Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do feb 23, 2017 2:53 pm

Ik kan me er niet zo druk om maken. Niemand neemt die vent serieus. Het zal straks wel een hele teleurstelling voor hem zijn als hij de schaal aan Davy Klaassen mag overhandigen. :666.gif:
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » do feb 23, 2017 3:48 pm

Of nog beter laat hem lekker naar Rotterdam gaan met zijn schaal, nemen wij op de laatste speeldag wel de replica in ontvangst van de vieze voorzitter. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr feb 24, 2017 2:35 pm

PSV thuis
Sparta uit
AZ thuis
Heerenveen uit
Ajax uit

Dat zijn voor hen de komende 5 wedstrijden. En de 6e die daarop volgt is er eentje in de Kuip tegen hun angstgegner. Go Ahead Eagles.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr feb 24, 2017 6:16 pm

Thijs schreef:
Gijs de Jong heeft donderdag een opvallende uitspraak gedaan over de titelstrijd in de Eredivisie. De operationeel directeur betaald voetbal van de KNVB hoopt dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt.
Ben ik nou de enige die vindt dat een directeur betaald voetbal objectiviteit iig moet uitstralen? Een Brabander met hart voor PSV die hoopt dat Feyenoord kampioen wordt, wat is dat nou voor figuur?!
[/quote]

Het is niet aan ons om hier huilie huilie over te doen Phillip Cocu pakt de Calimero rol al met verve op in het Sportjournaal. :smile-ajax.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 25, 2017 12:29 am

Waar is die goeie ouwe KNJB toch gebleven...?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za feb 25, 2017 11:18 am

Zou wel aardig zijn als we die discussie weer kunnen voeren op maandag 3 april als Nikos Machlas een waardig opvolger heeft gekregen en Ajax de nieuwe koploper is. :666.gif:
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za feb 25, 2017 8:46 pm

Mij benieuwen of ze hun zenuwen in bedwang houden tegen PSV. Dit Feyenoord lijkt me in ieder geval geen 'gouden' toekomst voorgeschreven. Er speelt een hoop middelmaat en de historische zwakte van de Eredivisie maakt het mogelijk dat ze ongeschonden hun potjes afdraaien. Ajax zit nog in de EL, dus dat werkt tegen ons. Maar spelers als Bottegin, VD Heijden, Bilal.... hoe kan dat nou kampioen worden? :1evil.gif:
Whitey on the moon.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za feb 25, 2017 9:19 pm

GangstaRiB schreef:Mij benieuwen of ze hun zenuwen in bedwang houden tegen PSV. Dit Feyenoord lijkt me in ieder geval geen 'gouden' toekomst voorgeschreven. Er speelt een hoop middelmaat en de historische zwakte van de Eredivisie maakt het mogelijk dat ze ongeschonden hun potjes afdraaien. Ajax zit nog in de EL, dus dat werkt tegen ons. Maar spelers als Bottegin, VD Heijden, Bilal.... hoe kan dat nou kampioen worden? :1evil.gif:
Wordt het ook niet. Maart moet nog komen he. :smile-ajax.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

999

Bericht door 999 » za feb 25, 2017 9:24 pm

Moet het eerst nog zien, zo geweldig is dat Psv nu ook weer niet ...
Blij met de punten ...

Wouter

Bericht door Wouter » za feb 25, 2017 9:36 pm

GangstaRiB schreef:Mij benieuwen of ze hun zenuwen in bedwang houden tegen PSV. Dit Feyenoord lijkt me in ieder geval geen 'gouden' toekomst voorgeschreven. Er speelt een hoop middelmaat en de historische zwakte van de Eredivisie maakt het mogelijk dat ze ongeschonden hun potjes afdraaien. Ajax zit nog in de EL, dus dat werkt tegen ons. Maar spelers als Bottegin, VD Heijden, Bilal.... hoe kan dat nou kampioen worden? :1evil.gif:
Doordat andere ploegen niet beter zijn.

Yopii

Bericht door Yopii » zo feb 26, 2017 12:00 am

Wel beter maar minder gedreven.

beelzebub

Bericht door beelzebub » zo feb 26, 2017 1:48 am

Weet niet of het waar is, maar het schijnt dat Elia zaterdagavond nog heeft lopen zaalvoetballen. Ben je daar prof voor de dag voor de topper tegen PSV?

Al loop je natuurlijk ook risico met een zak chips op de bank of als je een wip maakt met je vlam. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 26, 2017 11:13 am

Ik had altijd begrepen dat die Kuyt thuisgekomen was maar als je de reacties op het Feyenoord forum leest voor de wedstrijd van vandaag moet zijn familie niet veel meer van hem hebben. :smallgrin.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 26, 2017 12:24 pm

Ja, daar ligt nog altijd een mooie kans op onrust. Als hij er echt structureel naast komt te staan gaat hij ondanks z'n stichtende praatjes gewoon muiten.

