Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Schijnen wel hele grote talenten te zijn.
O, dat zal best. Maar of zij het vertrek van Bony en Van Ginkel kunnen compenseren?
Went het al dat je club dient als etalage voor Chelsea, Wouter?
Went het al dat je club dient als etalage voor Chelsea, Wouter?
Als ze weer makkelijk van Ajax winnen in de Arena, hoor je mij niet klagen. 
Overigens speelde Chanturia wel bizar goed afgelopen zondag. Als hij niet weer gestoorde dingen gaat doen kan hij zo maar uitgroeien tot een van de beste spelers van de eredivisie dit seizoen.

Overigens speelde Chanturia wel bizar goed afgelopen zondag. Als hij niet weer gestoorde dingen gaat doen kan hij zo maar uitgroeien tot een van de beste spelers van de eredivisie dit seizoen.
-
Ligt dat aan zijn kwaliteiten of aan het niveau van de eredivisie?Wouter schreef:Als ze weer makkelijk van Ajax winnen in de Arena, hoor je mij niet klagen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beide. Er zijn slechts een handjevol clubs die een linksback hebben die kan verdedigen. Je ziet niet voor niets dat onze derde en vierde keuze nog bij redelijke clubs terechtkomen. Moet je nagaan hoe de rest het heeft geregeld. Zwolle is overigens een uitzondering, want die hebben juist twee goeie opties.Demosthenes schreef:Ligt dat aan zijn kwaliteiten of aan het niveau van de eredivisie?Wouter schreef:Als ze weer makkelijk van Ajax winnen in de Arena, hoor je mij niet klagen.
Lucas Piazon is echt een enorm talent. Daar verwacht ik heel veel van
.

Tegen PSV mag hij het laten zien.generaal schreef:Lucas Piazon is echt een enorm talent. Daar verwacht ik heel veel van.

Chanturia speelde linksbuiten afgelopen weekeinde. En zeer goed ook. Die jongen heeft altijd een geweldige techniek gehad maar speelde altijd alleen voor zichzelf. Maar zondag speelde hij opeens wel ballen af etc.
Vitesse 1-0 achter met de rust, dat wordt nog een zware opgave!
Petrolul is domweg beter. 
Toch 1-1! Van der Heijden.

Toch 1-1! Van der Heijden.
Heeft Jordania soms de scheidsrechter omgekocht? Vitesse krijgt alles mee.
Wat zegt dat over de nl competitie dat vitesse hier moeite mee heeft?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Hahaha, gerechtigheid. Genant hoe die scheidsrechter op de hand van Vitesse was.
En de volgende Nederlandse club die het niet redt, goh wat hebben we toch een sterke Nederlandse Competitie ...
Blij met de punten ...
Wanneer gaat Jordania er de brui aan geven of zou Abramovic dat niet goedkeuren?
Nec is 3x niks, maar hier zou ik ook niet trots op zijn.
Nec is 3x niks, maar hier zou ik ook niet trots op zijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Differdange en Petrolul zijn gewoon een maatje te groot. Goed voor de punten!
Prutsers. Net zoals Utrecht beschamend.
Ben benieuwd wat Jordania hiervan vindt. Aan de andere kant, als je de beste spelers verkoopt heb je het er zelf naar gemaakt.
Ben benieuwd wat Jordania hiervan vindt. Aan de andere kant, als je de beste spelers verkoopt heb je het er zelf naar gemaakt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
WAarom nemen we de nl competitie dan nog serieus.... .?
Van mij hoeft nec op deze manier geen 9de te worden hoor. Kost een hoop centen... Die voorrondes... en het levert neks op.
Was Chanturia weer zo geweldig?
Van mij hoeft nec op deze manier geen 9de te worden hoor. Kost een hoop centen... Die voorrondes... en het levert neks op.
Was Chanturia weer zo geweldig?
Yep. Clubs plaatsen zich voor Europees voetbal en doen dan hun halve selectie (de goede helft) in de uitverkoop.Duke schreef:Prutsers. Net zoals Utrecht beschamend.
Ik hoor Wouter over twee keer winnen van Ajax. Dat is ook de doelstelling van FC Utrecht.
Gewoon op de typische Vitessemanier uitgeschakeld.
Volkomen verdiend uitgeschakeld bedoel je?
Wouter?
Ben je nou serieus trots hier op?
Is dit het Europees voetbal waar je als supporter op zit te wachten? ( stadion was leeg, dus volgens mij niet)
Dan kan je toch beter geen voorrondes hoeven spelen...?
Ben je nou serieus trots hier op?
Is dit het Europees voetbal waar je als supporter op zit te wachten? ( stadion was leeg, dus volgens mij niet)
Dan kan je toch beter geen voorrondes hoeven spelen...?
Een paar bacootjes op, Louis?Louis van Gaal is vol lof over de eredivisie. De bondscoach van het Nederlands elftal vindt zelfs de Engelse Premier League niet beter. Van Gaal is helder en direct geweest met zijn antwoord op de vraag waar spelers voor moeten kiezen als het gaat tussen de middenmoot in Engeland en Duitsland of de Nederlandse topclubs. Van Gaal: "De Nederlandse top! De competitie in Engeland is niet beter dan die in Nederland. In Nederland kunnen misschien maar vier Engelse clubs de landstitel veroveren. Het niveau van de clubs in de Nederlandse competitie is hoog.’’ In zijn ogen ligt het niveau van de clubs die onderin de Premier League spelen niet hoger dan, bijvoorbeeld, RKC Waalwijk. "Dat kun je gek vinden, maar dat is mijn mening.’’