Idem. Gun het ze ook wel, zolang ze Ajax maar geen last bezorgen.beelzebub schreef:Had niet verwacht dit voor 2025 te zeggen, maar ik voel gewoon sympathie voor dit PSV.

Ik vermaakte me best wel. Helaas aanmerkelijk meer dan afgelopen zaterdag in de Arena. Foute boel, Frank. Ondanks de verzachtende omstandigheden van de snelkookpan.
Hoe dan ook, de grote opruiming heeft kennelijk geholpen. Alle wannabees en chokers eruit. En nu een leuk fris, bloedjong en supergretig ploegje. Zou Psv eindelijk eens doorkrijgen hoe lekker het is om jeugd een kans te geven ipv die peperdure speudo-vedetten van de afgelopen jaren? Wat dat je alleen al aan spirit, aan drive in je team oplevert? Maar natuurlijk ook wisselvalligheid en verbijsterende zeperds. Onlosmakelijk verbonden aan de ontwikkeling van talent. Het zal soms flink slikken zijn op weg naar een stukje rijpheid.
Kleine relativering over vanavond: dit was natuurlijk wel een wedstrijd voor het miljoenenbal. En de eerste officiele wedstrijd voor eigen publiek. Genoeg redenen dus om extra diep het gaspedaal in te drukken, je helemaal leeg te knokken. Jezelf bewijzen voor eigen publiek, een goed resultaat neerzetten in het belangrijkste toernooi van Europa, noem maar op. Dat kan het beeld wat vertekenen. We zagen nu het nieuwe PSV op 200% thrust. Ik verwacht niet dat deze drive altijd in de competitie aanwezig zal zijn. Grote vraag wat mij betreft: kan dit Psv straks nationaal ook op slechts 75% afdoende resultaten halen? Ben benieuwd.