Lijkt me ook geen type dat gaat muiten.Wouter schreef:Ik betwijfel of Kuyt gaat muiten. Hij moet gewoon accepteren dat het er bijna op zit voor hem. Met een beetje geluk kan hij zijn carrière nog afsluiten met een kampioenschap. Waarom zou hij dat willen vergooien?
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Zeker niet als Toornstra het goed blijft doen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff echt wel die gaat muiten.. ook als eerste het veld opkomen etc..
Weer op zoek naar een Interim coach..
edsv wordt zoek gespeeld.
Close-upje van Kuijt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
PSV wordt volkomen overlopen. Mooi geknepen door die dikzak aan de linkerkant bij die goal. 

YNWA
- mattie
Lionel schreef:PSV wordt helemaal kapotgemaakt.
Inderdaad dit slaat weer werkelijk alles..
-
- AT Toto winner 15/16
Kut PSV, laten zich volkomen afbluffen, net als Ajax trouwens in de kuip. Als je al niet tegen een beetje een vijandige sfeer kan.
InnerHarbour schreef:PSV wordt volkomen overlopen. Mooi geknepen door die dikzak aan de linkerkant bij die goal.

-
- AT Toto winner 15/16
Gelukkig heb ik wat geld op Fnoord gezet, zit ik altijd goed.
Dit PSV is waardeloos. Zie 010 vandaag niet verliezen.Jöhnk schreef:Als PSV wint dan worden die kampioen. Die komen dan echt in een flow. En het programma dat resteert is gemakkelijk.
Laat het maar op een gelijkspelleke uitdraaien of op winst Feyenoord. Feyenoord loopt echt nog wel tegen de lamp. Ze hebben niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
Wat een vrijheid was het trouwens.. echt een toppertje onze " Mexicaanse vriend "
-
- AT Toto winner 15/16
Als Fnoord wint heb ik echt niet meer de motivatie om nog naar Ajax -Heracles te kijken.
Ik kijk hem zowiezo niet... begint te laat voor mij, maar dit is één van de weinige keren dat ik eens een ander team dan Ajax in een volledige wedstrijd zie...brigade zuid schreef:Als Fnoord wint heb ik echt niet meer de motivatie om nog naar Ajax -Heracles te kijken.
En alsof het allemaal niet erg genoeg is heb ik Boateng als co-commentator op Sky Sports. 

- mattie
Tja 25 min gespeeld en Jones heeft verdomd verdomd weinig te doen gehad..
-
- AT Toto winner 15/16
Och och de dorpspastoor naarstig op zoek naar een open doekje.
PSV bouwt op in een bejaardentempo, op die manier ga je echt niets creëren. Feijenoord heeft het aardig voor elkaar tot dusver
Hmmm ja, was beter geweest als wij om half 3 hadden gespeeld en deze wedstrijd om 16:45 uur.brigade zuid schreef:Als Fnoord wint heb ik echt niet meer de motivatie om nog naar Ajax -Heracles te kijken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Mmmm, ik kijk nu een minuut of vijf en heb F. nog niets constructiefs zien doen.
Wat heeft Van Ginkel?
Wat heeft Van Ginkel?
- Ajaciedjuh
Wedstrijd is de laatste 10 min in evenwicht en slechts 1-0. Wel grote aderlating voor psv dat van Ginkel de wedstrijd uitgeschopt is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."