Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Feyenoord bakt er weer eens niks van, maar straks gooien ze kramer erin en een paar ballen hoog voor de pot, en dan zal Twente wel gaan wankelen.
Hup... daar hebben ze Kramer niet voor nodig
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wij verliezen er en zij staan nu met 0-1 voor.
Liever psv kampioen dan zij...
Liever psv kampioen dan zij...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
Nu zelfs 0-2.. Geen beker geen Uefa mijn god wie pakt er punten thuis tegen deze club
Ze hebben in Maart en April een zwaar programma. Het is een marathon he, geen sprint. Maar ze dwingen wel respect af met hetgeen ze dit seizoen in de eredivisie presteren. Jörgensen is een prima aankoop voor NL begrippen.
Nogmaals degelijk en terechte kampioen
- mattie
Gaat dit eens editen... Ajax verliest bij Twente en laat onnodig 2x thuis punten liggenToppie schreef:Nogmaals degelijk en terechte kampioen
Deze club heeft alleen comp verplichtingen
-
- AT Toto winner 15/16
Wanneer gaan ze gvd eens punten verspelen. Aan het eind van de competitie krijg je clubs die nergens meer om spelen en de gunfactor aan fnoord geven. Het moet de komende weken toch wel eens gaan gebeuren.
Wat is die Marsman toch een dramatische keeper zeg... dat tweede doelpunt mag er echt nooit in.
- mattie
Als Ajax Vitesse uit wint dan wordt het leuk.wimpey schreef:Ze hebben in Maart en April een zwaar programma. Het is een marathon he, geen sprint. Maar ze dwingen wel respect af met hetgeen ze dit seizoen in de eredivisie presteren. Jörgensen is een prima aankoop voor NL begrippen.
De week erop moeten ze thuis tegen psv en op 19-3 uit
Bij Heerenveen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het zit ze ook niet tegen he. Die buitenspelgevalletjes waren niet eens een 'twijfelgeval'. Bij die eerste staat die Twente-speler een meter achter de laatste linie.
Ach, punt is dat wij onze punten ( ook ) moeten blijven pakken.Dat is de 1e vereiste, daarnaast is het dan maar 1 verlieswedstrijd en een gelijkspel wat Feyenoord minder heeft dan wij.De afstand in punten lijkt me niet onoverbrugbaar.Alleen zijn wij op dit moment ook geen zekerheidje ( voorin lukt het op dit moment voor geen meter ) en inderdaad zit het Feyenoord wel mee.
Natuurlijk altijd het liefste dat AJAX kampioen wordt, maar geen moeite mee als het Feyenoord gaat worden.Overigens dat Feyenoord ooit weer eens een keertje kampioen zou gaan worden zit/zat er elk jaar meer en meer aan te komen natuurlijk ..
Natuurlijk altijd het liefste dat AJAX kampioen wordt, maar geen moeite mee als het Feyenoord gaat worden.Overigens dat Feyenoord ooit weer eens een keertje kampioen zou gaan worden zit/zat er elk jaar meer en meer aan te komen natuurlijk ..
Blij met de punten ...
Ik ben blij dat PSV ook blijft winnen. Dat houdt de druk van achteren er ook op voor Ajax.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Feyenoord heeft momenteel de gun-factor. En ze gaan er zelf ook in geloven.Peter schreef:Het zit ze ook niet tegen he. Die buitenspelgevalletjes waren niet eens een 'twijfelgeval'. Bij die eerste staat die Twente-speler een meter achter de laatste linie.
Ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt als Vermeer weer helemaal fit is, Jones doet het erg goed, volgens mij collega, tevens Feyenoord-fan. Vermeer levert toch vaak wat onrust op in een verdediging.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
In ieder geval krijgen teams die Vermeer in het doel hebben staan veel meer doelpogingen te verwerken dan teams waar bijv Jones, Cillessen of ......... keept.Duke schreef: Ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt als Vermeer weer helemaal fit is, Jones doet het erg goed, volgens mij collega, tevens Feyenoord-fan. Vermeer levert toch vaak wat onrust op in een verdediging.