Ik ben benieuwd wat er vandaag uit gaat komen. Wat mij betreft heeft een gelijkspel de voorkeur. Hebben we de kans om dichterbij te komen en tegelijk het gat met PSV wat te vergroten. Die resterende drie punten (vier inclusief doelsaldo verschil) komen in de rest van het seizoen wel.
Nil volentibus arduum

Wouter

Bericht door Wouter » zo feb 26, 2017 12:33 pm

Yopii schreef:Wel beter maar minder gedreven.
Vitesse-Ajax was vorige week van het niveau van de veteranen van FC Bal Op het Dak. En PSV krijgt veel te makkelijk doelpunten tegen.

elliquido

Bericht door elliquido » zo feb 26, 2017 12:35 pm

Juist daarom hoop ik op winst van psv. Dan heb je alles in eigen hand.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 26, 2017 1:10 pm

Als PSV wint dan worden die kampioen. Die komen dan echt in een flow. En het programma dat resteert is gemakkelijk.

Laat het maar op een gelijkspelleke uitdraaien of op winst Feyenoord. Feyenoord loopt echt nog wel tegen de lamp. Ze hebben niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 26, 2017 1:18 pm

Jöhnk schreef:Als PSV wint dan worden die kampioen. Die komen dan echt in een flow, en het programma dat dan resteert is gemakkelijk. Laat het maar op een gelijkspelleke uitdraaien of op winst Feyenoord. Feyenoord loopt echt nog wel tegen de lamp. Ze hebben niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.
Zou kunnen. edsv vangt wel veel tegengoals. De factoren geluk en arbitrage werken sinds de winterstop in hun voordeel.

Ik vind ze voetballend ook niet zo goed, het is vooral veel d'n langen bal spelen. Waarvoor ze het materiaal - kopkracht en lengte - wel hebben trouwens.

Voor iedere uitslag van deze pot is vanuit het perspectief van Ajax wel iets positiefs te zeggen eigenlijk. Maar wanneer Ajax niet beter gaat voetballen is de titel sowieso ver weg.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo feb 26, 2017 1:21 pm

wimpey schreef:Ik vind ze voetballend ook niet zo goed, het is vooral veel d'n langen bal spelen. Waarvoor ze het materiaal - kopkracht en lengte - wel hebben trouwens.
Dat klopt, maar in Nederland loont die tactiek. Zo wint Feyenoord ongeveer de helft van zijn wedstrijden, en PSV bijna wekelijks. Internationaal is het een ander verhaal. Daar lachen ze om een hoge bal naar Luukinho.

De eredivisie is wat dit aangaat echt dramatsich. De verdedigers van Ajax vind ik trouwens ook zwak op hoge ballen vanaf de zijkant.

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 26, 2017 1:23 pm

Nou, ik heb toch liever dat PSV wint dan Feyenoord. Feyenoord moet nog een paar keer punten verspelen en daarbij is dit de uitgelezen mogelijkheid. Het enige voordeel van een overwinning van Feyenoord is dat PSV dan voor goed gezien is.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

999

Bericht door 999 » zo feb 26, 2017 1:29 pm

Geen Kuit aan de start ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo feb 26, 2017 1:30 pm

Verstandig van Van Bronckhorst. Kuyt kan er geen reet meer van.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo feb 26, 2017 1:40 pm

Jöhnk schreef:Als PSV wint dan worden die kampioen. Die komen dan echt in een flow. En het programma dat resteert is gemakkelijk.

Laat het maar op een gelijkspelleke uitdraaien of op winst Feyenoord. Feyenoord loopt echt nog wel tegen de lamp. Ze hebben niet genoeg kwaliteit om kampioen te worden.
Bij winst F kunnen ze zelfs op 02-04 bij Ajax verliezen.. Alleen bij winst F vandaag heeft de trainer gelijk, anders heb je morgen " muiterij ".. Kuyt pikt dit niet
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » zo feb 26, 2017 2:09 pm

Precies.Ach gelijkspel zou in principe het gunstigste zijn volgens mij.Maar wij moeten nog naar Psv, en wij zijn ook echt geen zekerheidje ...
Blij met de punten ...

Wouter

Bericht door Wouter » zo feb 26, 2017 2:19 pm

Ik betwijfel of Kuyt gaat muiten. Hij moet gewoon accepteren dat het er bijna op zit voor hem. Met een beetje geluk kan hij zijn carrière nog afsluiten met een kampioenschap. Waarom zou hij dat willen vergooien?

Plaats reactie