NEC 2011-2012
Moderator: mods
Re: NEC 2011-2012
Daar was bijna de 0-2, had hem eigenlijk moeten zijn.
Wat een ongelooflijke egoist is die Zeefuik toch, en als ie nou kon voetballen ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Tikkie opzij en 0-2999 schreef:Wat een ongelooflijke egoist is die Zeefuik toch, en als ie nou kon voetballen ..
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Gefeliciteerd Banjavi! Volkomen terechte overwinning.
Dank je Benji... ik heb nu al zin in studio sport...
Nu AJAX en utrecht nog... !!
Felies Ramoon...
Eindelijk wint de beste ploeg gewoon een keer ... (wie had nou verwacht dat NEC ook gewoon nog beter zou zijn?? Ik niet...)
Die Seefuik.... die breng ik zelf wel terug naar Eindhoven... treinkaartje kan hij van mij krijgen. Pastoor moet nu toch wel zien dat die jongen echt niet kan voeballu.
Nu AJAX en utrecht nog... !!

Felies Ramoon...
Eindelijk wint de beste ploeg gewoon een keer ... (wie had nou verwacht dat NEC ook gewoon nog beter zou zijn?? Ik niet...)
Die Seefuik.... die breng ik zelf wel terug naar Eindhoven... treinkaartje kan hij van mij krijgen. Pastoor moet nu toch wel zien dat die jongen echt niet kan voeballu.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kolere...Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss...
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

E i n d e l i j k wint de betere ploeg een keer!
Yesssssssssssssssssssssssss!!!
Gefelies ook BanJovi!
Hier kan ik lang op teren!
http://www.youtube.com/watch?v=Ah82wIfK ... ata_player
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

E i n d e l i j k wint de betere ploeg een keer!
Yesssssssssssssssssssssssss!!!
Gefelies ook BanJovi!

Hier kan ik lang op teren!

http://www.youtube.com/watch?v=Ah82wIfK ... ata_player
-
Ben bang dat je dat lang zult moeten doenHier kan ik lang op teren!

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ramona

Maar maakt niet uit voor nu.

Gefeliciteerd aan iedereen die de Nijmegen Eendracht Combinatie prefereert boven vite$$e

Het is mij redelijk om het even, maar het valt me wel op dat NEC in de onderlinge duels meestal een stuk beter is. Zo ook vandaag.
Dit is sowieso een vreemd seizoen, die Arnhemmers hebben al weet ik hoe lang niet in Nijmegen gewonnen, dit seizoen dankzij Chanturia wel. Nu wint NEC vandaag voor het eerst sinds 1979 (?) in Arnhem... als Ramona en consorten na willen genieten, op EL 3 wordt de hele Geldersche derby nu herhaald.
Dat jij (Jöhnk) het idee hebt dat NEC beter in de onderlinge duels is, komt denk ik vooral omdat NEC de afgelopen 5 jaar vaak thuis won en uit gelijkspeelde. De totale balans van de wedstrijden in Arnhem is echter enorm in het nadeel van NEC.
Dat jij (Jöhnk) het idee hebt dat NEC beter in de onderlinge duels is, komt denk ik vooral omdat NEC de afgelopen 5 jaar vaak thuis won en uit gelijkspeelde. De totale balans van de wedstrijden in Arnhem is echter enorm in het nadeel van NEC.
Ramona, banjavi, gefeliciteerd. Vitesse was schandalig slecht en heeft verdiend verloren van een wat minder beroerd stel houthakkers. Wat een bizar slechte wedstrijd zeg. Alleen Piet liet zien van fatsoenlijk niveau te zijn. Van een middenveld met Hofs en Aborah moet je misschien ook niet te veel verwachten.
- Ramona
Die gezichten van Nikkie en V.d. Brom waren 'priceless'...
Thnx, Wouter!

Thnx, Wouter!

Gefeliciteerd, Ramona en Banjavi. Je weet dat je nu weer tot 2045 moet wachten voor dit weer gebeurt, geniet er dus van!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ramona
De bal blijft rond, dus ik weet van nada.
Maar thnx, I will!

Maar thnx, I will!

