Volgens mij is het begin van deze tweede helft geheel anders.Daar waar Psv in de eerste helft als een gek zonder al te veel overleg bezig was, lijkt er nu veel meer overleg in het spel van Psv te zitten.Niet dat 120 km/u gedraaf.wimpey schreef:Lijkt me stug. Die Belgen houden geen bal vast joh. Effe koffiedik kijken: waar was dit Zulte vorig seizoen in de eredivisie geeindigd? Ik zeg onder Heerenveen en Utrecht...999 schreef:Tweede helft wordt denk ik een heel andere.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Blij met de punten ...
GangstaRiB schreef:Goh je kan wel zien dat Van Hintum kijk op het spelletje heeft. Wat een scherpe analyses! Genieten.
Ja, als je zoveel kansen krijgt moet er wel één in. Zeg maar eens dat dat niet waar is.Rijkaard schreef:Zou die van Hintum de NOS betalen om zoveel op tv te komen???

Nil volentibus arduum
-
-
-
Er zit wel strijdlust in het elftal.
Gaan ze niet een heel seizoen volhouden, maar het ziet er wel initiatiefrijk uit.
De vertragende factor Van Bommel zijn ze in ieder geval overduidelijk kwijt.
Gaan ze niet een heel seizoen volhouden, maar het ziet er wel initiatiefrijk uit.
De vertragende factor Van Bommel zijn ze in ieder geval overduidelijk kwijt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Het is inderdaad aandoenlijk voetbal. Het doet me denken aan de jaren 99-00 van Ajax. Veel opportunistisch gedraaf, maar uiteindelijk met lege handen. Dat ligt bij dit PSV ook op de loer. Bakkali speelt nu leuk, maar een terugslag is zeer denkbaar met z'n 17 jaar. Maar in ieder geval zijn de intenties positief te noemen.Duke schreef:Houdbare bal.
Het positivisme hier is wel hartverwarmend trouwens.
Whitey on the moon.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
1 seizoen later, maar ik zat idd ook te denken aan Ajax t.t.v. CA. VDV, VDM, VDG etc.GangstaRiB schreef: Het is inderdaad aandoenlijk voetbal. Het doet me denken aan de jaren 99-00 van Ajax.
Ooh, dat was wel een erg vette kans voor Zulte. Die defensie is shaky at best.
Ik hoop dat we bij Ajax acties als van Brenet van onze rechtsbuiten gaan zien. Dreiging. Heerlijk.
Psv is ook echt ongelooflijk gretig. Jaagt in de 78ste minuut nog steeds op iedere bal.
Psv is ook echt ongelooflijk gretig. Jaagt in de 78ste minuut nog steeds op iedere bal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring