kijk maar hoeveel punten ze de laatste maanden hebben gehaald.brigade zuid schreef:Sparta zal toch niet twee keer in 1 week thuis verliezen?

POGBA BOEM! Feyenoord op achterstand!
Mooie goal ook! Maar nog heel erg vroeg in de wedstrijd, nu maar hopen dat ze het vast kunnen houden. Hoe maakt niet uit! 

Ik ben er bang voor... maar kan er niet nu al afgefloten worden?
Gewoon nog een doelpuntje erbij voor Sparta...
Zal wel weer zo een overwinning worden als tegen NEC
Gewoon nog een doelpuntje erbij voor Sparta...
Zal wel weer zo een overwinning worden als tegen NEC
Sparta speelt erg opportunistisch, als er nog eentje invliegt kan dat positief uitpakken, anders walst Feyenoord er zo overheen.
Dit houden ze zo niet vol nee als er niet nog eentje bikgeprikt wordt
Het is wel lekker veel negatieve spanning, lekker op een roze wolk na PSV en dan nu tegen een achterstand aan voetballen, hoe langer dat duurt hoe meer de angst toeslaat.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Kutcabral... haha...
Ik vind het zelfs spannend zo...
Met in het achterhoofd dat Feyenoord dit (toch) wel gaat winnen
Ik vind het zelfs spannend zo...
Met in het achterhoofd dat Feyenoord dit (toch) wel gaat winnen
-
- AT Toto winner 15/16
Please laat het gebeuren, al is het maar een gelijkspel. Parkeer de bus Sparta!
Poeh he S P A R T A is beter, wie had dat gedacht?
Hij kan beter volgende week thuis tegen AZ geel krijgen en geschorst zijn uit tegen Heerenveen denk ik... dan nu geel en geschort tegen AZ