Oorzaak, gevolg? Toeval? Is interessant om de statistieken over een langere periode eens op te zoeken... want het gaat dus niet om 1 of 2 afstandsschoten per wedstrijd meer maar echt om significant vaker gekke situaties in het doelgebied.
Het zou mooi zijn als Vermeer in ieder geval voor wat onrust in de selectie weet te zorgen. Ik neem aan dat hij zijn basisplaats terug wil hebben.
Ik denk overigens dat hij er in principe niet in komt. Ze zullen er voor kiezen om het elftal zoveel mogelijk te laten staan. Waarom nu een keeper brengen die dan weer ritme op moet doen terwijl de huidige keeper goed staat te spelen?
Ik denk overigens dat hij er in principe niet in komt. Ze zullen er voor kiezen om het elftal zoveel mogelijk te laten staan. Waarom nu een keeper brengen die dan weer ritme op moet doen terwijl de huidige keeper goed staat te spelen?
Nil volentibus arduum
Die mag blijven banken ... Of zouden echt zo dom zijn bij Feyenoord ...Duke schreef:Feyenoord heeft momenteel de gun-factor. En ze gaan er zelf ook in geloven.Peter schreef:Het zit ze ook niet tegen he. Die buitenspelgevalletjes waren niet eens een 'twijfelgeval'. Bij die eerste staat die Twente-speler een meter achter de laatste linie.
Ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt als Vermeer weer helemaal fit is, Jones doet het erg goed, volgens mij collega, tevens Feyenoord-fan. Vermeer levert toch vaak wat onrust op in een verdediging.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Plus een beter doelsaldo dus momenteel eigenlijk 6 punten. Het kan allemaal nog wel maar het moet wel een keer gaan gebeuren en dan heb je toch een beetje je hoop gevestigd op wedstrijdjes zoals Twente uit van gisteren.999 schreef:Ach, punt is dat wij onze punten ( ook ) moeten blijven pakken.Dat is de 1e vereiste, daarnaast is het dan maar 1 verlieswedstrijd en een gelijkspel wat Feyenoord minder heeft dan wij.De afstand in punten lijkt me niet onoverbrugbaar..
Klopt. Had er gisteren, zeker nadat het lang 0-0 bleef, min of meer op gerekend.
IK GELOOF!!!!!!
Mwah, denk juist dat ze tegen clubs als Ado b.v. meer kans hebben op puntverlies .. Die clubs gaan de bus zo dadelijk ook parkeren ..
Blij met de punten ...
Ja, zoals ze daar goede hoop hadden bij onze wedstrijd in Utrecht zijn dit de potjes waar wij naar uitkijken. Deze uitslag viel mij ook tegen. Nu zijn wij de eerste met een op papier lastige klus in de vorm van Vitesse uit. De week daarna spelen zij tegen PSV.
Het gaan spannende weken worden. Zoveel is wel duidelijk.
Het gaan spannende weken worden. Zoveel is wel duidelijk.
Nil volentibus arduum
Wanneer Ajax van ze wint moet ik nog zien hoe ze met die enorme druk omgaan.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Laten wij eerst maar eens zorgen dat we tot die tijd foutloos blijven met onder meer een duel in Arnhem én de dubbele ontmoeting met Legia Warschau. Als dat lukt schat ik de kans vrij groot in dat we in de Arena hele goede zaken kunnen doen wat betreft de ranglijst. Want Feyenoord speelt in deze periode ondermeer thuis tegen PSV en uit bij Heerenveen.
We doen er niets meer aan maar die laatste wedstrijden voor de winterstop zitten ons erg dwars. Daardoor hebben ze nu ruimte voor een misstap en is de druk op Ajax groot om niet nog verder achterop te raken. Het maakt toch een verschil als je weet dat je ruimte hebt om een keer een foutje te maken.
We doen er niets meer aan maar die laatste wedstrijden voor de winterstop zitten ons erg dwars. Daardoor hebben ze nu ruimte voor een misstap en is de druk op Ajax groot om niet nog verder achterop te raken. Het maakt toch een verschil als je weet dat je ruimte hebt om een keer een foutje te maken.
Nil volentibus arduum