- Ramona
Zo kan het gelukkig ook. Erg mooi!
http://www.nec-nijmegen.nl/
24 januari '12 23:46
Theo Bos bedankt supporters Vitesse en N.E.C.
Vandaag ontving N.E.C. een dankwoord van Theo Bos, trainer van FC Dordrecht en oud-speler van Vitesse. Bos strijd tegen een ernstige ziekte en afgelopen zondag staken supporters van Vitesse hem een hart onder de riem, de fans van N.E.C. steunden deze actie ook.
Beste supporters van N.E.C.,
Graag wil ik jullie bedanken voor de steunbetuigingen afgelopen zondag in GelreDome.
Ik vond deze aanmoedigingen uit onverwachte hoek erg bijzonder en mijn familie en ik hebben dit zeer op prijs gesteld.
Al eerder heb ik vanuit de club en van veel mensen uit Nijmegen bloemen en kaarten mogen ontvangen. Omdat ik niet iedereen persoonlijk kan bedanken, wil ik vanaf deze plaats ook tegen die mensen zeggen: bedankt! Het geeft mij kracht te weten dat zovelen met ons meeleven.
Groet, Theo Bos
- Ramona
Voorbeschouwing N.E.C. - ADO Den Haag
Aankomende zondag ontvangt N.E.C. in de eerste thuiswedstrijd van 2012 ADO Den Haag. Tevens wordt het de eerste wedstrijd na de brand in het Goffertstadion.
De afgelopen wedstrijden
Voor een groot aantal fans kan het seizoen al niet meer stuk. Afgelopen zondag werd eindelijk, in Arnhem, met 0-1 gewonnen van Vitesse door een goal van Leroy George. Daardoor nam N.E.C. ook afstand van de gevarenzone en kan het echt weer omhoog kijken. Directe concurrent ADO Den Haag, dat twee punten meer heeft, kan bij winst worden gepasseerd.
ADO Den Haag maakt tot nu toe een redelijk goed seizoen door en bezet de tiende plaats op de ranglijst. De Hagenaars openden vorige week de tweede helft van het seizoen met een spectaculair 3-3 gelijkspel tegen Roda JC.
Blessures en schorsingen
Zowel N.E.C. als ADO kennen geen grote lijst met afwezigen. Bij N.E.C. is Niels Wellenberg al lang afwezig wegens een blessure en Abdisalam Ibrahim is geschorst na zijn rode kaart in de wedstrijd van Jong N.E.C. tegen Jong SC Heerenveen. John Goossens, die de wedstrijd tegen Vitesse nog aan zich voorbij moest laten gaan, is ook weer beschikbaar. Volop keuzemogelijkheden dus voor trainer Alex Pastoor. Nick van der Velden moet deze wedstrijd wel oppassen. De middenvelder staat namelijk 'op scherp' met vier gele kaarten. De Hagenaars hebben eveneens een nagenoeg fitte selectie. Mulders is geblesseerd en Leeuwin zit een schorsing uit.
De wedstrijd van toen
De datum 18 oktober 2009 zal menig N.E.C.-supporter nog duidelijk op het netvlies staan. Niet vanwege de uitslag (1-1), maar door het doelpunt van John Goossens. De middenvelder wist van ruim 30 meter de bal knap aan te nemen en over keeper Zwinkels te volleren.
De wedstrijd tegen ADO Den Haag is voor N.E.C. de perfecte gelegenheid om defintief afstand te nemen van de gevarenzone en om aansluiting te vinden bij de ploegen die strijden om een positie in het linkerrijtje. Zeker in het eigen Goffertstadion is winst het enige dat telt!
Door: Victor van den Bergh
- Ramona
Babos, veteraan met voldoende karakter in zijn donder.

Hopelijk is Babos vanavond weer zo te aanschouwen!
Come ON, EnieSee!

Hopelijk is Babos vanavond weer zo te aanschouwen!
Come ON, EnieSee!

- Ramona
Duel NEC tegen Feyenoord niet in gevaar
vrijdag 03 februari 2012 | 13:28 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 03 februari 2012 | 14:53
NIJMEGEN - De wedstrijd tussen NEC en Feyenoord van aanstaande zondag (aanvang 14.30 uur) komt niet in gevaar. Het veld in het Goffertstadion is goed bespeelbaar. De Nijmeegse club heeft extra generatoren ingehuurd om de veldverwarming te optimaliseren. De grasmat is daardoor uitermate zacht.
,,Het veld is prima", stelt Theo van Benthum, stadionmanager van NEC. ,,Dat willen we zo houden, maar vanwege hevige sneeuwval kan het wel zo zijn dat we zondag eerst moeten sneeuwruimen. Sneeuw is trouwens geen probleem, tenzij het echt een enorm dik pak wordt, want dat isoleert ook goed. De mat is nu bespeelbaar, dus het ziet er bijzonder goed uit."
Het elftal is ook klaar voor het duel met Feyenoord. Met een lichte hersteltraining sloot de Nijmeegse eredivisionist de vrijdag af. Tussen de bekerwedstrijd tegen PSV (3-2 verlies) en de confrontatie met de Rotterdamse club rest zaterdag nog de besloten training.
NEC treedt tegen Feyenoord in principe aan met het elftal dat startte tegen PSV. Dat betekent dat Leroy George zijn plek op de linkerflank behoudt. John Goossens, die volgend jaar bij de Rotterdammers voetbalt, zit dan bij de reserves. Pavel Cmovs keert terug van een schorsing en zit ook op de bank, mits Rens van Eijden te veel hinder ondervindt van een nekkwetsuur. Daarmee kampt de verdediger al een week, maar hij was donderdagavond wel inzetbaar tegen PSV.
Vermoedelijke opstelling NEC: Babos; Szélesi, Van Eijden, Nuytinck, Conboy; Van der Velden, Vadócz, Schöne, Koolwijk, George; Zeefuik.
© Gelderlander 2012, op dit artikel rust copyright.
Nu nog iets doen aan de tribuneverwarming graag.
Die paar 'gloeilampjes' zetten geen zoden aan de dijk!

Misschien kan Baseman gezellig tegen je aan kruipen, Ramona?
- Ramona

Ik kruip wel tegen meneer Ramoon aan, Wouter!

- Ramona
En wat mot een PSVer die dag daar btw?

Fungeren als extra gloeilampje, natuurlijk.
- Ramona
Op die manier... 

Wat zal-ie er ziek van zijn, die Pastoor.