PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Evenals Park en Schaarswimpey schreef:Speelt zeer goed. Vond Matavz ook sterk. En Rekik vind ik ook prima.Jabu schreef:Van Zoet ben ik wel gecharmeerd. Toekomstige keeper van Oranje die geselecteerd zou moeten worden in plaats van Cillessen.

- Ajaciedjuh
Tweede helft komen ze goed weg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Schaars niet. Heb je die ruimtes tussen defensie en middenveld niet gezien waar Milan steeds indook? Dat is Schaars' terrein.generaal schreef: Evenals Park en Schaars.
psv morele winnaar, want Milan had het af moeten maken.
Vond ik ook. Net zoals ik Schaars en Wijnaldum degelijk en volwassen vond spelen. Maher vond ik op een korte fase na onzichtbaar en tegenvallen. Depay was in de tweede helft ook erg matig. De eerste helft had hij enkele momenten maar was hij ook zeer egoïstisch.wimpey schreef:Speelt zeer goed. Vond Matavz ook sterk. En Rekik vind ik ook prima.Jabu schreef:Van Zoet ben ik wel gecharmeerd. Toekomstige keeper van Oranje die geselecteerd zou moeten worden in plaats van Cillessen.
Duidelijk klasseverschil. Al Shaarawy beter dan alle aanvallers van PSV bij elkaar. Milan mist nog ritme, dat zie je wel. De echte scherpte is er nog niet. Keeper in zomerslaap.
Aandoenlijk gedraaf van PSV, maar tot veel leidt het niet. Goede uitslag voor Milan. Kan me niet voorstellen dat PSV de CL gaat halen.
Wedstrijd kwam me bekend voor, zo hebben we ze ook gespeeld. Je denkt dat je in de wedstrijd zit, maar uiteindelijk zit je met de kater. Italiaanse ploegen komen puur voor het resultaat.
Aandoenlijk gedraaf van PSV, maar tot veel leidt het niet. Goede uitslag voor Milan. Kan me niet voorstellen dat PSV de CL gaat halen.
Wedstrijd kwam me bekend voor, zo hebben we ze ook gespeeld. Je denkt dat je in de wedstrijd zit, maar uiteindelijk zit je met de kater. Italiaanse ploegen komen puur voor het resultaat.
Absoluut. Opbouwend zitten daar werelden tussen. Rekik's timing en anticiperingsvermogen is ook beter.Jöhnk schreef:Rekik is op dit moment oranjemateriaal. Veel beter dan Martens Indi.
psv heeft een leuk ploeggie. Je ziet wel dat ze enorme ruimtes weggeven tussen de 4 achterin en de 3 daarvoor. Dat zal ze bij Milan ook niet ontgaan zijn.
In dit Milan zou ik Eriksen zijnde wel willen spelen. S.E.S. en gekke Mario zijn ideale afnemers voor hem.
Laatst gewijzigd door wimpey op di aug 20, 2013 9:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou zomaar kunnen. Vraag me wel af hoe lang PSV dit voetbal denkt vol te houden? Het is heen en weer en op en neer.999 schreef:AJAX krijgt het moeilijk tegen dit PSV ...
In tegenstelling tot jou vind ik 1-1 thuis in een knock out fase overigens geen bijster goed resultaat. Voor Milan is het wel een positief resultaat, al hadden ze het natuurlijk af moeten maken.
Heel wat blessures dan. Zij hebben op rechtsbuiten Bakkali, Jozefzoon, Narsingh en Park, wij Krkic en Sana....Yopi schreef:PSV is in de breedte niet sterk. Een paar blessures en ze moeten het doen met Jozefzoon en Hiljemark.
PSV zal moeten leren doseren, anders kunnen ze in november collectief aan het infuus. Veel enthousiasme en weinig hersens.
Maher valt vies tegen. Kan zijn stempel niet drukken. Hij heeft er duidelijk last van dat niet het hele team in zijn dienst voetbalt, zoals hij gewend was bij AZ.
Maher valt vies tegen. Kan zijn stempel niet drukken. Hij heeft er duidelijk last van dat niet het hele team in zijn dienst voetbalt, zoals hij gewend was bij AZ.
Zal er een beetje van afhangen hoe Milaan tegen dit resultaat aankijkt.Die hebben nog wel eens de neiging om bij deze stand en verloop van wedstrijd het te gemakkelijk op te vatten ..Jöhnk schreef:Dat zou zomaar kunnen. Vraag me wel af hoe lang PSV dit voetbal denkt vol te houden? Het is heen en weer en op en neer.999 schreef:AJAX krijgt het moeilijk tegen dit PSV ...
In tegenstelling tot jou vind ik 1-1 thuis in een knock out fase overigens geen bijster goed resultaat. Voor Milan is het wel een positief resultaat, al hadden ze het natuurlijk af moeten maken.
Blij met de punten ...
-
Resultaat valt mee, Milan beter, maar zo vreemd is dat toch niet? PSV is niet door de mand gevallen, al zal het in Milan lastig worden (maar stel dat het lang 0-0 blijft, dan gaat Milan zich ook zorgen maken)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Jabu schreef:Volgende keer heeft Milan er ook weer wat meer wedstrijden op zitten en hebben ze meer ritme.
Exact.
PSV zal daar moeten scoren. Dan komt er ruimte voor Milan.
Park liep weer lekker te draven als een kip zonder kop. Not my cup of tea.