Dan moeten hun ook oprotten....brigade zuid schreef:Jawel, Fontein en Jaake lopen met hem weg.
Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Helemaal mee eens. Iedereen raakt helemaal in de paniek van deze aankoop, maar ik vind er maar weinig nadelen aan kleven.Jöhnk schreef:PSV wilde Lindgren best hebben afgelopen zomer. En Lyon volgt hem ook.
Lindgren wordt een beetje onderschat. (En Perez overschat.)
Hoe dan ook ben ik maar wat blij dat die hopeloos overschatte Engelaar niet komt.
En je moet wel een aardige PSV-bril op hebben om te beweren dat Van der Leegte van het niveau Lindgren is. Maar goed, Base dacht aan het begin van het seizoen al dat boer Tommie een goede aankoop zou zijn.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Hofland was ook basisspeler bij Wolfsburg in de Bundesliga. Nog zo'n topper.Baseman schreef:Tuurlijk Thomas...Vd Leegte was basisspeler bij Wolfsburg in de Bundesliga omdat hij niet kan voetballen.
Maar goed, een speler van Groningen is vanzelfsprekend stukken beter. Lindgren mocht eerder ook vertrekken bij Ajax omdat hij zo goed was
Lindgren had hele behoorlijke concurrentie toen hij vertrok bij Ajax. En gezien de concurrentie achtte Ajax de kans groot dat hij uiteindelijk wel het niveau aan zou kunnen.
Ik zeg nergens dat Hofland een topper is, zoals ik dat ook niet zeg over Vd Leegte. Maar jij vindt Lindgren wel een topper ?Thomas schreef:Hofland was ook basisspeler bij Wolfsburg in de Bundesliga. Nog zo'n topper.
Door de komst van Vd Leegte had PSV eindelijk een backup voor Simons en hij kwam transfervrij, dan heb je weinig te klagen. Vd Leegte is geen topper, maar dat is Lindgren ook niet. Beide spelers zijn nuttig en een aardige aanvulling op de selectie, handig voor op de bank en ze staan er als je ze nodig hebt.
Lindgren kan absoluut uitgroeien tot een basisspeler bij Ajax.Baseman schreef:Ik zeg nergens dat Hofland een topper is, zoals ik dat ook niet zeg over Vd Leegte. Maar jij vindt Lindgren wel een topper ?
Door de komst van Vd Leegte had PSV eindelijk een backup voor Simons en hij kwam transfervrij, dan heb je weinig te klagen. Vd Leegte is geen topper, maar dat is Lindgren ook niet. Beide spelers zijn nuttig en een aardige aanvulling op de selectie, handig voor op de bank en ze staan er als je ze nodig hebt.
-
- AT Toto winner 15/16
Op het feit dat ze nu al gereageerd hebben op de kritiek aan het adres van MvG die uitgelekt was uit dat commissie rapport, ze konden zich er in het geheel niet in vinden en vinden juist dat ie heel goed bezig is.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Waar baseer je dat op?brigade zuid schreef:Jawel, Fontein en Jaake lopen met hem weg.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Zolang Martin van Geel nog werknemer bij Ajax is zullen Fontein en vooral Jaakke altijd luidkeels roepen dat de kritiek onterecht is.
Als er ergens een trainer door het riool gespoeld wordt heeft het voltallige bestuur nog geen week daarvoor toch ook altijd het volste vertrouwen in hem uitgesproken?
Als er ergens een trainer door het riool gespoeld wordt heeft het voltallige bestuur nog geen week daarvoor toch ook altijd het volste vertrouwen in hem uitgesproken?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Wat is die Van Hanegem toch een treurige calimero. Net ook weer een heel verhaal over de mensen van de redactie die samen met hem naar Ajax-PSV zaten te kijken en bijna allemaal baalden toen Suarez die eerste kans miste. En over Feyenoord was men vandaag zo overdreven negatief, zei Van Hanegem. Boehoe. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mooi, hè. Hij had de wedstrijd op de radio gehoord, waar ze deden alsof er niets meer van klopte bij Feyenoord. Nou, Willem een ieder heeft de wedstrijd hier gezien en Feyenoord was inderdaad dramatisch. Nu weet ik dat Feyenoord altijd klappen van ons krijgt, maar ze gaan met het jaar makkelijker naar de slachtbank.